Morguh mscholquote:
nu net weer een km gedaan. enige rare is dat ik duizelig ben als ik er af stap ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met 1 km ga je het niet redden, dat moeten dubbele cijfers zijn minstens
ja dan moet je vaak nog wel huur betalen voor de grond. das meestal zo'n 600 euro denk ik . per maandquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat scheelt nogal wat vergeleken bij hier
Morguh ESF, waarom?quote:
Zet je hem wel eerst uit voor je er af staptquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu net weer een km gedaan. enige rare is dat ik duizelig ben als ik er af stap ?
ja zekerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet je hem wel eerst uit voor je er af stapt
Ja daarom, voor je het weet vlieg je door de kamerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker![]()
je weet hoe onhandig ik kan zijn :p
zie het nog gebeuren ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, voor je het weet vlieg je door de kamer
Trump heeft beelden gezien van Koninginnedag toen Juliana nog koningin was en dacht dat is leuk idee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Die militaire parade op de verjaardag van trump
O wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over 2 weken moet ik vroeg uit mijn bed, want om half 8 staan de klussers al voor de deur.
Daar gaat mijn standaard tot 8 uur in bed liggen routine.
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, prima, moet even zin gaan verzamelen om een muur te schuren en verven dit weekend
deed zij dat ook?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Trump heeft beelden gezien van Koninginnedag toen Juliana nog koningin was en dacht dat is leuk idee.
Warmtepomp wordt vervangen en eventueel de CV-ketel als die te oud is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gaat er gebeuren?
[..]
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijn
O dacht dat er in je huis geklust ging worden, nieuwe keuken of zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warmtepomp wordt vervangen en eventueel de CV-ketel als die te oud is.
en een lang weekend..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gaat er gebeuren?
[..]
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijn
En daarna ga je nooit meer op dat ding natuurlijkquote:
Ik vind de keuken die erin zit prima en mooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat er in je huis geklust ging worden, nieuwe keuken of zo
O jee wat is er met die nieuwe medewerker dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
en een lang weekend..
zal ook nog wel langs collega gaan; die zal niet voor niets gisteren mij nog gevraagd hebben uit werk of ik meefietste (terwijl ik vrij was...)
die moet misschien dr ei kwijt over de nieuwe medewerker
ahquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Meer een defilé met het gewone volk.
Gelukkig maar, is altijd een hele onderneming of niet danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind de keuken die erin zit prima en mooi.
nee lijkt mij dan niet verstandig :pquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna ga je nooit meer op dat ding natuurlijk
Dan maar gewoon normaal op dat ding lopen en geen fratsen uithalenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee lijkt mij dan niet verstandig :p
ja doe geen rare dingen :pquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar gewoon normaal op dat ding lopen en geen fratsen uithalenZou zonde zijn als je dat ding voor niks had gekocht
ochja.. diverse dingen die negatief opvallen voor iemand die meerdere jaren magazijnwerk ervaring heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wat is er met die nieuwe medewerker dan?
Geen warm water en geen verwarming.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is altijd een hele onderneming of niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |