vraag maar raakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfredzaam dus, wel een heel verschil met hier.
ZIt die kans er in dat je dat zelf zou kunnen beginnen (sorry voor al mijn vragen)
Dat is dan weer een voordeel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vraag maar raak![]()
Ja thai zijn zelfredzaam en niet lui. Ze wachten niet af totdat iets hun kant op komt want dat komt niet![]()
Het is hier vrij makkelijk om zelf iets te beginnen ja. Enige nadeel is dat je onderneming altijd voor 51% in handen is van een Thai. Dus als buitenlander bezit je hier nooit wat voor 100% ( sommige uitzonderingen ) Ik heb gelukkig een Thaise vriendin die ik daarvoor kan gebruiken. Dus op papier zal zij 51% bezitten
Meer hapjesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jastrijd aan met @:ltvdk en @:4everblackeyed
Je blijft dus altijd afhankelijk van een Thaiquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Zelfde met grond. Als buitenlander kan je ook geen grond bezitten voor 100 procent
Nee verre van. Zijn hier wel een paar leuke zaken gestart voor 40 duizend euroquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel.
Neem aan dat je ook niet zoveel startkapitaal nodig hebt als hier
Yesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je blijft dus altijd afhankelijk van een Thai
Zo dan, dat scheelt nogal wat vergeleken bij hierquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee verre van. Zijn hier wel een paar leuke zaken gestart voor 40 duizend euro
Ja met 1 km ga je het niet redden, dat moeten dubbele cijfers zijn minstensquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou volgens chatgpt moet ik wel heel veel lopen dan
Voor een tweede keer Morguhquote:
Morguh mscholquote:
nu net weer een km gedaan. enige rare is dat ik duizelig ben als ik er af stap ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met 1 km ga je het niet redden, dat moeten dubbele cijfers zijn minstens
ja dan moet je vaak nog wel huur betalen voor de grond. das meestal zo'n 600 euro denk ik . per maandquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat scheelt nogal wat vergeleken bij hier
Morguh ESF, waarom?quote:
Zet je hem wel eerst uit voor je er af staptquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu net weer een km gedaan. enige rare is dat ik duizelig ben als ik er af stap ?
ja zekerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet je hem wel eerst uit voor je er af stapt
Ja daarom, voor je het weet vlieg je door de kamerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker![]()
je weet hoe onhandig ik kan zijn :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |