SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja nu bellen heeft geen nut want deze vrouw probeerde het wel echt. Het lukt haar gewoon niet beter want ze zegt dat het verband ook eigenlijk te breed is.quote:
heel slimquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel vanavond besloten dat als ze zeggen dat mijn vinger er deels af moet dat ik voor een second opinion eerst nog naar Groningen ga.
Het kan er altijd nog af maar het kan er nooit meer aan.
Ja en in het UMCG zijn ze ook vaak wat verder met dingen kunnen.quote:
Lijkt me alleszinds redelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel vanavond besloten dat als ze zeggen dat mijn vinger er deels af moet dat ik voor een second opinion eerst nog naar Groningen ga.
Het kan er altijd nog af maar het kan er nooit meer aan.
Katten kunnen echt zo relaxed erbij liggen. Ik ben daar wel jaloers op.quote:
Lief hèquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Katten kunnen echt zo relaxed erbij liggen. Ik ben daar wel jaloers op.
ben je ook van plan er één te kopen of maak je gewoon door heel het land heen proefritten met mooi weer zonder geld neer te leggen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nog even de sprintkwalificatie kijken en dan slapen. Morgen proefrit op de Hayabusa. Spannend wel
Oh dit speelt al sinds begin vorig jaar. Maar het deed geen pijn meer alleen het moest nog steeds genezen en dat is niet goed gegaan bij mijn middelvinger.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lang is je vinger nu zo slecht @:ama? Staat me bij dat je er bij de Scheveningen meet niet /minder last mee had?
Is dat zoiets als een Sybian ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nog even de sprintkwalificatie kijken en dan slapen. Morgen proefrit op de Hayabusa. Spannend wel
Wat een gedoe nietteminquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
Maar heel veel spannends hebben ze nog niet gedaan met mijn vinger want het was geen hechting waard.Dus dan weet je al dat het niet heel veel is.
Ik wil er wel een maar een proefrit is erg lastig regelen op deze motor. Erg exclusief.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je ook van plan er één te kopen of maak je gewoon door heel het land heen proefritten met mooi weer zonder geld neer te leggen?
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben de enige Nederlander die weet wat zowel Sybian als Hayabusa is
Flessssjequote:
‘Breekt telefoonquote:
*crack_*quote:
Ergens een leven aan het hebben? Die is bijna iedere week wel een paar dagen niet hier te vinden.quote:
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens een leven aan het hebben? Die is bijna iedere week wel een paar dagen niet hier te vinden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens een leven aan het hebben? Die is bijna iedere week wel een paar dagen niet hier te vinden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben mensen echt een leven naast FOK! dan?
Valt vies tegen hoor. Op plaatjes vind ik het allemaal best maar in het echt ga ik van m'n stokje.quote:
Zelfs iets teveel leven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh he, bah! Inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs iets teveel leven.
Geen sociaal leven tho. Daar trek ik de grens.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Op zich wel een mooie aflevering en nog geen Acda gelukkig...quote:
Heb je de aflevering afgekeken?quote:
ah das dus een jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie aflevering en nog geen Acda gelukkig...
Volgens mij kan ik ook al vooruit kijken, maar weet nog niet of ik dat ga doen..
jawel maar weet niet of ik de anderen ook ga kijkenquote:
Ik kreeg wel een brok in mijn keel toen die meid die net op kamers was, aan de telefoon zei mam?? en toen Boem!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah das dus een ja
was een goeie boem toen ze naast de verwarming lagen
Ik heb een fles staan die 5 euro nog wat kostte benieuwd of het ergens naar smaaktquote:
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een brok in mijn keel toen die meid die net op kamers was, aan de telefoon zei mam?? en toen Boem!
ja.quote:
Ja, ik weet nog wel dat ik na het stappen thuis kwam en zoals altijd het journaal nog keek op de TV. Ik wist al wel van de ramp af, maar niet dat die wijk gewoon op oorlogsgebied leek...quote:
Ik herinnerde me ook dat ik Geïrriteerd was dat het Songfestival niet meer vertoond werdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.
zo bijzonder ook dat er toen nog zo 'slechte' nieuwsvoorziening was dat pas rond 20u landelijke bekendheid kwam terwijl het al rond 15u al gebeurd was
wij zijn op de belg gaan kijken. keken op ameland en hadden niet echt behoefte om alles te volgen met de jeugd er bij enzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik herinnerde me ook dat ik Geïrriteerd was dat het Songfestival niet meer vertoond werd
Haha ja wij ook uiteindelijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij zijn op de belg gaan kijken. keken op ameland en hadden niet echt behoefte om alles te volgen met de jeugd er bij enzo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.
Schijnt alleen 1 oorbel terug gevonden te zijn
[..]
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had ook iets van![]()
![]()
![]()
toen ze nog terugblikten op Culemborg toen Loretta Schrijver voorbij kwam
We are here to drink your beerquote:
ALESTORM GODENquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We are here to drink your beer
And steal your rum at a point of a gun
Your alcohol to us will fall
'Cause we are here to drink your beer
Goed plan, slapen.quote:
Vampiers in de jaren 80.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie draagt er nu maar 1 oorbel dan ook?
welke variant?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains within the sound of silence
Kerels in de 90s 00s 10s. Nu zie je het niet super veel meerquote:
ging. blijkbaar gaat het nu over vampiersquote:
Onderwerpen zijn hier fluidequote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging. blijkbaar gaat het nu over vampiers
Gelukkig welquote:
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.quote:
[..]
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.
De voorlopers van de omgebouwden?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kerels in de 90s 00s 10s. Nu zie je het niet super veel meer
Waar te zien?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.
Moet er niet aan denken..quote:
was op npo1quote:
Precies zo erg voor de nabestaanden... Nooit echt afscheid kunnen nemen enzo..quote:
brandon walshquote:
dat zijn ze alquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:11 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel intressant, maar ga ik pas kijken als alle afleveringen beschikbaar zijn
Oh zijn het afleveringenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:11 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel intressant, maar ga ik pas kijken als alle afleveringen beschikbaar zijn
nope gewoon gratischquote:
het heet ook NPOstartquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, wat een shitweergave dan op de site
Niet specifiekquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan jullie ook allemaal tussen 16u en 21u minder stroom gebruiken?
ik kook elektrisch. ga niet al voor 16u koken of na 21u. de vaatwasser zet ik vaak na 21u aan dus dat verander ik ook niet. laptop kan ik wel even van de stroom houden maar vast ook geen 5 uur .quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
dat zou betekenen dat ik:quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ze praten niet over kokenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kook elektrisch. ga niet al voor 16u koken of na 21u. de vaatwasser zet ik vaak na 21u aan dus dat verander ik ook niet. laptop kan ik wel even van de stroom houden maar vast ook geen 5 uur .
dus nee. gewoon hetzelfde als altijd``
minder stroom gebruiken. ik vertel waaraan ik tussen 16u en 21u mn stroom kwijt kan zijnquote:
Dat snap ik. Maar ze noemen het in dat nieuwsbericht niet… wel de wasmachine en de droger.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
minder stroom gebruiken. ik vertel waaraan ik tussen 16u en 21u mn stroom kwijt kan zijn
elektrisch koken gebruikt stroom.
dus ik heb het over koken
wasmachine heb ik eigenlijk altijd in het weekend aan of tijdens thuiswerken en das ook niet tussen 16 en 21 iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:36 schreef mschol het volgende:
vaatwasser en wasmachine draaien volgens mij hier meestal niet rond die tijden..
verder valt er niks te besparen hier
droger heb ik niet dus kan ik ook niets op aanpassen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ze noemen het in dat nieuwsbericht niet… wel de wasmachine en de droger.
Dan loop jij mooi in het gareelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
droger heb ik niet dus kan ik ook niets op aanpassen.
wasmachine had ik al niet tussen 16 en 21
Ik heb net de auto van de lader gehaald, zit genoeg in voor de komende dagenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, de auto gaat wel aan de lader als we thuiskomen…
dan doe jij maar even je goeie daad en zet je die pas na 21u aan de laderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
maar die kan je dus slim sturen en pas na 21:00 ladenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
Denk niet dat kater dat gaat doen elke keer. Hebben trouwens zelf stroomopslagquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doe jij maar even je goeie daad en zet je die pas na 21u aan de lader
Ik heb aan de voorkant geen eigen terrein daarvoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk niet dat kater dat gaat doen elke keer. Hebben trouwens zelf stroomopslag
Oh dat is wel kut. Bij ons passen er drie auto’s op de oprit dus plek zat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb aan de voorkant geen eigen terrein daarvoor.
Gelukkig 50m verderop 4 laadpalen.
IK WIL ER EEN !!!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben te laat voor @:bitterbal gok ik zo. Maar ik kwam dit tegen en morgen ga ik het geheid vergeten, dus hier.
[ afbeelding ]
Thnx liesje.Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Fijne dag vandaag ballie, ik ga lekker slapen, morgen fs.
Morguhquote:
quote:
Morguhquote:
Stapjesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vanochtend 1 km gelopen op mijn nieuwe loopband![]()
Dus net kwam iemand kijken of het wat was en zij heeft er ook gelijk 1 gekocht
[ afbeelding ]
Morguh Stigquote:
Waar hou je je aan vast dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht eerst dat dit een omgevallen apparaat wasquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dotjequote:
nee dit is het apparaat in volle gloriequote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dit een omgevallen apparaat was
O dat lijkt mij zelfs eng.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet dus dat is even wennen wel jaZij heeft er 1 met standaard besteld ja
Zelfde als wanneer je op straat houdt, nietsquote:
Dat is ook weer waar. Toch heb ik liever een beugel of zo om mij aan vast te houden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zelfde als wanneer je op straat houdt, niets
Soms zit er een uitklapbare beugel aan
Hard lopen doe je er zeker niet op? Ls je op de sportschool gaat moet je je zelfs vast maken Zodat hij stopt op het moment dat je valtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het niet eng maar idd wat onwennig wel
ja stond daar niet zo bij stil bij het bestellen eigenlijk maar denk dat dat idd wel handiger isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Toch heb ik liever een beugel of zo om mij aan vast te houden.
Ah ja hier stopt die geleidelijk. Nee ga niet rennen nee. is puur om te lopen omdat ik dat hier vrijwel niet doequote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hard lopen doe je er zeker niet op? Ls je op de sportschool gaat moet je je zelfs vast maken Zodat hij stopt op het moment dat je valt
Nou ja, als je het niet eng vindt is er toch niets aan het handje?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond daar niet zo bij stil bij het bestellen eigenlijk maar denk dat dat idd wel handiger is
Mooie oplossing toch op deze manier.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja hier stopt die geleidelijk. Nee ga niet rennen nee. is puur om te lopen omdat ik dat hier vrijwel niet doe
Is het daar niet mooi dan om gewoon buiten te gaan wandelen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd![]()
sochtends en savonds er op lopen en kom aan mijn stappen
hmm te warm eigenlijk. beestjes. voornamelijk muggen , vreemde honden. geen voetpad dus je loopt op de weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het daar niet mooi dan om gewoon buiten te gaan wandelen?
O dat is jammer, je zit dus eigenlijk heel veel in huis?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm te warm eigenlijk. beestjes. voornamelijk muggen , vreemde honden. geen voetpad dus je loopt op de weg.
Het is niet zo aantrekkelijk. je kan op het strand lopen maar het is nu veel te heet
Met de motor?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd om op te staan. Richting Limburg.
Droadjesvleesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd om op te staan. Richting Limburg.
blinkend schoon keukentje ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja was dinsdag en woensdag wel op het strand voor 2 uurtjes maar donderdag thuis gezeten ja. Gisteren wel buiten geweest en nu ben ik ook thuis maar das omdat het regentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, je zit dus eigenlijk heel veel in huis?
Helloquote:
O dat is leuk, heb je al iets op het oog?quote:
Verveel je je dan niet? Heb je al werk, of mag je daar nog niet werken?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was dinsdag en woensdag wel op het strand voor 2 uurtjes maar donderdag thuis gezeten ja. Gisteren wel buiten geweest en nu ben ik ook thuis maar das omdat het regent
Nee mag niet werken. Verveel mij nog niet nee :p als het goed is kan ik over 3 dagen weer kitesurfen ( als het weer mee zit) en de 15e kom ik naar NL voor een paar weken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verveel je je dan niet? Heb je al werk, of mag je daar nog niet werken?
welke kleur?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn vader heeft mij geholpen met de keuze, het wordt een nissan micra, die heeft hij ook
ga je hem missen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:08 schreef Karzai het volgende:
uit 2019, mijn oude beestje gaat naar de sloop
Hoelang moet je daar wonen voor je er werken mag?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mag niet werken. Verveel mij nog niet nee :p als het goed is kan ik over 3 dagen weer kitesurfen ( als het weer mee zit) en de 15e kom ik naar NL voor een paar weken.
Maar moet als ik hier weer terug wel idd kijken of ik wat kan gaan ondernemen
ik vond het wel een grappig autootje, maar reed er amper mee. tijd voor pensioen na 25 jaar trouwe dienstquote:
Deels. Voor een proefrit op een motor.quote:
A kijk, een leuke dag voor je.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels. Voor een proefrit op een motor.
Je mag er in principe gelijk werken als je een work permit hebt en het geen beroep is wat verboden is voor buitenlanders. Je mag bv niet als kapper werken , dat is een beroep wat voor alleen Thai is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang moet je daar wonen voor je er werken mag?
Hebben ze daar ook uitkeringen zoals in Nederland en een zorgverzekering en dergelijke
Lekker weer naar nederland, mis je dat eigenlijk?
oh das wel een erg lange tijdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vond het wel een grappig autootje, maar reed er amper mee. tijd voor pensioen na 25 jaar trouwe dienst
Zeker weten, tot laterquote:
Mijn vriendin rijdt ook een micra, uit 2021. Zijn fijne auto's hoor. Ga je veel plezier van hebben.quote:
Lastig leven dan voor de Thaise mensen als ze geen werk hebben, Kan je toch bijna niet leven?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je mag er in principe gelijk werken als je een work permit hebt en het geen beroep is wat verboden is voor buitenlanders. Je mag bv niet als kapper werken , dat is een beroep wat voor alleen Thai is.
UItkeringen zijn hier denk ik minimaal. In tijd dat ik hier nu zit hebben ze dacht ik 2 keer een eenmalige uitkering gegeven aan mensen die onder bepaalde inkomensgrens zitten. Maar dat was denk ik niet meer dan 100 euro. Heb nu gelezen dat ze ook het stroom tarief gaan verlagen omdat veel mensen blijkbaar toch struggelen.
Thai hebben gratis zorgverzekering geloof ik en ze betalen een hele kleine eigen bijdragen als ze zorg hebben. Buitenlanders hebben een eigen zorgverzekering en gaan naar prive klinieken en ziekenhuizen. De Thai kunnen daar niet heen tenzij ze het zelf kunnen betalen.
En nee mis NL niet
Tot laters en rij voorzichtigquote:
88 euro heb ik er voor betaaldquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
wat kost dat nou daar, zo'n loopband @:bitterbal ?
Nee thai moeten hier echt voorzichzelf zorgen. Gelukkig hebben ze sterke familie banden en Thai zijn super vindingrijk in het vinden of creëren van een inkomen. Vind ik echt indrukwekkend. Ze moeten natuurlijk ook wel omdat ze niet op de overheid kunnen rekenen. Maar ze pakken alles aan wat ze kunnen pakken en ze zitten niet bij de pakken neer als er iets mis gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig leven dan voor de Thaise mensen als ze geen werk hebben, Kan je toch bijna niet leven?
Wat voor werk zou jij willen gaan doen daar?
Nee hequote:
Zelfredzaam dus, wel een heel verschil met hier.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee thai moeten hier echt voorzichzelf zorgen. Gelukkig hebben ze sterke familie banden en Thai zijn super vindingrijk in het vinden of creëren van een inkomen. Vind ik echt indrukwekkend. Ze moeten natuurlijk ook wel omdat ze niet op de overheid kunnen rekenen. Maar ze pakken alles aan wat ze kunnen pakken en ze zitten niet bij de pakken neer als er iets mis gaat.
Ik zou het liefst een restaurant hebbenof een koffiezaakje/lunchroom
vraag maar raakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfredzaam dus, wel een heel verschil met hier.
ZIt die kans er in dat je dat zelf zou kunnen beginnen (sorry voor al mijn vragen)
Dat is dan weer een voordeel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vraag maar raak![]()
Ja thai zijn zelfredzaam en niet lui. Ze wachten niet af totdat iets hun kant op komt want dat komt niet![]()
Het is hier vrij makkelijk om zelf iets te beginnen ja. Enige nadeel is dat je onderneming altijd voor 51% in handen is van een Thai. Dus als buitenlander bezit je hier nooit wat voor 100% ( sommige uitzonderingen ) Ik heb gelukkig een Thaise vriendin die ik daarvoor kan gebruiken. Dus op papier zal zij 51% bezitten
Meer hapjesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jastrijd aan met @:ltvdk en @:4everblackeyed
Je blijft dus altijd afhankelijk van een Thaiquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Zelfde met grond. Als buitenlander kan je ook geen grond bezitten voor 100 procent
Nee verre van. Zijn hier wel een paar leuke zaken gestart voor 40 duizend euroquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel.
Neem aan dat je ook niet zoveel startkapitaal nodig hebt als hier
Yesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je blijft dus altijd afhankelijk van een Thai
Zo dan, dat scheelt nogal wat vergeleken bij hierquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee verre van. Zijn hier wel een paar leuke zaken gestart voor 40 duizend euro
Ja met 1 km ga je het niet redden, dat moeten dubbele cijfers zijn minstensquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou volgens chatgpt moet ik wel heel veel lopen dan
Voor een tweede keer Morguhquote:
Morguh mscholquote:
nu net weer een km gedaan. enige rare is dat ik duizelig ben als ik er af stap ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met 1 km ga je het niet redden, dat moeten dubbele cijfers zijn minstens
ja dan moet je vaak nog wel huur betalen voor de grond. das meestal zo'n 600 euro denk ik . per maandquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat scheelt nogal wat vergeleken bij hier
Morguh ESF, waarom?quote:
Zet je hem wel eerst uit voor je er af staptquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu net weer een km gedaan. enige rare is dat ik duizelig ben als ik er af stap ?
ja zekerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet je hem wel eerst uit voor je er af stapt
Ja daarom, voor je het weet vlieg je door de kamerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker![]()
je weet hoe onhandig ik kan zijn :p
zie het nog gebeuren ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, voor je het weet vlieg je door de kamer
Trump heeft beelden gezien van Koninginnedag toen Juliana nog koningin was en dacht dat is leuk idee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Die militaire parade op de verjaardag van trump
O wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over 2 weken moet ik vroeg uit mijn bed, want om half 8 staan de klussers al voor de deur.
Daar gaat mijn standaard tot 8 uur in bed liggen routine.
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, prima, moet even zin gaan verzamelen om een muur te schuren en verven dit weekend
deed zij dat ook?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Trump heeft beelden gezien van Koninginnedag toen Juliana nog koningin was en dacht dat is leuk idee.
Warmtepomp wordt vervangen en eventueel de CV-ketel als die te oud is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gaat er gebeuren?
[..]
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijn
O dacht dat er in je huis geklust ging worden, nieuwe keuken of zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warmtepomp wordt vervangen en eventueel de CV-ketel als die te oud is.
en een lang weekend..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gaat er gebeuren?
[..]
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijn
En daarna ga je nooit meer op dat ding natuurlijkquote:
Ik vind de keuken die erin zit prima en mooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat er in je huis geklust ging worden, nieuwe keuken of zo
O jee wat is er met die nieuwe medewerker dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
en een lang weekend..
zal ook nog wel langs collega gaan; die zal niet voor niets gisteren mij nog gevraagd hebben uit werk of ik meefietste (terwijl ik vrij was...)
die moet misschien dr ei kwijt over de nieuwe medewerker
ahquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meer een defilé met het gewone volk.
Gelukkig maar, is altijd een hele onderneming of niet danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind de keuken die erin zit prima en mooi.
nee lijkt mij dan niet verstandig :pquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna ga je nooit meer op dat ding natuurlijk
Dan maar gewoon normaal op dat ding lopen en geen fratsen uithalenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee lijkt mij dan niet verstandig :p
ja doe geen rare dingen :pquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar gewoon normaal op dat ding lopen en geen fratsen uithalenZou zonde zijn als je dat ding voor niks had gekocht
ochja.. diverse dingen die negatief opvallen voor iemand die meerdere jaren magazijnwerk ervaring heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wat is er met die nieuwe medewerker dan?
Geen warm water en geen verwarming.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is altijd een hele onderneming of niet dan
O, hij is door de mand gevallen dus ergens door/meequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ochja.. diverse dingen die negatief opvallen voor iemand die meerdere jaren magazijnwerk ervaring heeft
Dat is ook ellende, als het maar niet te lang duurt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen warm water en geen verwarming.
Gisteren takelde de warmtepompen het dak op.
Alleen moet ik mijn washok/voorraadkast zoveel mogelijk leeg maken.
misschien, ga dit weekend wel eff babbelen met collegaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hij is door de mand gevallen dus ergens door/mee
Ze zetten de warm water op als ze gaan eind van de dag. De werkzaamheden duren 2 dagen met een weekend er tussen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook ellende, als het maar niet te lang duurt.
Verwarming is momenteel ook niet zo erg
Denk dat mijn been het wel een geod idee vindtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
wat vind je been ervan dat je een loopband hebt gekocht @:bitterbal?
O dat is nog best lang. Je zegt vervangen dus je hebt er al een. Dan zou je toch denken dat het sneller gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zetten de warm water op als ze gaan eind van de dag. De werkzaamheden duren 2 dagen met een weekend er tussen.
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn been het wel een geod idee vindt![]()
Heb er zo'n last van sinds japan
hmm dat lijkt mij best onhandigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.
daar moeten wel filmpjes van geplaatst worden danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.
het waait niet, het is droog, geen sneeuw..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
Vliegtuigjes kijken!
Heeft die jou ook al goedemorgen gewenstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
Vliegtuigjes kijken!
Wees blij dat het niet sneeuwt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het waait niet, het is droog, geen sneeuw..
das saai.. we willen vliegtuigjes die bijna crashen
Nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die jou ook al goedemorgen gewenst
oh gemiste kans welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee.Ik ben ook niet ingelogd bij YouTube.
Nee doet die alleen als je een reactie plaatstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie jou wel goedemorgen gewenst dan?
Ik kwam gisteren al in een onweersbui terecht met de fiets. Vandaag een sneeuwbui is me te veel hoor.quote:
Doe dan!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doet die alleen als je een reactie plaatst
Ja, dat is toch lachen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
dat die dan zegt: goedemorgen ballies boten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |