Niet. Ze zitten tegenover elkaar en ze krijgt een kaartje met zijn rol er op geschreven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
In hoeverre mag Joost eigenlijk nog liegen tegen Julia?
Niet. Ze zitten tegenover elkaar en ze krijgt een kaartje met zijn rol er op geschreven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
In hoeverre mag Joost eigenlijk nog liegen tegen Julia?
Nee Dimeo, Joost en Christiaan. Estelle en Julia zijn de 2 anderen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:26 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Maar hij heeft meer mensen nodig dan alleen Christiaan.
Nee dat moet niet gelukkig. Zit er een slechte verrader bij dan wil je die persoon er sowieso uit. Uiteraard mag je er kritisch over zijn. Alleen voelt alsof je kritisch bent op wat het programma is: verraadquote:Op zondag 29 juni 2025 10:30 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders moeten juist een eenheid vormen tot de laatste ronde en zou er geen verraad binnen de Verraders mogen zijn. Dat is alleen maar leuk omdat je dan als teamverband opereert. Ook leuker om te zien, laat die Getrouwen maar zweten. Ik vind het nog steeds een leuk format, maar ik mag er toch wel kritisch over zijn. Ik moet zeggen dat ze flink wat stappen hebben gemaakt door wat plottwists toe voegen aan dit seizoen, maar ze moeten hierin niet doorschieten waardoor je het format van de productie uit kunt manipuleren want dan slaat het weer de andere kant uit.
Dit vind ik ook idd.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Josilvio heeft medeverraders voor de bus gegooid toen het nog niet nodig was. Dan speel je niet goed of sterk, maar vals en egoļstisch.
Behalve als hij of dimeo dolk pakt.quote:
Jup, Dimeo en Joos zijn nu kansloos.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef lars91 het volgende:
Op deze manier is het gewoon niet meer leuk. Hier is echt te veel ingegrepen.
Joost had het ook ineens opgegeven. Hij had meer zijn best kunnen doen om Chris en Estelle ervan te overtuigen dat Julia verrader was.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef lars91 het volgende:
Op deze manier is het gewoon niet meer leuk. Hier is echt te veel ingegrepen.
Hij verdacht Julia toch niet eerder? Of heb ik dat gemist? Wel leuke winnaars. Jammer voor Estelle.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:22 schreef Magica het volgende:
[..]
Joost had het ook ineens opgegeven. Hij had meer zijn best kunnen doen om Chris en Estelle ervan te overtuigen dat Julia verrader was.
Ook wel vreemd dat Chris al die tijd Joost zo vertrouwde en zeker wist dat het geen verrader was. Julia zelfs nog soms verdacht. En Julia zegt het is een verrader en meteen gelooft ie dat en gaat ie mee met haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |