abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217801592
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 21:05 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Slim gedaan wel
Zijn theorie klopt, maar hij heeft wel de verkeerde.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 21:16:42 #102
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217801613
Ach Kim.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217801667
Kan iemand Duncan vertellen dat het een TV programma is.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 21:25:34 #104
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217801668
Ach Duncan.
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 mei 2025 @ 21:28:42 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217801690
De argumentatie was wel sterk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 21:29:26 #106
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217801697
Was een hysterisch meid die Julia.
Mentaal ongeschikt voor dit spel.
#superniger2020
pi_217801701
Ik zou Bauer vermoorden. Hij zat nu fout, maar dit was de beste argumentatie tot nu toe
  vrijdag 30 mei 2025 @ 21:35:18 #108
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217801730
De eenheid begint barstjes te vertonen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_217801759
Julia zei toch vermoord mij ik wil hier niet meer zijn? Dat lijkt me de meest veilige optie nu...
  vrijdag 30 mei 2025 @ 21:49:48 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217801832
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 21:40 schreef Dazalbest1 het volgende:
Julia zei toch vermoord mij ik wil hier niet meer zijn? Dat lijkt me de meest veilige optie nu...
Ben benieuwd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_217802009
Gooi die Churandy er toch uit! Deze gast heeft aan de ronde tafel nog niet één zin gesproken. Zelfs bij het omdraaien van zijn bordje beargumenteert hij zijn keuze niet eens! En tijdens gesprekken in de auto of in een kamer is meneer te beroerd zijn bekje open te trekken. Nul-komma-nul input van deze hardloper. En oersaai om naar te kijken. Helaas zijn het net types als hij die ALTIJD de finale halen, simpelweg omdat ze nooit verdacht worden. Geen enkele verrader is immers zo dom geen seconde wat te zeggen. Fucking frustrerend, die gast.
pi_217802639
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:07 schreef TokkieFamilie het volgende:
Gooi die Churandy er toch uit! Deze gast heeft aan de ronde tafel nog niet één zin gesproken. Zelfs bij het omdraaien van zijn bordje beargumenteert hij zijn keuze niet eens! En tijdens gesprekken in de auto of in een kamer is meneer te beroerd zijn bekje open te trekken. Nul-komma-nul input van deze hardloper. En oersaai om naar te kijken. Helaas zijn het net types als hij die ALTIJD de finale halen, simpelweg omdat ze nooit verdacht worden. Geen enkele verrader is immers zo dom geen seconde wat te zeggen. Fucking frustrerend, die gast.
Dit, en dat geldt ook voor Dimeo, voegt helemaal niks toe
pi_217802887
Wel weer een top aflevering, en eindelijk eens een seizoen waar Verraders elkaar niet onder de bus gooien, al had die Yosilvio wel plannen in het begin. Is ook helemaal niet nodig, Verraders moeten een sterk bondje vormen want alleen dan krijg je en leuk seizoen, dat was ook in de eerste seizoenen het geval. Kim heeft wel gelijk, door nu op Jan te gaan is Kim kanonnenvoer voor degene die vandaag team Groen waren. Die getrouwen kunnen er geen pepernoot van en zijn ware schapen die elkaar onder de bus gooien, echt heerlijk. Ik vind de plot twists ook wel leuk dit seizoen en het bewijst dat de kijker dat ook vind want het scoort weer erg goed in de kijkcijfers dit jaar.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 31 mei 2025 @ 00:30:41 #114
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217802912
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Wel weer een top aflevering, en eindelijk eens een seizoen waar Verraders elkaar niet onder de bus gooien, al had die Yosilvio wel plannen in het begin. Is ook helemaal niet nodig, Verraders moeten een sterk bondje vormen want alleen dan krijg je en leuk seizoen, dat was ook in de eerste seizoenen het geval. Kim heeft wel gelijk, door nu op Jan te gaan is Kim kanonnenvoer voor degene die vandaag team Groen waren. Die getrouwen kunnen er geen pepernoot van en zijn ware schapen die elkaar onder de bus gooien, echt heerlijk. Ik vind de plot twists ook wel leuk dit seizoen en het bewijst dat de kijker dat ook vind want het scoort weer erg goed in de kijkcijfers dit jaar.
het gaat nu wel heel erg de richting op dat de Getrouwen elkaar voor de bus blijven gooien _O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_217803014
Topshow.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217803901
quote:
Mwah, Dimeo versprak zichzelf dat hij het schild heeft dus dat weet de rest ook.
pi_217803980
Kim maakte wel een foutje in haar toneelstukje. Eerder aan de ronde tafel zei ze je moet op je intuïtie vertrouwen en nu wat ze voorlas was eigenlijk een beetje het tegenovergestelde.

Ik zou zo’n toneelstukje direct verdacht vinden. Te gekunsteld.
pi_217803989
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 21:25 schreef lars91 het volgende:
Kan iemand Duncan vertellen dat het een TV programma is.
Je snapt toch wel dat het heel anders voelt als je meedoet. Het is altijd persoonlijk als mensen je niet vertrouwen terwijl je gewoon jezelf bent.
pi_217804014
Beetje een drama queen die Duncan, niet erg dat hij er uit is, though.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217804028
quote:
Vond de onthulling van hun identiteit aan Omar ook vet. Zoiets mogen ze wel vaker doen, ik mis soms de reactie van degene die vermoord wordt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 mei 2025 @ 09:35:51 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217804037
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef viceversa het volgende:

[..]
Mwah, Dimeo versprak zichzelf dat hij het schild heeft dus dat weet de rest ook.
De verraders wisten dat niet. Dat is het dingetje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217804158
De klassieke fout die verraders maken is dat ze sterke spelers vermoorden (op Omar na dan). Probleem wil dat sterke spelers altijd veel meer verdacht zijn en daardoor jou als verrader uit de wind houden. Blijf je kortom door hen omringen. Veel beter is de zwakke spelers te vermoorden van wie toch wel duidelijk is dat ze nooit verrader zullen zijn. Anders wandelen die zo naar de finale.

Als verrader zijnde zou ik Churandy nu vermoorden. Een optie is Julia. Haar huilbui was zo intens dat het niet te spelen valt. Ook van haar is inmiddels wel duidelijk dat ze geen verrader is. Op nummer drie zet ik Estelle. Alle andere namen, zoals Jan, zou oerdom zijn om te vermoorden. Zonde ook voor het spel want ik vind Jan best een aanvulling voor deze editie.

Ik vrees dat Kim geen steun gaat vinden van haar twee collega's om Jan erin te houden. Zou zelfs kunnen dat er een relletje ontstaat wat Kim wil per se voet bij stuk houden, zo meende ik uit de afsluitende beelden op te maken. Er zou zomaar eens een breuk tussen de verraders kunnen komen.
pi_217804299
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef TokkieFamilie het volgende:
De klassieke fout die verraders maken is dat ze sterke spelers vermoorden (op Omar na dan). Probleem wil dat sterke spelers altijd veel meer verdacht zijn en daardoor jou als verrader uit de wind houden. Blijf je kortom door hen omringen. Veel beter is de zwakke spelers te vermoorden van wie toch wel duidelijk is dat ze nooit verrader zullen zijn. Anders wandelen die zo naar de finale.

Als verrader zijnde zou ik Churandy nu vermoorden. Een optie is Julia. Haar huilbui was zo intens dat het niet te spelen valt. Ook van haar is inmiddels wel duidelijk dat ze geen verrader is. Op nummer drie zet ik Estelle. Alle andere namen, zoals Jan, zou oerdom zijn om te vermoorden. Zonde ook voor het spel want ik vind Jan best een aanvulling voor deze editie.

Ik vrees dat Kim geen steun gaat vinden van haar twee collega's om Jan erin te houden. Zou zelfs kunnen dat er een relletje ontstaat wat Kim wil per se voet bij stuk houden, zo meende ik uit de afsluitende beelden op te maken. Er zou zomaar eens een breuk tussen de verraders kunnen komen.
Is het een fout? Want het gaat super goed tot nu toe.
pi_217804445
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:01 schreef viceversa het volgende:

[..]
Is het een fout? Want het gaat super goed tot nu toe.
Het aantal zwakke spelers is deze keer beperkter dan in andere edities. Het grotere aantal sterke - en dus verdachte spelers - maakt dat de verraders nog in de race zitten. Maar het tij kan snel keren.
pi_217805211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Het aantal zwakke spelers is deze keer beperkter dan in andere edities. Het grotere aantal sterke - en dus verdachte spelers - maakt dat de verraders nog in de race zitten. Maar het tij kan snel keren.
Stelletje rukkers die getrouwen :).Maar zolang Jan er maar in blijft. De enige samen met Churandy ik ken al voegt laatste nauwelijks iets toe . Nog niet een verrader gesnapt. Ongekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')