Werd op prijs gesteld zeker?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb even vriendelijk gevraagd in het Feyenoord topic of ze zich een beetje vermaakt hebben
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het me bijzonder meevalt.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen op een goed einde dit seizoen is bijzonder laag.
Het nieuwe braniequote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen op een goed einde dit seizoen is bijzonder laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het van harte maar Ajax rijgt de simpele overwinningen niet aan elkaar, ook niet tegen matige teams. Uit hadden ze het ook heel lastig tegen NEC.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt gewoon 3-0 of 4-0 joh voor Ajax. NEC kan er weinig van.
Dat hebben ze dan gemeen met Ajax.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt gewoon 3-0 of 4-0 joh voor Ajax. NEC kan er weinig van.
Leuk, maar niet hier.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
watr een schitterende goal weer van yamal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ speelt ook nog.@DagoduckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic graagquote:Op zondag 11 mei 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa barca komt op 3-2
nu doelpunten in 2 minuten gezien
Woensdag nog een paar dagen ouder.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtaf?
Oudste Ajax ooit dit in de eredivisie
Enge stuuf
oke maar ik blijf nog even real barca kijkenquote:
Terecht achter beide ploegen geëindigd dan.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:57 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord dit seizoen tegen zowel ajax als PSV:
0x winst
0x gelijk
Het was een kloteseizoen, alleen in de Champions League goed gedaan.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:57 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord dit seizoen tegen zowel ajax als PSV:
0x winst
0x gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |