Volgens mij toch ook echt wel eens een verrader als eennalaatste binnengekomenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:46 schreef Alaianaya het volgende:
Misschien spuit 11, maar kun je als deelnemer niet altijd doorhebben wie sowieso getrouwe is door de volgorde van binnenkomst bij het ontbijt? De laatste die binnenkomt is naar mijn weten altijd getrouwe gezien ze voor de kijker nog even in het midden willen laten wie er uiteindelijk is vermoord.
En zat die Romeo er de vorige aflevering ook al in? Die heb ik echt nog geen scene voorbij zien komen.
Dat vind ik ook irritant, maar blijkbaar willen ze dat mensen de hele aflevering gaan kijk ipv begin en het eind.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Lale er uit is, ze ging wel 'full Karen' op Annick maar ze maakte wel TV. Kut schapen. Frederick mag er nog niet uit, maar het zijn altijd dezelfde types die er als eerste uit vliegen, of het nu hier is of bij Expeditie, altijd hetzelfde verhaal met die boomers die er gelijk uit gaan. Over ER gesproken, de opdracht van vandaag was wel ER-waardig en zelfs een vleugje Bondgenoten zat erin met die 4 teams van 4. Ik vind die opdrachten altijd maar tijdvulling en nooit wat aan en is eigenlijk niet zo relevant voor het programma, behalve dat je schilden kunt winnen.
Vinchenco mag er wel uit. Jammer dat ze de indeling van de aflevering overhoop hebben gegooid. Pas volgende week wie er uit gaat. Ik vind dit echt niets.
Inderdaad, types als Lale in dit spel zijn juist een toevoeging. Dus zeker zonde. Maar waarom Frederick er niet uit? Hij maakt nou niet echt leuke/spraakmakende tv toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Lale er uit is, ze ging wel 'full Karen' op Annick maar ze maakte wel TV. Kut schapen. Frederick mag er nog niet uit, maar het zijn altijd dezelfde types die er als eerste uit vliegen, of het nu hier is of bij Expeditie, altijd hetzelfde verhaal met die boomers die er gelijk uit gaan. Over ER gesproken, de opdracht van vandaag was wel ER-waardig en zelfs een vleugje Bondgenoten zat erin met die 4 teams van 4. Ik vind die opdrachten altijd maar tijdvulling en nooit wat aan en is eigenlijk niet zo relevant voor het programma, behalve dat je schilden kunt winnen.
Vinchenco mag er wel uit. Jammer dat ze de indeling van de aflevering overhoop hebben gegooid. Pas volgende week wie er uit gaat. Ik vind dit echt niets.
Die had ik er gelijk uitgestemd.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Die Sanne is een ultra zielig woke meisje die betrekken altijd alles op hun zelf en zijn erg zwaarmoedig.
Het ding is dat de rest het de volgende dag al vergeten is. Als ze er daar niet uit was gestemd, was ze de volgende dag blijven zitten.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef Redbullkid het volgende:
Sowieso als ik mee zou doen en iemand zegt: Ja als hij/zij het niet is mag je mij er morgen uit gooien. Dan zou mijn stem op die persoon blijven tot diegene eruit ligt
Ja precies. Maar vooral als ze zeggen: ik weet het 100% zeker zou ik achterdochtig worden.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat de rest het de volgende dag al vergeten is. Als ze er daar niet uit was gestemd, was ze de volgende dag blijven zitten.
Zo vader zo zoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:23 schreef superniger het volgende:
Man man man.
Wat is die nepo Bauer een softie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |