Nouriquote:
Albert Heijn natuurlijk, ik doe niet aan die popie jopie taalquote:
Appie Heijnquote:
Hoezo heb je een ander nodig om kampioen te worden? Lol.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gefluit was voor Feyenoord, die hebben de middag al verpest
Dat was noodzakelijk om vandaag kampioen te worden domme koequote:Op zondag 11 mei 2025 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een ander nodig om kampioen te worden? Lol.
Eens. Gewoon je 34 potjes winnen en je bent er al, doe niet alsof 't afhankelijk is van een ander.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo heb je een ander nodig om kampioen te worden? Lol.
Oh het altijd zure wijf is present. Meid toch.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was noodzakelijk om vandaag kampioen te worden domme koe
Je mag er zelfs een gelijkspel bij hebben!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eens. Gewoon je 34 potjes winnen en je bent er al, doe niet alsof 't afhankelijk is van een ander.
Moker.
Eentje dan, bij twee ben je al gauw kampioen van de armoede.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je mag er zelfs een gelijkspel bij hebben!
En als dat twee keer tegen dezelfde club is ga je ook nog afhankelijk zijn van het doelsaldo ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eentje dan, bij twee ben je al gauw kampioen van de armoede.
quote:Op zondag 11 mei 2025 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als dat twee keer tegen dezelfde club is ga je ook nog afhankelijk zijn van het doelsaldo ook.
Ja ik had moeten zeggen "Kun je afhankelijk zijn". Die andere club moet er ook wel wat voor doen natuurlijk.quote:
Feyenoord heeft verloren.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is er gebeurd
staan ze achter???
ik ben nog bij barca
Achter-je-ploeg-blijven-staan-genotquote:Op zondag 11 mei 2025 18:05 schreef GGMM het volgende:
En dat stuk stront van een megafoonmongool blijft gewoon doorjengelen
Jij weet toch alles?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is er gebeurd
staan ze achter???
ik ben nog bij barca
Dit Ajax 3 goals scoren, in 20 minuten nog wel?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:14 schreef Scrummie het volgende:
Oke, toch maar even aangezet
Nu gaat Ajax winnen. Geen dank Ajacieden.
Brobbey komt zo erinquote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit Ajax 3 goals scoren, in 20 minuten nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |