het programma mist eigenlijk wel een reünie uitzending, zoals WIDM dat ook heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:35 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vond de onthulling van hun identiteit aan Omar ook vet. Zoiets mogen ze wel vaker doen, ik mis soms de reactie van degene die vermoord wordt.
Probleem is nu net dat het wél te voorkomen was geweest. Was Joost zijn stem niet naar Anniek gegaan maar naar Dimeo dan had laatstgenoemde er al uit gelegen. Ze hadden de dag erna met zijn drieën vol de aanval op Barry kunnen openen, wiens naam ook steeds vaker wordt genoemd. Die hadden ze ook wel uitgekukeld gekregen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:30 schreef Koen66 het volgende:
En weer geen eenheid bij de Verraders, duurde wel langer dit jaar. Maar feitelijk had Joost wel een goed verhaal dat het niet te voorkomen was.
Suf van Anniek ook dat ze zelf niet ook op Dimmeo ging want dan was het gelijk geweest
Helemaal mee eens. En nog veel frustrerender is dat als de verraders de mogelijkheid krijgen tot verleiden ze dit ook ALTIJD doen. In werkelijk elke aflevering van deze serie is er telkens gebruik van gemaakt. Gaat ook nu weer gebeuren. En diegene die ze verrader maken is dan waarschijnlijk meteen de winnaar van het programma, getuige de vorige keren. Dat maakt het dus nog frustrerender. Als kijker wil je dat de beste wint, niet degene die alles meezat.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:22 schreef Hugo_Treger het volgende:
Het te pas en te onpas aanbieden van een verleidmogelijkheid verknalt het spel; de getrouwen hebben het al moeilijk zat. Dat we niet meer naar het volslagen uitdrukkingsloos gezicht van Annick hoeven te kijken, stemt mij wel zeer tevree.
Dat Anniek niet zelf op Dimeo stemt was nog erger. Je ligt zwaar onder vuur en dan ga je nog niet op je direct concurrent stemmen. Nou vond ik Anniek sowieso maar raar doen de hele tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:05 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Probleem is nu net dat het wél te voorkomen was geweest. Was Joost zijn stem niet naar Anniek gegaan maar naar Dimeo dan had laatstgenoemde er al uit gelegen. Ze hadden de dag erna met zijn drieën vol de aanval op Barry kunnen openen, wiens naam ook steeds vaker wordt genoemd. Die hadden ze ook wel uitgekukeld gekregen.
Je hebt verder wel gelijk dat Annick op Dimeo had moeten stemmen. Dan was er in elk geval een nieuwe stemronde gekomen.
Maar dit seizoen natuurlijk nog wel even uitkijken om herhaaldelijk je altijd zure commentaar te kunnen leveren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:Zo wil ik geen Verraders meer kijken volgend seizoen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |