zie het nog gebeuren ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, voor je het weet vlieg je door de kamer
Trump heeft beelden gezien van Koninginnedag toen Juliana nog koningin was en dacht dat is leuk idee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Die militaire parade op de verjaardag van trump
O wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over 2 weken moet ik vroeg uit mijn bed, want om half 8 staan de klussers al voor de deur.
Daar gaat mijn standaard tot 8 uur in bed liggen routine.
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, prima, moet even zin gaan verzamelen om een muur te schuren en verven dit weekend
deed zij dat ook?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Trump heeft beelden gezien van Koninginnedag toen Juliana nog koningin was en dacht dat is leuk idee.
Warmtepomp wordt vervangen en eventueel de CV-ketel als die te oud is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gaat er gebeuren?
[..]
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijn
O dacht dat er in je huis geklust ging worden, nieuwe keuken of zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warmtepomp wordt vervangen en eventueel de CV-ketel als die te oud is.
en een lang weekend..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat gaat er gebeuren?
[..]
Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren, dus moet te doen zijn
En daarna ga je nooit meer op dat ding natuurlijkquote:
Ik vind de keuken die erin zit prima en mooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat er in je huis geklust ging worden, nieuwe keuken of zo
O jee wat is er met die nieuwe medewerker dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
en een lang weekend..
zal ook nog wel langs collega gaan; die zal niet voor niets gisteren mij nog gevraagd hebben uit werk of ik meefietste (terwijl ik vrij was...)
die moet misschien dr ei kwijt over de nieuwe medewerker
ahquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Meer een defilé met het gewone volk.
Gelukkig maar, is altijd een hele onderneming of niet danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind de keuken die erin zit prima en mooi.
nee lijkt mij dan niet verstandig :pquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna ga je nooit meer op dat ding natuurlijk
Dan maar gewoon normaal op dat ding lopen en geen fratsen uithalenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee lijkt mij dan niet verstandig :p
ja doe geen rare dingen :pquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar gewoon normaal op dat ding lopen en geen fratsen uithalenZou zonde zijn als je dat ding voor niks had gekocht
ochja.. diverse dingen die negatief opvallen voor iemand die meerdere jaren magazijnwerk ervaring heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wat is er met die nieuwe medewerker dan?
Geen warm water en geen verwarming.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is altijd een hele onderneming of niet dan
O, hij is door de mand gevallen dus ergens door/meequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ochja.. diverse dingen die negatief opvallen voor iemand die meerdere jaren magazijnwerk ervaring heeft
Dat is ook ellende, als het maar niet te lang duurt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen warm water en geen verwarming.
Gisteren takelde de warmtepompen het dak op.
Alleen moet ik mijn washok/voorraadkast zoveel mogelijk leeg maken.
misschien, ga dit weekend wel eff babbelen met collegaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hij is door de mand gevallen dus ergens door/mee
Ze zetten de warm water op als ze gaan eind van de dag. De werkzaamheden duren 2 dagen met een weekend er tussen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook ellende, als het maar niet te lang duurt.
Verwarming is momenteel ook niet zo erg
Denk dat mijn been het wel een geod idee vindtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
wat vind je been ervan dat je een loopband hebt gekocht @:bitterbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop