Serhat had met zijn 19e plaats het beste resultaat ooit voor San Marino. Daar kan dit toch overheen?quote:
Niet eens zomaar een ander programma, de nationale selectie van een ander land.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:10 schreef Greys het volgende:
Gewoon een tv tune van een ander programma kiezen als inzending voor San Marino. Ik vind het nog steeds briljant.![]()
Echt?quote:
Ze staan op 't randje 9-12 bij de bookies om door te gaan.quote:
Het begint nu pas leuk te wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben wat later ingeschakeld, nog op tijd?
Denk t welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Serhat had met zijn 19e plaats het beste resultaat ooit voor San Marino. Daar kan dit toch overheen?
Vraag me oprecht af hoe ze dat willen doen als ze ooit zouden winnen. Heb je al snel meer toeristen dan inwoners lopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, volgend jaar maar naar San Marino dan?
Mij niet. En dat vind ik wél een leuk liedquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Het doet me denken aan Les Lacs du Connemara.
Ja!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
in mijn idee is het verzamel van bagger. maargped.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
En daar is het! San Marino voor de winstquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Makamba_ het volgende:
Ik houd wel van aparte muziek maar hier mist nog wel iets wat echt blijft hangen.
@:gurleylastigenaam
Het was de tv tune voor de Italiaanse esf selectie Sanremo Festival.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is dit een promotieliedje voor Italië? 🧐
Hij zat er na na naast.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Denk t wel
Al is Serhat wel een god
Dat is wel de betere versie jaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij niet. En dat vind ik wél een leuk lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |