abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218065540
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iets vergelijkbaars als het drankje zat ook in het laatste seizoen van de uk versie.
Ook in de US versie zat het
pi_218065669
In hoeverre mag Joost eigenlijk nog liegen tegen Julia?
pi_218067266
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 16:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Volgens mij niet, ik dacht dat hij eerlijk moest zijn. Maar hij bespeelt Christiaan waarschijnlijk zo dat ie gaat denken dat Julia liegt zodra zij benoemt dat hij een verrader is.
Want Christiaan is te dom om zelf te denken.
pi_218067312
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 08:37 schreef TokkieFamilie het volgende:
Men zou voortaan kunnen besluiten dat verraders niet meer de naam van een collega-verrader mogen opschrijven aan de ronde tafel. Dit besluit mag alleen bekend worden gemaakt bij de verraders zelf en niet bij de getrouwen want dan zouden zij te snel achterdochtig worden (te zeer letten op wie welke naam opschrijft).

Arme Churandy. Voor het eerst nam hij actief aan de ronde tafel en meteen daarop werd hij eruit gekukeld. Zo zie je maar weer dat alleen als je geen mening hebt, je kunt overleven.

Wordt lachen trouwens als uitgerekend Dimeo deze editie gaat winnen.
Dat kan dan slechts een seizoen
pi_218068008
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 18:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij niet, ik dacht dat hij eerlijk moest zijn. Maar hij bespeelt Christiaan waarschijnlijk zo dat ie gaat denken dat Julia liegt zodra zij benoemt dat hij een verrader is.
Grote kans ja
pi_218068168
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 18:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar hij heeft meer mensen nodig dan alleen Christiaan.
pi_218068197
Vandaag gekeken.
Rare wending dit.

Ik ben helemaal niet pro Joost verder maar het is wel het programma “de verraders” en dat is hij nu eenmaal. En dat deed hij gewoon erg goed.
pi_218068406
De Verraders is alleen leuk als ze alle drie de finish halen, anders ben ik al snel voor de getrouwen als ze zichzelf onder de bus gaan gooien. Ik was er al snel klaar mee dit seizoen dus ben geswitched.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 28 juni 2025 @ 21:01:42 #259
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218068498
Beetje vernieuwing hier en daar is prima. Niet altijd even geslaagd, of soms gewoon even wennen, maar deze twist gaat me te ver. Jammer, vond het al niet zo'n best seizoen, daar maakt dit het er niet beter op.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218068547
Een verandering of twist in het programma is niet erg als het duidelijk onderdeel van het programma is en altijd er al in zou zitten ongeacht het verloop.
Dus bijvoorbeeld manier van stemmen.

Nu is het duidelijk om in te grijpen helaas. Dat verpest het gewoon en maakt elke partij uiteindelijk kansloos voor een eerlijk wedstrijd.
pi_218069606
Ik vond het waarheidsserum ook een beetje gekunsteld overkomen om de getrouwen nog een kans te geven... al zie ik het ook nog wel gebeuren dat Christiaan Julia gewoon niet geloofd _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218070202
Er was iig een voorstukje waarin het lijkt dat Julia bij het ontbijt Christiaan het gaat vertellen. Ik denk ook dat hij haar niet gaat geloven en als verrader ziet.
pi_218070485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:26 schreef Saliethee het volgende:

[..]
Dimeo gaat niet op een verrader stemmen, dan heb je Julia en Estelle nog over. Dan hebben ze een dolk nodig om een meerderheid te halen.
pi_218070566
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:51 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders is alleen leuk als ze alle drie de finish halen, anders ben ik al snel voor de getrouwen als ze zichzelf onder de bus gaan gooien. Ik was er al snel klaar mee dit seizoen dus ben geswitched.
Misschien is de Verraders dan gewoon niet het programma voor jou? 😅 Je vindt een programma over verraad alleen leuk als er géén verraad binnen het Verraders-team is. Maar wat nou als het niet anders is omdat je een verrader hebt die het spel niet goed speelt waardoor het een gevaar is voor alle verraders? Ik zie je ook de hele tijd negatief doen over Josylvio, terwijl hij juist het spel van verrader goed speelt.
pi_218071402
De Verraders moeten juist een eenheid vormen tot de laatste ronde en zou er geen verraad binnen de Verraders mogen zijn. Dat is alleen maar leuk omdat je dan als teamverband opereert. Ook leuker om te zien, laat die Getrouwen maar zweten. Ik vind het nog steeds een leuk format, maar ik mag er toch wel kritisch over zijn. Ik moet zeggen dat ze flink wat stappen hebben gemaakt door wat plottwists toe voegen aan dit seizoen, maar ze moeten hierin niet doorschieten waardoor je het format van de productie uit kunt manipuleren want dan slaat het weer de andere kant uit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218071777
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:29 schreef Dazalbest1 het volgende:
Erg duidelijk dat het programma hier heeft ingegrepen.ergens wel jammer en duidelijk dat ze iets moeten veranderen zodat deze overduidelijke sturing niet meer nodig is maar zal wel lastig zijn zonder het format volledig te verknallen.

Op dezelfde manier verder lijkt me ook niet verstandig.

Ik zie ook wel kans dat Joost nu ook Julia gaat bespelen net als bij Christiaan. Ik snap ook niet het idee hierachter. Julia weet het straks en zal Estelle en Christiaan het vertellen, dus zijn de verraders nu toch kansloos? Of is er geheimhouding?
Of komt er nog een door het programma gestuurde twist.....
Snap er niks meer van...

:{
Josilvio kan het er nog op gooien dat Julia een verraadster is, die hem 'als getrouwe' voor de bus wil gooien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218071843
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het waarheidsserum ook een beetje gekunsteld overkomen om de getrouwen nog een kans te geven... al zie ik het ook nog wel gebeuren dat Christiaan Julia gewoon niet geloofd _O-
Lijkt het inderdaad op. Daarom zaten er in 1 kistje ook 2 zilverstaven. Oorspronkelijk zaten er wellicht in 3 kistjes 1 staaf en was 1 kistje leeg.
pi_218071892
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 10:30 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders moeten juist een eenheid vormen tot de laatste ronde en zou er geen verraad binnen de Verraders mogen zijn. Dat is alleen maar leuk omdat je dan als teamverband opereert. Ook leuker om te zien, laat die Getrouwen maar zweten. Ik vind het nog steeds een leuk format, maar ik mag er toch wel kritisch over zijn. Ik moet zeggen dat ze flink wat stappen hebben gemaakt door wat plottwists toe voegen aan dit seizoen, maar ze moeten hierin niet doorschieten waardoor je het format van de productie uit kunt manipuleren want dan slaat het weer de andere kant uit.
Precies dit idd
pi_218072039
Josilvio heeft medeverraders voor de bus gegooid toen het nog niet nodig was. Dan speel je niet goed of sterk, maar vals en egoïstisch.
  zondag 29 juni 2025 @ 12:42:16 #270
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_218072255
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 12:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Josilvio heeft medeverraders voor de bus gegooid toen het nog niet nodig was. Dan speel je niet goed of sterk, maar vals en egoïstisch.
Hij ziet er ook uit als een semi-criminele gluiperd. En die onnozele Bauer rent er maar achteraan.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_218075393
Die Christiaan is gewoon een bruikbaar Schaap gebleken. Ik wil dat gezicht wel eens zien als de reveal gaat zijn. Die blufpoker Missie was bijna 1 op 1 gekopieerd uit De Bondgenoten trouwens. Daar was het ooit een cyclus finale opdracht en komt in andere varianten ook nog wel eens voorbij.

[ Bericht 22% gewijzigd door freaky40 op 29-06-2025 17:22:15 ]
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 29 juni 2025 @ 18:01:16 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218075714
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Die Christiaan is gewoon een bruikbaar Schaap gebleken. Ik wil dat gezicht wel eens zien als de reveal gaat zijn. Die blufpoker Missie was bijna 1 op 1 gekopieerd uit De Bondgenoten trouwens. Daar was het ooit een cyclus finale opdracht en komt in andere varianten ook nog wel eens voorbij.
Wie is de Mol heeft ‘m jaren terug ook gehad en volgens mij vaker, in wat variaties.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218075779
Dat zou ik niet weten, dat kijk ik al jaren niet meer.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 29 juni 2025 @ 20:31:29 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218076870
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Dat zou ik niet weten, dat kijk ik al jaren niet meer.
:')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218078008
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:54 schreef Montagui het volgende:
2 twists die de verraders niet hebben zien aankomen.

Het drankje mag doorgegeven worden en er mag niemand vermoord worden.

Echt, je maakt je als programmamaker ronduit belachelijk.

Als josilvio dit nog kan redden? In mijn ogen was hij al de ultieme verrader, maar dan is hij echt van eenzame klasse.

En er zijn opties, soort van. Aangeven dat Julia als 'verrader' hem voor de bus wil gooien. Of een deal sluiten met Julia voor de finale.

Maar ik acht de kans dat hij de 'ultieme' finale speelt eigenlijk nihil.
Ze hadden bij Julia moeten blijven. Ze had dan waarschijnlijk Joost of Chris het drankje gegeven met een beetje pech Estelle die iedereen zou kunnen kiezen.

Ze wisten dat Julia Joost zou kiezen.

Ook raar dat er niet vermoord mag worden. Dus het schild van het spel was nutteloos.

Dat drankje vind ik ook echt een dom concept. De 2 keren dat dit gebruikt is vlogen beide spelers eruit.

Joost is wel echt een goede verrader. De beste van alle verraders die er tot nu toe zijn geweest inclusief die uit andere landen.

Samantha was ook heel goed maar die was verleid volgens mij. Joost is vanaf het begin een verrader wat het verschil maakt voor mij.
pi_218078020
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Redbullkid op 29-06-2025 23:25:23 ]
pi_218078028
quote:
Niet. Ze zitten tegenover elkaar en ze krijgt een kaartje met zijn rol er op geschreven.
pi_218078033
quote:
Niet. Ze zitten tegenover elkaar en ze krijgt een kaartje met zijn rol er op geschreven.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:26 schreef Saliethee het volgende:

[..]
Nee Dimeo, Joost en Christiaan. Estelle en Julia zijn de 2 anderen.

Als Dimeo trouw is en Christiaan Joost gelooft is het klaar.
pi_218082424
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 10:30 schreef freaky40 het volgende:
Nee dat moet niet gelukkig. Zit er een slechte verrader bij dan wil je die persoon er sowieso uit. Uiteraard mag je er kritisch over zijn. Alleen voelt alsof je kritisch bent op wat het programma is: verraad :P
pi_218082836
Slaat echt nergens op wat je nu aanneemt en is bovendien BS.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218089507
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 12:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Dit vind ik ook idd.
Hij heeft het wel in die zin goed gespeeld dat hij heel lang niet verdacht werd, zijn naam is geen enkele keer genoemd.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 19:56:00 #282
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_218122154
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 4 juli 2025 @ 20:13:18 #283
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_218122406
Bijltjesdag voor Joost.
#superniger2020
  vrijdag 4 juli 2025 @ 20:15:18 #284
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_218122452
Mooi ingegrepen door de regie.
#superniger2020
  Moderator vrijdag 4 juli 2025 @ 20:23:56 #285
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218122665
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:13 schreef superniger het volgende:
Bijltjesdag voor Joost.
Behalve als hij of dimeo dolk pakt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_218122697
Bauer heeft eindelijk het spel door
pi_218122794
Op deze manier is het gewoon niet meer leuk. Hier is echt te veel ingegrepen.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 20:37:55 #288
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_218122844
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef lars91 het volgende:
Jup, Dimeo en Joos zijn nu kansloos.
#superniger2020
  vrijdag 4 juli 2025 @ 20:42:33 #289
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_218122913
Lekker weertje.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_218123465
Echt 2 hele zwakke laatste afleveringen. Uitkomt is gewoon regelrecht door de productie bepaald.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 21:33:54 #291
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_218123628
Wat een chagrijnig wijf die Julia.
#superniger2020
  vrijdag 4 juli 2025 @ 22:23:45 #292
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_218124341
Zeer slechte twist uitkomst gestuurd door productie team.

Zonder die twist had Joost zeker gewonnen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_218124801
Wat doet Chris nou verbaast, hij suggereerde toch zelf om Julia te verbannen.
pi_218124904
Ik vond het eigenlijk best een goed seizoen, met name qua missies die veel meer verweven waren met het spel in plaats van dat het een nietszeggend tussendoortje was. Persoonlijk vond ik Joost ook een hele goede verrader. Vroeg of laat komt er gewoon een moment dat je medeverraders op de radar komen en daar moet je toch iets mee, hoe goed je intenties ook zijn. Hij heeft dat echt op een goede manier aangepakt op precies de juiste moment. Daarnaast gewoon uitstekend vele getrouwen volledig in z'n zak gehad, dan ben je gewoon een goede verrader hoe je het ook wendt of keert.

Maar goed, toen kwam het drankje en dat heeft voor mij het hele seizoen verpest :')
Wel leuk dat aan het eind de optie er was om tot het gaatje door te spelen. Kan me vorig seizoen herinneren dat dat niet zo was en dat je het laatste half uur van de finale voor Jan Lul zat te kijken omdat de getrouwen niet meer konden winnen.
pi_218125007
Uitslag kon me wel bekoren aangezien ik de laatste weken toch teamGetrouwen was, dus niet 3, niet 2, niet 1 met het zilver weg maar niemand van De Verraders niet, alles naar de getrouwen. Klote plottwist dat Julia nog gesaved kon worden, die had ik van de Getrouwen niets gegund. Wel een afgeraffeld eind waarin een onderonsje De Verraders nog even onthuld werden, ook de uitreiking van het zilver naar de De Getrouwen was niet te zien. Normaal gesproken was daar nog een ceremonie voor.
Al met al leuke plottwists dit seizoen, maar ook wel een beetje om de productie de boel nog meer te laten stagen wat niet altijd goed uitpakte. Ondanks dat het weer goed ontvangen werd dit seizoen, de kijkcijfers goed waren zou ik het format nu even laten rusten en over 2 jaar weer eens terug komen. Ook om nieuwe deelnemers het niet te makkelijk te maken omdat een ieder alle trucjes nu wel kent inmiddels na zoveel seizoenen. Wat mij betreft dus een seizoen lekker stofhappen op de plank dit format, en met iets nieuws komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218126359
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 20:33 schreef lars91 het volgende:
Joost had het ook ineens opgegeven. Hij had meer zijn best kunnen doen om Chris en Estelle ervan te overtuigen dat Julia verrader was.
Ook wel vreemd dat Chris al die tijd Joost zo vertrouwde en zeker wist dat het geen verrader was. Julia zelfs nog soms verdacht. En Julia zegt het is een verrader en meteen gelooft ie dat en gaat ie mee met haar
pi_218126366
Wel mooi dat die move van Estelle afgestraft werd :D
pi_218126423
Heb ook wel mijn bedenkingen over het seizoen. Had het voor Estelle wel tof gevonden als ze had gewonnen. Is overal goed doorgeen gekomen volgens mij. Ze kwam beter over dan het beeld dat ik had.

Echt een super stom einde inderdaad
.... Waarom opeens zo afraffelen. Niemand wist hoeveel verraders toch, ze hadden juist eerst Joost en Domeo het woord moeten geven met onthulling. Maar ja....

Lijkt me ook beter even wat jaartjes te wachten nu en goed nadenken over het format.
pi_218126515
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:22 schreef Magica het volgende:

[..]
Joost had het ook ineens opgegeven. Hij had meer zijn best kunnen doen om Chris en Estelle ervan te overtuigen dat Julia verrader was.
Ook wel vreemd dat Chris al die tijd Joost zo vertrouwde en zeker wist dat het geen verrader was. Julia zelfs nog soms verdacht. En Julia zegt het is een verrader en meteen gelooft ie dat en gaat ie mee met haar
Hij verdacht Julia toch niet eerder? Of heb ik dat gemist? Wel leuke winnaars. Jammer voor Estelle.

Maar als Joost had gewonnen had ik het ook terecht gevonden.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 10:52:15 #300
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218127094
Absurd en amateuristisch dat in een spel dat stoelt (zou moeten stoelen op) strategie en strategisch intrige, de productie onverwacht de spelregels mag veranderen. Zeker op een állerlaatste moment, waardoor deelnemers dat niet kunnen meenemen in hun spel. Dat er soms een twist is, oké, maar aan de ronde tafel plots komen met: ‘de gebande maakt zijn ware aard deze keer niet bekend’, is echt zot.
Dat was het waarheidsserum ergens ook. Wil je dat erin hebben, zet dan van te voren in de regels dat er altijd een waarheidsserum kan opduiken in de laatste drie eronden (of zo). Dan kun je dat als speler in je achterhoofd houden en plannen B smeden.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')