O, hij is door de mand gevallen dus ergens door/meequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ochja.. diverse dingen die negatief opvallen voor iemand die meerdere jaren magazijnwerk ervaring heeft
Dat is ook ellende, als het maar niet te lang duurt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen warm water en geen verwarming.
Gisteren takelde de warmtepompen het dak op.
Alleen moet ik mijn washok/voorraadkast zoveel mogelijk leeg maken.
misschien, ga dit weekend wel eff babbelen met collegaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hij is door de mand gevallen dus ergens door/mee
Ze zetten de warm water op als ze gaan eind van de dag. De werkzaamheden duren 2 dagen met een weekend er tussen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook ellende, als het maar niet te lang duurt.
Verwarming is momenteel ook niet zo erg
Denk dat mijn been het wel een geod idee vindtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
wat vind je been ervan dat je een loopband hebt gekocht @:bitterbal?
O dat is nog best lang. Je zegt vervangen dus je hebt er al een. Dan zou je toch denken dat het sneller gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zetten de warm water op als ze gaan eind van de dag. De werkzaamheden duren 2 dagen met een weekend er tussen.
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn been het wel een geod idee vindt![]()
Heb er zo'n last van sinds japan
hmm dat lijkt mij best onhandigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.
daar moeten wel filmpjes van geplaatst worden danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.
het waait niet, het is droog, geen sneeuw..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
Vliegtuigjes kijken!undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Heeft die jou ook al goedemorgen gewenstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
Vliegtuigjes kijken!undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
kijkquote:
Wees blij dat het niet sneeuwt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het waait niet, het is droog, geen sneeuw..
das saai.. we willen vliegtuigjes die bijna crashen
Nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die jou ook al goedemorgen gewenst
oh gemiste kans welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee.Ik ben ook niet ingelogd bij YouTube.
Nee doet die alleen als je een reactie plaatstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie jou wel goedemorgen gewenst dan?
Ik kwam gisteren al in een onweersbui terecht met de fiets. Vandaag een sneeuwbui is me te veel hoor.quote:
Doe dan!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doet die alleen als je een reactie plaatst
Ja, dat is toch lachen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
dat die dan zegt: goedemorgen ballies boten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop