Misschien een idee om Videoland topic voor de verraders te maken net als met Kopen zonder kijken?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Vanvond weer op RTL4 en Videoland.
In dit topic voor de RTL4 kijkers svp niet spoileren met info uit vooruit te bekijken afleveringen van Videoland…
quote:
Ik ook nietquote:
Ze vindt zichzelf wel erg goedquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:00 schreef casita het volgende:
Hoop dat Laila ku* er snel uit vliegt vervelend mokkel zeg.
Niet voor niets van Het Parool overgelopen naar De Telegraaf.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker cashen met rechtse columns schrijven.
Heeft dus ook nog niets gezegd. Zie nu pas dat het Omar is. Dacht dat het misschien de vader van Josylvio was.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Heb wel weer zin in een nieuw seizoen Verraders. Alleen jammer dat sommige deelnemers helemaal niet aan het woord komen. Die iets oudere man bijvoorbeeld, heeft nog geen woord gezegd in de hele aflevering. Ik heb moeten opzoeken dat hij Omar Ahaddaf (wie?) was.
Maar, ze heeft dan wel een verrader ontmaskerd en zal zelf niet zo gauw als verrader gezien worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:41 schreef freaky40 het volgende:
Als ze dat doen zijn ze sowieso weer met 3 Verraders. Leuke twist zo'n 4e erbij, maar als je dit doet schiet het ook niet op.
Ze heeft het zelf over zich afgeroepenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef superniger het volgende:
Lafbekken.
Zelf niks zeggen maar wel met ze allen op 1.
Het zwakke aspect van deze show, de nikszeggende sukkels blijven over.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het zwakke aspect van deze show, de nikszeggende sukkels blijven over.
Heel dom vol overgave op één persoon in de eerste ronde, nee, dat is de manier.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het zwakke aspect van deze show, de nikszeggende sukkels blijven over.
Volgens mij toch ook echt wel eens een verrader als eennalaatste binnengekomenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:46 schreef Alaianaya het volgende:
Misschien spuit 11, maar kun je als deelnemer niet altijd doorhebben wie sowieso getrouwe is door de volgorde van binnenkomst bij het ontbijt? De laatste die binnenkomt is naar mijn weten altijd getrouwe gezien ze voor de kijker nog even in het midden willen laten wie er uiteindelijk is vermoord.
En zat die Romeo er de vorige aflevering ook al in? Die heb ik echt nog geen scene voorbij zien komen.
Dat vind ik ook irritant, maar blijkbaar willen ze dat mensen de hele aflevering gaan kijk ipv begin en het eind.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Lale er uit is, ze ging wel 'full Karen' op Annick maar ze maakte wel TV. Kut schapen. Frederick mag er nog niet uit, maar het zijn altijd dezelfde types die er als eerste uit vliegen, of het nu hier is of bij Expeditie, altijd hetzelfde verhaal met die boomers die er gelijk uit gaan. Over ER gesproken, de opdracht van vandaag was wel ER-waardig en zelfs een vleugje Bondgenoten zat erin met die 4 teams van 4. Ik vind die opdrachten altijd maar tijdvulling en nooit wat aan en is eigenlijk niet zo relevant voor het programma, behalve dat je schilden kunt winnen.
Vinchenco mag er wel uit. Jammer dat ze de indeling van de aflevering overhoop hebben gegooid. Pas volgende week wie er uit gaat. Ik vind dit echt niets.
Inderdaad, types als Lale in dit spel zijn juist een toevoeging. Dus zeker zonde. Maar waarom Frederick er niet uit? Hij maakt nou niet echt leuke/spraakmakende tv toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Lale er uit is, ze ging wel 'full Karen' op Annick maar ze maakte wel TV. Kut schapen. Frederick mag er nog niet uit, maar het zijn altijd dezelfde types die er als eerste uit vliegen, of het nu hier is of bij Expeditie, altijd hetzelfde verhaal met die boomers die er gelijk uit gaan. Over ER gesproken, de opdracht van vandaag was wel ER-waardig en zelfs een vleugje Bondgenoten zat erin met die 4 teams van 4. Ik vind die opdrachten altijd maar tijdvulling en nooit wat aan en is eigenlijk niet zo relevant voor het programma, behalve dat je schilden kunt winnen.
Vinchenco mag er wel uit. Jammer dat ze de indeling van de aflevering overhoop hebben gegooid. Pas volgende week wie er uit gaat. Ik vind dit echt niets.
Die had ik er gelijk uitgestemd.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Die Sanne is een ultra zielig woke meisje die betrekken altijd alles op hun zelf en zijn erg zwaarmoedig.
Het ding is dat de rest het de volgende dag al vergeten is. Als ze er daar niet uit was gestemd, was ze de volgende dag blijven zitten.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef Redbullkid het volgende:
Sowieso als ik mee zou doen en iemand zegt: Ja als hij/zij het niet is mag je mij er morgen uit gooien. Dan zou mijn stem op die persoon blijven tot diegene eruit ligt
Ja precies. Maar vooral als ze zeggen: ik weet het 100% zeker zou ik achterdochtig worden.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat de rest het de volgende dag al vergeten is. Als ze er daar niet uit was gestemd, was ze de volgende dag blijven zitten.
Zo vader zo zoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:23 schreef superniger het volgende:
Man man man.
Wat is die nepo Bauer een softie.
Jankmuilquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:23 schreef superniger het volgende:
Man man man.
Wat is die nepo Bauer een softie.
Slimme mensen daar bij RTL.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn wel van de cliffhangers dit seizoen
Je weet toch ook 100% als het zelf niet bent?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja precies. Maar vooral als ze zeggen: ik weet het 100% zeker zou ik achterdochtig worden.
Je weet het alleen 100% zeker als je zelf een verrader bent namelijk.
Ja je weet natuurlijk van jezelf wat je bent. Maar van anderen niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Je weet toch ook 100% als het zelf niet bent?
Vind sowieso die 100% zeker beschuldigingen naar iemand anders dom. Hoeveel seizoenen hebben we nu al gehad? Waarom roepen mensen dat en waarom volgen er nog steeds? Beetje dommigheid hoor...
Wat Kim zegt, onderbuik en gevoel volgen en vooral je eigen mening en verdenkingen vormen...
Dit was inderdaad een rommelige aflevering.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:22 schreef svann het volgende:
Ik kan na voornamelijk BBC verraders maar moeilijk wennen aan deze rommelige Nederlandse.
Heeft in alle afleveringen bij elkaar misschien vijf woorden gezegd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
Omar voegde ook echt precies niks toe.... niet voor de kijkers, niet voor de deelnemers .....
Inderdaad, net als Churandyquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heeft in alle afleveringen bij elkaar misschien vijf woorden gezegd.
Bauer heeft het zaadje naar Duncan wel al geplant.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:42 schreef Koen66 het volgende:
je zal zien dat ze toch Jan er weer niet uitstemmen
Slim gedaan welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:58 schreef lars91 het volgende:
[..]
Bauer heeft het zaadje naar Duncan wel al geplant.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:40 schreef Dazalbest1 het volgende:
Julia zei toch vermoord mij ik wil hier niet meer zijn? Dat lijkt me de meest veilige optie nu...
Dit, en dat geldt ook voor Dimeo, voegt helemaal niks toequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:07 schreef TokkieFamilie het volgende:
Gooi die Churandy er toch uit! Deze gast heeft aan de ronde tafel nog niet één zin gesproken. Zelfs bij het omdraaien van zijn bordje beargumenteert hij zijn keuze niet eens! En tijdens gesprekken in de auto of in een kamer is meneer te beroerd zijn bekje open te trekken. Nul-komma-nul input van deze hardloper. En oersaai om naar te kijken. Helaas zijn het net types als hij die ALTIJD de finale halen, simpelweg omdat ze nooit verdacht worden. Geen enkele verrader is immers zo dom geen seconde wat te zeggen. Fucking frustrerend, die gast.
het gaat nu wel heel erg de richting op dat de Getrouwen elkaar voor de bus blijven gooienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Wel weer een top aflevering, en eindelijk eens een seizoen waar Verraders elkaar niet onder de bus gooien, al had die Yosilvio wel plannen in het begin. Is ook helemaal niet nodig, Verraders moeten een sterk bondje vormen want alleen dan krijg je en leuk seizoen, dat was ook in de eerste seizoenen het geval. Kim heeft wel gelijk, door nu op Jan te gaan is Kim kanonnenvoer voor degene die vandaag team Groen waren. Die getrouwen kunnen er geen pepernoot van en zijn ware schapen die elkaar onder de bus gooien, echt heerlijk. Ik vind de plot twists ook wel leuk dit seizoen en het bewijst dat de kijker dat ook vind want het scoort weer erg goed in de kijkcijfers dit jaar.
Mwah, Dimeo versprak zichzelf dat hij het schild heeft dus dat weet de rest ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Wel weer een top aflevering, en eindelijk eens een seizoen waar Verraders elkaar niet onder de bus gooien, al had die Yosilvio wel plannen in het begin. Is ook helemaal niet nodig, Verraders moeten een sterk bondje vormen want alleen dan krijg je en leuk seizoen, dat was ook in de eerste seizoenen het geval. Kim heeft wel gelijk, door nu op Jan te gaan is Kim kanonnenvoer voor degene die vandaag team Groen waren. Die getrouwen kunnen er geen pepernoot van en zijn ware schapen die elkaar onder de bus gooien, echt heerlijk. Ik vind de plot twists ook wel leuk dit seizoen en het bewijst dat de kijker dat ook vind want het scoort weer erg goed in de kijkcijfers dit jaar.
Je snapt toch wel dat het heel anders voelt als je meedoet. Het is altijd persoonlijk als mensen je niet vertrouwen terwijl je gewoon jezelf bent.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:25 schreef lars91 het volgende:
Kan iemand Duncan vertellen dat het een TV programma is.
Vond de onthulling van hun identiteit aan Omar ook vet. Zoiets mogen ze wel vaker doen, ik mis soms de reactie van degene die vermoord wordt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:22 schreef freaky40 het volgende:
De verraders wisten dat niet. Dat is het dingetje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef viceversa het volgende:
[..]
Mwah, Dimeo versprak zichzelf dat hij het schild heeft dus dat weet de rest ook.
Is het een fout? Want het gaat super goed tot nu toe.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef TokkieFamilie het volgende:
De klassieke fout die verraders maken is dat ze sterke spelers vermoorden (op Omar na dan). Probleem wil dat sterke spelers altijd veel meer verdacht zijn en daardoor jou als verrader uit de wind houden. Blijf je kortom door hen omringen. Veel beter is de zwakke spelers te vermoorden van wie toch wel duidelijk is dat ze nooit verrader zullen zijn. Anders wandelen die zo naar de finale.
Als verrader zijnde zou ik Churandy nu vermoorden. Een optie is Julia. Haar huilbui was zo intens dat het niet te spelen valt. Ook van haar is inmiddels wel duidelijk dat ze geen verrader is. Op nummer drie zet ik Estelle. Alle andere namen, zoals Jan, zou oerdom zijn om te vermoorden. Zonde ook voor het spel want ik vind Jan best een aanvulling voor deze editie.
Ik vrees dat Kim geen steun gaat vinden van haar twee collega's om Jan erin te houden. Zou zelfs kunnen dat er een relletje ontstaat wat Kim wil per se voet bij stuk houden, zo meende ik uit de afsluitende beelden op te maken. Er zou zomaar eens een breuk tussen de verraders kunnen komen.
Het aantal zwakke spelers is deze keer beperkter dan in andere edities. Het grotere aantal sterke - en dus verdachte spelers - maakt dat de verraders nog in de race zitten. Maar het tij kan snel keren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:01 schreef viceversa het volgende:
[..]
Is het een fout? Want het gaat super goed tot nu toe.
Stelletje rukkers die getrouwenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Het aantal zwakke spelers is deze keer beperkter dan in andere edities. Het grotere aantal sterke - en dus verdachte spelers - maakt dat de verraders nog in de race zitten. Maar het tij kan snel keren.
het programma mist eigenlijk wel een reünie uitzending, zoals WIDM dat ook heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:35 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vond de onthulling van hun identiteit aan Omar ook vet. Zoiets mogen ze wel vaker doen, ik mis soms de reactie van degene die vermoord wordt.
Probleem is nu net dat het wél te voorkomen was geweest. Was Joost zijn stem niet naar Anniek gegaan maar naar Dimeo dan had laatstgenoemde er al uit gelegen. Ze hadden de dag erna met zijn drieën vol de aanval op Barry kunnen openen, wiens naam ook steeds vaker wordt genoemd. Die hadden ze ook wel uitgekukeld gekregen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:30 schreef Koen66 het volgende:
En weer geen eenheid bij de Verraders, duurde wel langer dit jaar. Maar feitelijk had Joost wel een goed verhaal dat het niet te voorkomen was.
Suf van Anniek ook dat ze zelf niet ook op Dimmeo ging want dan was het gelijk geweest
Helemaal mee eens. En nog veel frustrerender is dat als de verraders de mogelijkheid krijgen tot verleiden ze dit ook ALTIJD doen. In werkelijk elke aflevering van deze serie is er telkens gebruik van gemaakt. Gaat ook nu weer gebeuren. En diegene die ze verrader maken is dan waarschijnlijk meteen de winnaar van het programma, getuige de vorige keren. Dat maakt het dus nog frustrerender. Als kijker wil je dat de beste wint, niet degene die alles meezat.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:22 schreef Hugo_Treger het volgende:
Het te pas en te onpas aanbieden van een verleidmogelijkheid verknalt het spel; de getrouwen hebben het al moeilijk zat. Dat we niet meer naar het volslagen uitdrukkingsloos gezicht van Annick hoeven te kijken, stemt mij wel zeer tevree.
Dat Anniek niet zelf op Dimeo stemt was nog erger. Je ligt zwaar onder vuur en dan ga je nog niet op je direct concurrent stemmen. Nou vond ik Anniek sowieso maar raar doen de hele tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:05 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Probleem is nu net dat het wél te voorkomen was geweest. Was Joost zijn stem niet naar Anniek gegaan maar naar Dimeo dan had laatstgenoemde er al uit gelegen. Ze hadden de dag erna met zijn drieën vol de aanval op Barry kunnen openen, wiens naam ook steeds vaker wordt genoemd. Die hadden ze ook wel uitgekukeld gekregen.
Je hebt verder wel gelijk dat Annick op Dimeo had moeten stemmen. Dan was er in elk geval een nieuwe stemronde gekomen.
Maar dit seizoen natuurlijk nog wel even uitkijken om herhaaldelijk je altijd zure commentaar te kunnen leveren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:Zo wil ik geen Verraders meer kijken volgend seizoen!
Maar in het voorstukje van volgende week zie je dat ze Kim helemaal op de korrel hebben nu, dus ik vrees met grote vrezen voor Kim en dan kan het snel gedaan zijn met alle Verraders. Zo'n zelfde scenario had je vorig seizoen ook waarin 1 Verrader ook overbleef die ze totaal niet verwachten, die rol heeft Joost nu die speelde iedereen weg om hem heen.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:44 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik vond het juist een heel slimme move van Joost. Door nu mee te gaan op een verrader, is het voor de anderen totaal onlogisch dat hij er zelf één is. Op een gegeven moment gaan de getrouwen nadenken over wie er op wie heeft gestemd en de al ontmantelde verraders heeft proberen te beschermen, en dat geldt voor hem dan dus niet. Hoop dat Kim ook nog even uit de wind blijft. Ik vind het een heel leuk seizoen tot nu toe!
waarom altijd vergelijken met vorige jaren ?quote:Op zondag 8 juni 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar in het voorstukje van volgende week zie je dat ze Kim helemaal op de korrel hebben nu, dus ik vrees met grote vrezen voor Kim en dan kan het snel gedaan zijn met alle Verraders. Zo'n zelfde scenario had je vorig seizoen ook waarin 1 Verrader ook overbleef die ze totaal niet verwachten, die rol heeft Joost nu die speelde iedereen weg om hem heen.
Dat is het spel.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie gewoon een patroon. Dat mag ik toch wel zien, of mag dat ook al weer niet?
pfff, dat is dan ook nog een mogelijkheid,quote:Op zondag 8 juni 2025 19:02 schreef freaky40 het volgende:
Er kunnen gezien het eerste seizoen gewoon 3 Verraders over blijven hoor.
Kim hoeft nu even niks te vrezen. Nu er een vrouw uit is zullen ze de mannelijke verrader willen vinden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Slechtste aflevering tot nu, ondanks de verbetering in spellen, die iets meer toevoegen aan het thema De Verraders, zo ook vanavond weer. Maar weer gaat het de fout in doordat De Verraders nu zichzelf onder de bus gaan gooien. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk weer de fout in! Die JoSylvia kneus heeft echt niets van begrepen, en elke keer gaat het tot nu toe fout, seizoen na seizoen dat De Verraders denken slim te zijn door op 1 van hun zelf te gaan! Hoe. Dom. Kun. Je. Zijn! Nu weet ik dus al dat Kim de volgende gaat zijn. Hopelijk verleiden ze nog een getrouwen om Verrader te worden want anders komt het echt niet goed meer en krijgen we hetzelfde scenario als vorig seizoen dat nu iemand als JoSylvio overblijft die iedereen vertrouwde en dan weer al die verbaasde koppen krijgt aan het einde....Zo wil ik geen Verraders meer kijken volgend seizoen!
Ah, dat is wel jammer. Maar heeft Kim wel een beetje aan zichzelf te danken, het masker begon barsten te vertonen. Haar reactie op het ontmaskeren van een verrader was niet goed.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar in het voorstukje van volgende week zie je dat ze Kim helemaal op de korrel hebben nu, dus ik vrees met grote vrezen voor Kim en dan kan het snel gedaan zijn met alle Verraders. Zo'n zelfde scenario had je vorig seizoen ook waarin 1 Verrader ook overbleef die ze totaal niet verwachten, die rol heeft Joost nu die speelde iedereen weg om hem heen.
Dan waren ze een ronde verder gekomen en was er volgende ronde alsnog een vrouwelijke verrader uitgegaan. Als je in dit stadium van het spel zo weinig mensen hebt die jou vertrouwen ga je het toch niet winnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:34 schreef Dazalbest1 het volgende:
Begin ook wel te denken dat het een beetje gestuurd is door de makers..... ze zullen gedacht hebben dat zo lang geen verrader eruit, niet leuk zou zijn voor de kijkers......
Iets anders kan ik niet bedenken want deze move van Jos sloeg nergens op en was niet nodig...
Josylvio speelt het naar mijn idee juist heel erg goed. Niemand verdenkt hem. Als het zo doorgaat, is de kans groot dat hij als enige verrader overblijft en dus wint. En als ze slim zijn, verleiden ze iemand die al enigszins wordt verdacht en die er dus als volgende verrader uit gestemd kan worden. Dan is de weg voor hem vrij, omdat ze Kim ook al verdenken en het dus een kwestie van tijd is tot zij er ook uit wordt gestemd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Slechtste aflevering tot nu, ondanks de verbetering in spellen, die iets meer toevoegen aan het thema De Verraders, zo ook vanavond weer. Maar weer gaat het de fout in doordat De Verraders nu zichzelf onder de bus gaan gooien. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk weer de fout in! Die JoSylvia kneus heeft echt niets van begrepen, en elke keer gaat het tot nu toe fout, seizoen na seizoen dat De Verraders denken slim te zijn door op 1 van hun zelf te gaan! Hoe. Dom. Kun. Je. Zijn! Nu weet ik dus al dat Kim de volgende gaat zijn. Hopelijk verleiden ze nog een getrouwen om Verrader te worden want anders komt het echt niet goed meer en krijgen we hetzelfde scenario als vorig seizoen dat nu iemand als JoSylvio overblijft die iedereen vertrouwde en dan weer al die verbaasde koppen krijgt aan het einde....Zo wil ik geen Verraders meer kijken volgend seizoen!
Dat ligt er toch volledig aan wie ze verrader maken. Als ze nu iemand verrader maken die al enorm wordt verdacht, zoals een Dimeo, dan is de kans wel vrij klein dat zo iemand er met de winst vandoor gaatquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:59 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..] En diegene die ze verrader maken is dan waarschijnlijk meteen de winnaar van het programma, getuige de vorige keren. Dat maakt het dus nog frustrerender. Als kijker wil je dat de beste wint, niet degene die alles meezat.
Dan kan je toch net zo goed niemand verleiden.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:10 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Josylvio speelt het naar mijn idee juist heel erg goed. Niemand verdenkt hem. Als het zo doorgaat, is de kans groot dat hij als enige verrader overblijft en dus wint. En als ze slim zijn, verleiden ze iemand die al enigszins wordt verdacht en die er dus als volgende verrader uit gestemd kan worden. Dan is de weg voor hem vrij, omdat ze Kim ook al verdenken en het dus een kwestie van tijd is tot zij er ook uit wordt gestemd.
[..]
Dat ligt er toch volledig aan wie ze verrader maken. Als ze nu iemand verrader maken die al enorm wordt verdacht, zoals een Dimeo, dan is de kans wel vrij klein dat zo iemand er met de winst vandoor gaat.
Hoezo niet? Iedereen gaat er vanuit (zeggen ze steeds) dat er sowieso ook een man tussen de verraders moet zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 06:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed niemand verleiden.
Denk ook wel dat hij daar zichtbaar en aanwezig is maar wordt amper wat van uitgezondenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:21 schreef spleeh het volgende:
Mensen missen Churandy gewoon. Niet zo negatief zijn
Vandaag worden zijn heldere uitspraken wel in beeld gebrachtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:23 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Denk ook wel dat hij daar zichtbaar en aanwezig is maar wordt amper wat van uitgezonden
Gelukkig nu wel eindelijk en ook meer zijn mening gehoord.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:02 schreef spleeh het volgende:
[..]
Vandaag worden zijn heldere uitspraken wel in beeld gebracht
Op een lijst gezet om te doden. Als ze slim doen zetten 1 verrader erop.quote:
Of juist niet. Iedereen is er van overtuigd dat er een verrader op staat. Vorige keer was het heel slim om er geen op te zetten. Maar in dit geval zou ik ook Joost erop zetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op een lijst gezet om te doden. Als ze slim doen zetten 1 verrader erop.
2 of 3?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef Dazalbest1 het volgende:
oh ja, benieuwd hoe veel op de lijst moeten, ze zijn nu nog maar met 8....
Zijn mening gehoord? We hebben het toch over Churandy, hè? Hij zegt net niets! Alleen wat algemene opmerkingen. Treedt nooit in details. Beargumenteert nul-komma-nul. Zeker, een sympathieke gast is het, met veel humor ook, maar daar zit ik als kijker niet op te wachten. Het zal onderhand lijken alsof ik het specifiek op hem heb voorzien. Dat is echter niet het geval. Ik mag hem, maar ik vind tevens dat hij volstrekt niets toevoegt aan het programma. Finalisten moeten het verdienen om finalist te zijn. Ik wil ze zien strijden, niet alleen maar meehuppelen met de groep.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Gelukkig nu wel eindelijk en ook meer zijn mening gehoord.
Hij gaf gewoon concreet en met minder woorden aan op wie hij al die tijd al zat toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:21 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Zijn mening gehoord? We hebben het toch over Churandy, hè? Hij zegt net niets! Alleen wat algemene opmerkingen. Treedt nooit in details. Beargumenteert nul-komma-nul. Zeker, een sympathieke gast is het, met veel humor ook, maar daar zit ik als kijker niet op te wachten. Het zal onderhand lijken alsof ik het specifiek op hem heb voorzien. Dat is echter niet het geval. Ik mag hem, maar ik vind tevens dat hij volstrekt niets toevoegt aan het programma. Finalisten moeten het verdienen om finalist te zijn. Ik wil ze zien strijden, niet alleen maar meehuppelen met de groep.
Zeker nu met nog maar een paar getrouwenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp het doel van die dodenlijst niet, wat bied dat voor extra element ipv gewoon iemand vermoorden?
Hij huppelt niet altijd mee met de groep, hij stemt de laatste tijd vaker anders dan de groep volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:21 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Zijn mening gehoord? We hebben het toch over Churandy, hè? Hij zegt net niets! Alleen wat algemene opmerkingen. Treedt nooit in details. Beargumenteert nul-komma-nul. Zeker, een sympathieke gast is het, met veel humor ook, maar daar zit ik als kijker niet op te wachten. Het zal onderhand lijken alsof ik het specifiek op hem heb voorzien. Dat is echter niet het geval. Ik mag hem, maar ik vind tevens dat hij volstrekt niets toevoegt aan het programma. Finalisten moeten het verdienen om finalist te zijn. Ik wil ze zien strijden, niet alleen maar meehuppelen met de groep.
Inderdaad, de mensen die het hardst 'schreeuwen' worden er tijdens de ronde tafel als eerst uitgebonjourd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:54 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Hij huppelt niet altijd mee met de groep, hij stemt de laatste tijd vaker anders dan de groep volgens mij.
Maar dit is de verraders. Ik denk dat de minst luide mensen altijd lang overblijven. Doe je niet veel aan.
Ja, hij wil duidelijk in z’n eentje overblijven en dus het meeste zilver winnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Inderdaad, de mensen die het hardst 'schreeuwen' worden er tijdens de ronde tafel als eerst uitgebonjourd.
Ik blijf het jammer vinden dat de verraders elkaar ook uiteindelijk een mes in de rug steken, zoals Josylvio nu ook weer doet.
Ik snap dat je mee stemt als je merkt dat een hele groep op 1 verrader stemt. Maar hij draagt zijn medeverraders gewoon aan bij zijn bondje.
Ja precies, maar dat vind ik dus jammer. Ik kan dus ook echt niet mee doen aan zo'n programma, want ik zou me echt genaaid voelen 🙈quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:52 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Ja, hij wil duidelijk in z’n eentje overblijven en dus het meeste zilver winnen.
Hij komt zo onnozel over, maar hij schijnt heel intelligent te zijn.quote:
Komt een beetje dom over.quote:
Ja natuurlijk die Joost heeft hem verteld wie de verraders zijn !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |