quote:Op zondag 11 mei 2025 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het lijkt me beter voor iedereen als Traore helemaal niet denkt.
Ajax mist iemand die geen goals maakt?quote:
Groningen zal alles op alles gaan zetten in de volgende wedstrijd om nog kans te maken op de playoffs.quote:
Hopelijk zijn ze dan daarvoor kansloos na vandaagquote:Op zondag 11 mei 2025 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Groningen zal alles op alles gaan zetten in de volgende wedstrijd om nog kans te maken op de playoffs.
Zoals het er nu uit ziet wordt het juist een must-win wedstrijdquote:Op zondag 11 mei 2025 17:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze dan daarvoor kansloos na vandaag
Dan staat er dus veel spanning op. Kan ook in nadeel van een team werken.. achjaquote:Op zondag 11 mei 2025 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet wordt het juiit een must-win wedstrijd
Ik heb theequote:
Ajax bakt er van oudsher niks van in de Euroborgquote:Op zondag 11 mei 2025 17:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan staat er dus veel spanning op. Kan ook in nadeel van een team werken.. achja
Dank jequote:Op zondag 11 mei 2025 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben geen zwijn itt sommige mensen hier
[..]
Geniet er lekker van zeg
Ga je Barca Real ook voor de spiegel kijken?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga toch maar weer naar barca real
ik zit nu naar ernstige kwaliteitsgebrek te kijken....
Nee gewoon thee-thee.quote:
Heb je dan limoen of perzik ijsthee meestal?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee gewoon thee-thee.
Al is die ijsthee evengoed lekker in het zonnetje. Maar ik zit nu niet in het zonnetje maar gewoon op de bank voor de TV te hangen.
Gewoon de standaard Liptonice met bubbeltjesquote:Op zondag 11 mei 2025 17:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je dan limoen of perzik ijsthee meestal?
Zeg jij Aha, Appie of Albert Heijn?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon de standaard Liptonice met bubbeltjes
Deze week weer 1+1 gratis bij AH
Of afgelopen week moet ik eigenlijk zeggen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |