Misschien een idee om Videoland topic voor de verraders te maken net als met Kopen zonder kijken?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Vanvond weer op RTL4 en Videoland.
In dit topic voor de RTL4 kijkers svp niet spoileren met info uit vooruit te bekijken afleveringen van Videoland…
quote:
Ik ook nietquote:
Ze vindt zichzelf wel erg goedquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:00 schreef casita het volgende:
Hoop dat Laila ku* er snel uit vliegt vervelend mokkel zeg.
Niet voor niets van Het Parool overgelopen naar De Telegraaf.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker cashen met rechtse columns schrijven.
Heeft dus ook nog niets gezegd. Zie nu pas dat het Omar is. Dacht dat het misschien de vader van Josylvio was.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Heb wel weer zin in een nieuw seizoen Verraders. Alleen jammer dat sommige deelnemers helemaal niet aan het woord komen. Die iets oudere man bijvoorbeeld, heeft nog geen woord gezegd in de hele aflevering. Ik heb moeten opzoeken dat hij Omar Ahaddaf (wie?) was.
Maar, ze heeft dan wel een verrader ontmaskerd en zal zelf niet zo gauw als verrader gezien worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:41 schreef freaky40 het volgende:
Als ze dat doen zijn ze sowieso weer met 3 Verraders. Leuke twist zo'n 4e erbij, maar als je dit doet schiet het ook niet op.
Ze heeft het zelf over zich afgeroepenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef superniger het volgende:
Lafbekken.
Zelf niks zeggen maar wel met ze allen op 1.
Het zwakke aspect van deze show, de nikszeggende sukkels blijven over.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het zwakke aspect van deze show, de nikszeggende sukkels blijven over.
Heel dom vol overgave op één persoon in de eerste ronde, nee, dat is de manier.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het zwakke aspect van deze show, de nikszeggende sukkels blijven over.
Volgens mij toch ook echt wel eens een verrader als eennalaatste binnengekomenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:46 schreef Alaianaya het volgende:
Misschien spuit 11, maar kun je als deelnemer niet altijd doorhebben wie sowieso getrouwe is door de volgorde van binnenkomst bij het ontbijt? De laatste die binnenkomt is naar mijn weten altijd getrouwe gezien ze voor de kijker nog even in het midden willen laten wie er uiteindelijk is vermoord.
En zat die Romeo er de vorige aflevering ook al in? Die heb ik echt nog geen scene voorbij zien komen.
Dat vind ik ook irritant, maar blijkbaar willen ze dat mensen de hele aflevering gaan kijk ipv begin en het eind.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Lale er uit is, ze ging wel 'full Karen' op Annick maar ze maakte wel TV. Kut schapen. Frederick mag er nog niet uit, maar het zijn altijd dezelfde types die er als eerste uit vliegen, of het nu hier is of bij Expeditie, altijd hetzelfde verhaal met die boomers die er gelijk uit gaan. Over ER gesproken, de opdracht van vandaag was wel ER-waardig en zelfs een vleugje Bondgenoten zat erin met die 4 teams van 4. Ik vind die opdrachten altijd maar tijdvulling en nooit wat aan en is eigenlijk niet zo relevant voor het programma, behalve dat je schilden kunt winnen.
Vinchenco mag er wel uit. Jammer dat ze de indeling van de aflevering overhoop hebben gegooid. Pas volgende week wie er uit gaat. Ik vind dit echt niets.
Inderdaad, types als Lale in dit spel zijn juist een toevoeging. Dus zeker zonde. Maar waarom Frederick er niet uit? Hij maakt nou niet echt leuke/spraakmakende tv toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Lale er uit is, ze ging wel 'full Karen' op Annick maar ze maakte wel TV. Kut schapen. Frederick mag er nog niet uit, maar het zijn altijd dezelfde types die er als eerste uit vliegen, of het nu hier is of bij Expeditie, altijd hetzelfde verhaal met die boomers die er gelijk uit gaan. Over ER gesproken, de opdracht van vandaag was wel ER-waardig en zelfs een vleugje Bondgenoten zat erin met die 4 teams van 4. Ik vind die opdrachten altijd maar tijdvulling en nooit wat aan en is eigenlijk niet zo relevant voor het programma, behalve dat je schilden kunt winnen.
Vinchenco mag er wel uit. Jammer dat ze de indeling van de aflevering overhoop hebben gegooid. Pas volgende week wie er uit gaat. Ik vind dit echt niets.
Die had ik er gelijk uitgestemd.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Die Sanne is een ultra zielig woke meisje die betrekken altijd alles op hun zelf en zijn erg zwaarmoedig.
Het ding is dat de rest het de volgende dag al vergeten is. Als ze er daar niet uit was gestemd, was ze de volgende dag blijven zitten.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef Redbullkid het volgende:
Sowieso als ik mee zou doen en iemand zegt: Ja als hij/zij het niet is mag je mij er morgen uit gooien. Dan zou mijn stem op die persoon blijven tot diegene eruit ligt
Ja precies. Maar vooral als ze zeggen: ik weet het 100% zeker zou ik achterdochtig worden.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat de rest het de volgende dag al vergeten is. Als ze er daar niet uit was gestemd, was ze de volgende dag blijven zitten.
Zo vader zo zoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:23 schreef superniger het volgende:
Man man man.
Wat is die nepo Bauer een softie.
Jankmuilquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:23 schreef superniger het volgende:
Man man man.
Wat is die nepo Bauer een softie.
Slimme mensen daar bij RTL.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn wel van de cliffhangers dit seizoen
Je weet toch ook 100% als het zelf niet bent?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja precies. Maar vooral als ze zeggen: ik weet het 100% zeker zou ik achterdochtig worden.
Je weet het alleen 100% zeker als je zelf een verrader bent namelijk.
Ja je weet natuurlijk van jezelf wat je bent. Maar van anderen niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Je weet toch ook 100% als het zelf niet bent?
Vind sowieso die 100% zeker beschuldigingen naar iemand anders dom. Hoeveel seizoenen hebben we nu al gehad? Waarom roepen mensen dat en waarom volgen er nog steeds? Beetje dommigheid hoor...
Wat Kim zegt, onderbuik en gevoel volgen en vooral je eigen mening en verdenkingen vormen...
Dit was inderdaad een rommelige aflevering.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:22 schreef svann het volgende:
Ik kan na voornamelijk BBC verraders maar moeilijk wennen aan deze rommelige Nederlandse.
Heeft in alle afleveringen bij elkaar misschien vijf woorden gezegd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
Omar voegde ook echt precies niks toe.... niet voor de kijkers, niet voor de deelnemers .....
Inderdaad, net als Churandyquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heeft in alle afleveringen bij elkaar misschien vijf woorden gezegd.
Bauer heeft het zaadje naar Duncan wel al geplant.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:42 schreef Koen66 het volgende:
je zal zien dat ze toch Jan er weer niet uitstemmen
Slim gedaan welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:58 schreef lars91 het volgende:
[..]
Bauer heeft het zaadje naar Duncan wel al geplant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |