Komt een beetje dom over.quote:
Ja natuurlijk die Joost heeft hem verteld wie de verraders zijn !quote:
Ja laten die Verraders zichzelf nu maar oproken, er is toch geen beginnen meer aan als je niet wilt dat 1 Verrader aan het eind van de rit met de eer gaat strijken en er met het zilver van door gaat. Maar het zal me niets verwonderen dat er weer een totaal niet relevante Getrouwen vertrekt waar je niets mee op schiet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:05 schreef Oliver23 het volgende:
Christiaan Bauer gaat wat mij betreft echt de boeken in als de domste deelnemer ooit in de Verraders, en wat wilt hij graag op de voorgrond treden zeg.
Churandy heeft het volgens mij allemaal door, nu nog hopen dat hij mensen een beetje mee gaat krijgen.
Doet mij denken aan het seizoen waarin Rob Goossens het ook allemaal doorhad, maar niemand wilde naar hem luisteren.
Ow ja, Kim had op haar bordje gewoon de naam van Joost moeten opschrijven. Gemiste kans!
Waarom? Zou dom zijn geweest. Er waren ook mensen die op Dimeo gingen stemmen. Met wat geluk ging hij eruit ipv Kim, dus juist slim dat ze op Dimeo stemdequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:40 schreef Sorella het volgende:
Stom van Kim dat ze Jos niet opgeschreven heeft als je toch al in de gaten heb dat hij je onder de bus gaat gooien dan schrijf je toch zijn naam op.
Joost is gewoon echt een hele goede verrader. Maar toch heb ik het idee dat hij bij die coördinerende taak zijn ware aard heeft laten zien en dat het weleens nadelig voor hem kan uitpakken. Ik zie Julia en Estelle (al denk ik dat ze wordt vermoord) ook nog wel hun ogen openen.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:25 schreef Shuri het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt @:TokkieFamilie met je voorspelling. Churandy en Barry kunnen dit tij niet meer keren en Christiaan en Julia zitten volledig in de pocket van Joost. En Dimeo weet niet waar hij het zoeken moet.
Ik weet dat het een spel is maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Joost zijn ware aard leeft trouwens
Ik had hem een betere verrader gevonden als ie t bij Christiaan en Julia zo had kunnen sturen dat het Kim niet was.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:35 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Joost is gewoon echt een hele goede verrader. Maar toch heb ik het idee dat hij bij die coördinerende taak zijn ware aard heeft laten zien en dat het weleens nadelig voor hem kan uitpakken. Ik zie Julia en Estelle (al denk ik dat ze wordt vermoord) ook nog wel hun ogen openen.
Soms kan je niet anders als verrader idd. Maar ik denk dat het hebzucht is bij hem. En ik heb het idee dat hij er bedrogen uit gaat komen uiteindelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik had hem een betere verrader gevonden als ie t bij Christiaan en Julia zo had kunnen sturen dat het Kim niet was.
Hij heeft zijn 'team' verraden en dat valt me dan tegen, ondanks dat het ieder seizoen weer gebeurd.
Ik snap dat je meestemt als het dubbeltje die kant opvalt, maar niet je medeverraders aandragen en voor de bus gooien. Maar goed, daarom zou ik denk ik ook geen verrader kunnen zijn, want ik zou me echt persoonlijk genaaid voelen dan
Dat laatste hoop ik een beetje. Vind dat hij het op een nare manier speelt.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:12 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Soms kan je niet anders als verrader idd. Maar ik denk dat het hebzucht is bij hem. En ik heb het idee dat hij er bedrogen uit gaat komen uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |