Lale is een hittepetit al sta ik wel achter haar rechtse meningen. Voor dit programma is ze er in gezet om TV te maken, net als die hittepetit die vorig seizoen helemaal los ging. Weet even niet meer wie dat was, zag zo'n zelfde aanval op Annick. Ik ben niet zo voor dat Verraders hun mede Verraders Verraden, maar in het geval van Lale zou dat wel mogen als ze dan uiteindelijk Verrader is.
Churandy Martina vind ik dan wel weer een grappige deelnemer, totaal niet meer relevant natuurlijk maar wel leuk om hem weer eens te zien in een programma waar je hem niet zo snel verwacht.
Sanne Vogel is een hysterica en maakt zich ongewild toch verdacht door en groupe te vertellen van haar 'probleem'. Niet meer te redden denk ik. Wel jammer dat we de ontknoping van het ronde tafel gesprek pas volgende week te zien krijgen. Hopelijk wordt dat niet de gewoonte elke aflevering en is dat alleen bij de eerste aflevering die al anders is dan in voorgaande seizoenen. Vond het wel een leuke twist om de Getrouwen aan te tikken en niet de Verraders.
Allemaal cabaretteketet!