Die zijn hier allemaal om hun eigen ploeg uit te lachen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef Pablo84 het volgende:
Waar zijn al die neuzen heen die grote bek hadden in dit topic?
Op het dak van Vindicat?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:43 schreef Zipportal het volgende:
Wout gaat van de Martinitoren springen. @:3rr0r
Zou het? Ze waren echt heel erg slecht vandaag. Nog slechter dan Feyenoord.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Feyenoord vanmiddag had gewonnen dan had ajax gewonnen deze wedstrijd
ik denk dat die druk van 1 punt op psv ze teveel werd......
Ik denk het welquote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou het? Ze waren echt heel erg slecht vandaag. Nog slechter dan Feyenoord.
Meisje René heeft voor moederdag een Revell modelbouwpakket gekregen. Niet storen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:
@:ggmm ik wil van jou uitleg wat ajax aan het doen is?
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:25 schreef TLC het volgende:
PSV of Ajax landskampioen, het is lood om oud ijzer, kampioen van de armoede
Cousin Balkiquote:
Ik was even de hort op vanmiddag.quote:
Kopen we niets voor.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:36 schreef Zipportal het volgende:
AZ is dé club van Noord-Holland. @:dagoduck
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 11 mei 2025 18:29 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
En wat lachten ze toen ze wonnen in Eindhoven toen de psv fans naar huis liepen.
Niks werkt op deze waardeloze site.quote:
quote:Wie wordt Eredivisie Speler van het Jaar? 🏆
⭐ Igor Paixão
⭐ Ismael Saibari
⭐ Kenneth Taylor
⭐ Sem Steijn
⭐ Davy Klaassen
Als dit geen Steijn wordt kun je deze verkiezng wel opdoeken.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe Klaassen in deze lijst is gekomen.
De genomineerden zijn tot stand gekomen op basis Opta-statistieken en uitverkiezingen tot KPN Man of the Match. Uiteindelijk bepalen de aanvoerders van de 18 eredivisieclubs de winnaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe Klaassen in deze lijst is gekomen.
Wat een treurig lijstje. Ik snap ook eigenlijk niet wat Saibari op die lijst doet. Of Taylor. Of Klaassen. Of Paixao.quote:
Dan feliciteren we Sem.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De genomineerden zijn tot stand gekomen op basis Opta-statistieken en uitverkiezingen tot KPN Man of the Match. Uiteindelijk bepalen de aanvoerders van de 18 eredivisieclubs de winnaar.
Gelachen. Wat een lijst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |