zie het nog gebeuren ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, voor je het weet vlieg je door de kamer
Trump heeft beelden gezien van Koninginnedag toen Juliana nog koningin was en dacht dat is leuk idee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Die militaire parade op de verjaardag van trump
O wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over 2 weken moet ik vroeg uit mijn bed, want om half 8 staan de klussers al voor de deur.
Daar gaat mijn standaard tot 8 uur in bed liggen routine.
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, prima, moet even zin gaan verzamelen om een muur te schuren en verven dit weekend
deed zij dat ook?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Trump heeft beelden gezien van Koninginnedag toen Juliana nog koningin was en dacht dat is leuk idee.
Warmtepomp wordt vervangen en eventueel de CV-ketel als die te oud is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gaat er gebeuren?
[..]
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijn
O dacht dat er in je huis geklust ging worden, nieuwe keuken of zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warmtepomp wordt vervangen en eventueel de CV-ketel als die te oud is.
en een lang weekend..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gaat er gebeuren?
[..]
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijn
En daarna ga je nooit meer op dat ding natuurlijkquote:
Ik vind de keuken die erin zit prima en mooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat er in je huis geklust ging worden, nieuwe keuken of zo
O jee wat is er met die nieuwe medewerker dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
en een lang weekend..
zal ook nog wel langs collega gaan; die zal niet voor niets gisteren mij nog gevraagd hebben uit werk of ik meefietste (terwijl ik vrij was...)
die moet misschien dr ei kwijt over de nieuwe medewerker
ahquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Meer een defilé met het gewone volk.
Gelukkig maar, is altijd een hele onderneming of niet danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind de keuken die erin zit prima en mooi.
nee lijkt mij dan niet verstandig :pquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna ga je nooit meer op dat ding natuurlijk
Dan maar gewoon normaal op dat ding lopen en geen fratsen uithalenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee lijkt mij dan niet verstandig :p
ja doe geen rare dingen :pquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar gewoon normaal op dat ding lopen en geen fratsen uithalenZou zonde zijn als je dat ding voor niks had gekocht
ochja.. diverse dingen die negatief opvallen voor iemand die meerdere jaren magazijnwerk ervaring heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wat is er met die nieuwe medewerker dan?
Geen warm water en geen verwarming.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is altijd een hele onderneming of niet dan
O, hij is door de mand gevallen dus ergens door/meequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ochja.. diverse dingen die negatief opvallen voor iemand die meerdere jaren magazijnwerk ervaring heeft
Dat is ook ellende, als het maar niet te lang duurt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen warm water en geen verwarming.
Gisteren takelde de warmtepompen het dak op.
Alleen moet ik mijn washok/voorraadkast zoveel mogelijk leeg maken.
misschien, ga dit weekend wel eff babbelen met collegaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hij is door de mand gevallen dus ergens door/mee
Ze zetten de warm water op als ze gaan eind van de dag. De werkzaamheden duren 2 dagen met een weekend er tussen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook ellende, als het maar niet te lang duurt.
Verwarming is momenteel ook niet zo erg
Denk dat mijn been het wel een geod idee vindtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
wat vind je been ervan dat je een loopband hebt gekocht @:bitterbal?
O dat is nog best lang. Je zegt vervangen dus je hebt er al een. Dan zou je toch denken dat het sneller gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zetten de warm water op als ze gaan eind van de dag. De werkzaamheden duren 2 dagen met een weekend er tussen.
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn been het wel een geod idee vindt![]()
Heb er zo'n last van sinds japan
hmm dat lijkt mij best onhandigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.
daar moeten wel filmpjes van geplaatst worden danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.
het waait niet, het is droog, geen sneeuw..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
Vliegtuigjes kijken!
Heeft die jou ook al goedemorgen gewenstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
Vliegtuigjes kijken!
Wees blij dat het niet sneeuwt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het waait niet, het is droog, geen sneeuw..
das saai.. we willen vliegtuigjes die bijna crashen
Nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die jou ook al goedemorgen gewenst
oh gemiste kans welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee.Ik ben ook niet ingelogd bij YouTube.
Nee doet die alleen als je een reactie plaatstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie jou wel goedemorgen gewenst dan?
Ik kwam gisteren al in een onweersbui terecht met de fiets. Vandaag een sneeuwbui is me te veel hoor.quote:
Doe dan!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doet die alleen als je een reactie plaatst
Ja, dat is toch lachen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
dat die dan zegt: goedemorgen ballies boten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |