Liesbeth?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
de knjb heeft vast wel weer list
@:psvcl
20 min extra tijdquote:Op zondag 11 mei 2025 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
de knjb heeft vast wel weer list
@:psvcl
Niet alleen deze wedstrijd, hier wordt getekend voor de 2de plek. Vooraf had ik daar ook voor getekend, dus soit.quote:
Echt hè. Al die shots van supporters, bestuur, bank. Allemaal goud waard. Ze dachten vandaag wel even kampioen te gaan worden.quote:
Probeert 'ie die megafoon door te slikken?quote:
Stukje cocaïne.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
die megafoon gek is helemaal de weg kwijt
ze zijn gewoon bang voor die gasten .......quote:
Dat je als F-side toestaat dan, dat is ook niet meer wat het ooit geweest is, dat was al niet veel.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze zijn gewoon bang voor die gasten .......
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:36 schreef Zipportal het volgende: Volendam is dé club van Noord-Holland. @:dagoduck
3 seconden, zonde.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terwijl daar toch plaats genoeg is...
Al besprokenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terwijl daar toch plaats genoeg is...
Nog twee finales.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Ajax moet nu alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Die zijn hier allemaal om hun eigen ploeg uit te lachen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef Pablo84 het volgende:
Waar zijn al die neuzen heen die grote bek hadden in dit topic?
Op het dak van Vindicat?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:43 schreef Zipportal het volgende:
Wout gaat van de Martinitoren springen. @:3rr0r
Zou het? Ze waren echt heel erg slecht vandaag. Nog slechter dan Feyenoord.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Feyenoord vanmiddag had gewonnen dan had ajax gewonnen deze wedstrijd
ik denk dat die druk van 1 punt op psv ze teveel werd......
Ik denk het welquote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou het? Ze waren echt heel erg slecht vandaag. Nog slechter dan Feyenoord.
Meisje René heeft voor moederdag een Revell modelbouwpakket gekregen. Niet storen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:
@:ggmm ik wil van jou uitleg wat ajax aan het doen is?
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef TLC het volgende:
PSV of Ajax landskampioen, het is lood om oud ijzer, kampioen van de armoede
Cousin Balkiquote:
Ik was even de hort op vanmiddag.quote:
Kopen we niets voor.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:36 schreef Zipportal het volgende:
AZ is dé club van Noord-Holland. @:dagoduck
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 11 mei 2025 18:29 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
En wat lachten ze toen ze wonnen in Eindhoven toen de psv fans naar huis liepen.
Niks werkt op deze waardeloze site.quote:
quote:Wie wordt Eredivisie Speler van het Jaar? 🏆
⭐ Igor Paixão
⭐ Ismael Saibari
⭐ Kenneth Taylor
⭐ Sem Steijn
⭐ Davy Klaassen
Als dit geen Steijn wordt kun je deze verkiezng wel opdoeken.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe Klaassen in deze lijst is gekomen.
De genomineerden zijn tot stand gekomen op basis Opta-statistieken en uitverkiezingen tot KPN Man of the Match. Uiteindelijk bepalen de aanvoerders van de 18 eredivisieclubs de winnaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe Klaassen in deze lijst is gekomen.
Wat een treurig lijstje. Ik snap ook eigenlijk niet wat Saibari op die lijst doet. Of Taylor. Of Klaassen. Of Paixao.quote:
Dan feliciteren we Sem.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De genomineerden zijn tot stand gekomen op basis Opta-statistieken en uitverkiezingen tot KPN Man of the Match. Uiteindelijk bepalen de aanvoerders van de 18 eredivisieclubs de winnaar.
Gelachen. Wat een lijst.quote:
Perisic hoort hier gewoon bij, ondanks een half seizoen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eens maar heb jij iets beters alternatief dan?
Klaassen blijft vreemd.
Taylorquote:Op maandag 12 mei 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eens maar heb jij iets beters alternatief dan?
Klaassen blijft vreemd.
Perisic en Clasie in de lijst, ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Perisic hoort hier gewoon bij, ondanks een half seizoen.
Clasie heeft AZ lange tijd echt gedragen.
Tillman, al was het wel wat minder in veel wedstrijden.
Henderson durf ik ook nog wel aan.
Dat zijn dus allemaal spelers met een half seizoen of minder zoals je zelf al stelt.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen Perisic, de rest zit daar gewoon boven. En juist bij Perisic kun je aantoonbaar aanwijzen dat hij iets toevoegt.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat zijn dus allemaal spelers met een half seizoen of minder zoals je zelf al stelt.
Dat zou pas raar zijn als speler van het jaar.
Maar hebt het over een speler van het jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen Perisic, de rest zit daar gewoon boven. En juist bij Perisic kun je aantoonbaar aanwijzen dat hij iets toevoegt.
Clasie en Tillman zijn goede opties. Hancko had ook gewoon weer een goed seizoen. Sutalo of Hato verdienen het ook meer dan Klaassen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tillman heeft 24 van de 32 wedstrijden meegedaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat zijn dus allemaal spelers met een half seizoen of minder zoals je zelf al stelt.
Wellicht Clasie dan inderdaad.
Aldi troep.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4690284/
Gij rene @:zipportal
Speler van het jaar 2025quote:Op maandag 12 mei 2025 21:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar hebt het over een speler van het jaar.
Verder echt een dramatische keuzelijst dus maakt het uit
Hwang hoort toch thuis in dat lijstje.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al met al zou ik de volgende spelers nomineren.
Paixao
Taylor
Steijn
Clasie
Tillman
Waarbij ik Malik best nog wel wil inruilen voor een goed verhaal.
Zerroukiquote:Op maandag 12 mei 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Benieuwd naar jullie lijstje voor slechtste spelers van het jaar.
Karsdorp en Bakayokoquote:Op maandag 12 mei 2025 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat Berghuis niet mag ontbreken in dit rijtje.
Brobbeyquote:Op maandag 12 mei 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Daar staan Bakayoko en Ledezma sowieso in.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Ruganiquote:Op maandag 12 mei 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Ik was Nadje alweer vergetenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey
Karsdorp
Zerrouki
Bakayoko
Nadje
Samen ook net geen 100 iq punten.
In de wandelgangen vernomen dat die gewoon verkeerd gebruikt werd.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lol, Fortuna Sittard mag geen playoffs spelen omdat ze niet aan de financiele eisen voldoen voor Europees voetbal. En dat weten ze al gewoon een maand.
Rots deed het dit seizoen prima. Min was wel een grote tegenvaller. Misschien wel de grootste van dit seizoen.quote:
Hij krijgt een minnetje?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rots deed het dit seizoen prima. Min was wel een grote tegenvaller. Misschien wel de grootste van dit seizoen.
Heracles wint van PSV en Ajax van groningen. Krijg ik door op de mail van de Somalische sjamaan. Hij vraagt ook of ik zijn Nigeriaanse neef verder kan helpen (schijnt van het koninklijke huis aldaar te zijn).quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd naar Ajax als het daar een tijdje 0-0 blijft en vanuit Eindhoven de berichten doorsijpelen dat het snel 2-0 of 3-0 is.
Ik geef dit scenario ongeveer 0.5% kans. Ben er wel van overtuigd dat de schaal pas zondag vergeven wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heracles wint van PSV en Ajax van groningen. Krijg ik door op de mail van de Somalische sjamaan. Hij vraagt ook of ik zijn Nigeriaanse neef verder kan helpen (schijnt van het koninklijke huis aldaar te zijn).
Ik verwacht ook dat het zondag wordt beslist. PSV en Ajax gaan allebei winnen vanavond.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef dit scenario ongeveer 0.5% kans. Ben er wel van overtuigd dat de schaal pas zondag vergeven wordt.
Verder ben ik ook niet overtuigd dat het bij PSV nu nog zomaar blijft lopen nu de druk er weer op zit (zeker als het defensief matig is tegen een Sparta), al is het allemaal een stuk beter dan in de koude wintermaanden. Ik zou op geen van beide mijn geld durven zetten.
Cijfermatig wel, maar ik denk dat het beslist is als ajax vanavond wint.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat het zondag wordt beslist. PSV en Ajax gaan allebei winnen vanavond.
13:45.quote:
Flashscore tokkies halen de charme van het schakelkanaal naar beneden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:45 schreef Wotte het volgende:
Ik verwacht ditmaal wel iedereen in dit topic. Deze mededeling is voornamelijk voor Feyenoorders.
Feyenoorders hebben wel de financiele ruimte om zo nu en dan een stadion te bezoeken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:45 schreef Wotte het volgende:
Ik verwacht ditmaal wel iedereen in dit topic. Deze mededeling is voornamelijk voor Feyenoorders.
Speelde Dortmund niet thuis toen ze op de laatste speeldag de titel verspeelden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Cijfermatig wel, maar ik denk dat het beslist is als ajax vanavond wint.
Hoeveel clubs hebben hun kampioenswedstrijd thuis verknald? En dan bedoel ik niet dat ze dan een week later alsnog kampioen worden maar echt definitief?
Ik kan me alleen vaag herinneren dat Barcelona dat deed toen Makaay nog bij Deportivo speelde en er mee ging lopen. Verder niet.
Edit: Hmm, de enige keer dat Deportivo kampioen werd hadden ze blijkbaar het zelf in de hand dus dat was het ook niet.
Of het gebrek aan een baan om op een woensdagavond te gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben wel de financiele ruimte om zo nu en dan een stadion te bezoeken.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speelde Dortmund niet thuis toen ze op de laatste speeldag de titel verspeelden?
quote:Voetbaldrama in Dortmund: Borussia verspeelt titel in eigen huis, Bayern kampioen
Deel dit artikel
Borussia Dortmund heeft op een bizarre slotdag de landstitel in Duitsland verspeeld. Het speelde in eigen huis met 2-2 gelijk tegen FSV Mainz, terwijl Bayern München won door een late goal bij FC Köln. Daardoor is Bayern, dat tweede stond, toch kampioen, voor de elfde keer op rij.
Het was een zeldzaam dramatische voetbalmiddag. Koploper Dortmund had thuis genoeg aan een zege voor de eerste landstitel sinds 2012. Maar binnen een half uur stond het al 0-2 achter, had man-van-het-seizoen Sébastien Haller een penalty gemist en stond concurrent Bayern München op voorsprong.
Ruim een uur belegerde Dortmund, waar Nederlander Donyell Malen in de basis stond, de speelhelft van Mainz, wetende dat het drie doelpunten moest maken. Dat lukte niet. Toch was er even hoop in Dortmund, toen Köln vlak voor tijd op 1-1 kwam tegen Bayern, maar het jonge talent Jamal Musiala schoot zijn club in de 89ste minuut naar de landstitel.
Beide ploegen eindigen met 71 punten, maar de club uit München heeft een beter doelsaldo: +54 om +39.
Ik heb een zitkuil met televisie dat zou ook gewoon moeten tellen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben wel de financiele ruimte om zo nu en dan een stadion te bezoeken.
Kijk jij de voorbeschouwing op ESPN?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na drie dagen afschuwelijke voetbalmeningen wordt er eindelijk weer gevoetbald vandaag.
Een zitkuil is zo jaren 70.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een zitkuil met televisie dat zou ook gewoon moeten tellen.
Als ik een andere TV zou willen, misschien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kijk jij de voorbeschouwing op ESPN?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gaaf ja zo’n struikelkuil.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer in de VTwonen. Dan ben ik weer hip.
Ja maar ze hebben ook altijd heel veel pech met blessuresquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:23 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat een feyenoord eigenlijk nooit mee doet tot de laatste speeldag, zo voelt het een beetje als een spek en bonen (top)club
Daar heb je een punt. Ze hebben vaak gewoon heel veel pech. Maar ze hebben dan wel weer een heel mooi en sfeervol stadion!quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben ook altijd heel veel pech met blessures
Of vorig jaar haalde PSV opeens heel veel punten en zij niet ja dat zit dan ook niet mee natuurlijk
Die klussen bij voor Taghi in de havenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je zover dat 1 krat niet genoeg is?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik nog extra bier inslaan voor vanavond?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je zover dat 1 krat niet genoeg is?
Heet een doorgezakte driezitsbank voortaan een zitkuil?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef Paul het volgende:
Utrecht winnen en Feyenoord verliezen. 3e plek is nog haalbaar 👏
Is altijd schrikken als ik bij mijn ouders ben. Als je eenmaal een grote tv gewend bent snap je het bijna niet meerquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Osama bin Tangel
Zo dom als stookolie menneke.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat user @:wotte een Belg is
Opeens valt er heel veel op zijn plek
Jij kan het weten met je brein ter grote van een pinda.quote:
Ter grote.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij kan het weten met je brein ter grote van een pinda.
Van Polen ziet er fitter uit als analist dan als voetballer.
Ooit eens gerijmelarijt op de melodie van 'Het Land van Maas en Waal', waarna het een dikke stadionhit werd. Zeker toen bleek hoe kut de ArenA was.quote:Aan de rand van Mokum, aan de Middenweg,
stond een stadion zo sfeervol, het is gesloopt en dat is pech.
Nu in de Arena veel bobo's, weinig sfeer,
het vuurwerk is verdwenen, ik heb heimwee naar de Meer.
Maar de echte fans die blijven, die houden zich niet tam.
Het zijn de Ajax diehards
Het zijn de bhooooooys
uit Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is zo terrecht en zal verbetering beloven.
Voor wie juich jij?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga er eens even goed voor zitten.
Ik vind dit een hele ingewikkelde vraag vanavond, maar oke hier komt het.quote:
van de wereldquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
PSV heeft de dikste supporters van de eredivisie![]()
Hier schrik ik van. @:coco
Vanuit regio De Graafschap maar voel mij steeds neutraler worden als in ik houd van voetbal maar lekker boeiend.quote:
@Zipportal heeft daar zo een illustratie bij.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ze dit soort statistieken gaan hanteren als wat je soms in liften ziet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Er is niets om naar toe te lopen in Eindhoven. Behalve het stadion en dat ligt zowat in de stad. Dus mensen worden vanzelf viesdikquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er is niets om naar toe te lopen in Eindhoven. Behalve het stadion en dat ligt zowat in de stad. Dus mensen worden vanzelf viesdik
Foutquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:03 schreef Paul het volgende:
Had gezegd dat bij feyenoord 1e doelpuntje valt
Okquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:03 schreef Paul het volgende:
Had gezegd dat bij feyenoord 1e doelpuntje valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |