Op zich wel een mooie aflevering en nog geen Acda gelukkig...quote:
Heb je de aflevering afgekeken?quote:
ah das dus een jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie aflevering en nog geen Acda gelukkig...
Volgens mij kan ik ook al vooruit kijken, maar weet nog niet of ik dat ga doen..
jawel maar weet niet of ik de anderen ook ga kijkenquote:
Ik kreeg wel een brok in mijn keel toen die meid die net op kamers was, aan de telefoon zei mam?? en toen Boem!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah das dus een ja
was een goeie boem toen ze naast de verwarming lagen
Ik heb een fles staan die 5 euro nog wat kostte benieuwd of het ergens naar smaaktquote:
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een brok in mijn keel toen die meid die net op kamers was, aan de telefoon zei mam?? en toen Boem!
ja.quote:
Ja, ik weet nog wel dat ik na het stappen thuis kwam en zoals altijd het journaal nog keek op de TV. Ik wist al wel van de ramp af, maar niet dat die wijk gewoon op oorlogsgebied leek...quote:
Ik herinnerde me ook dat ik Geīrriteerd was dat het Songfestival niet meer vertoond werdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.
zo bijzonder ook dat er toen nog zo 'slechte' nieuwsvoorziening was dat pas rond 20u landelijke bekendheid kwam terwijl het al rond 15u al gebeurd was
wij zijn op de belg gaan kijken. keken op ameland en hadden niet echt behoefte om alles te volgen met de jeugd er bij enzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik herinnerde me ook dat ik Geīrriteerd was dat het Songfestival niet meer vertoond werd
Haha ja wij ook uiteindelijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij zijn op de belg gaan kijken. keken op ameland en hadden niet echt behoefte om alles te volgen met de jeugd er bij enzo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.
Schijnt alleen 1 oorbel terug gevonden te zijn
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.
Schijnt alleen 1 oorbel terug gevonden te zijn
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had ook iets van![]()
![]()
![]()
toen ze nog terugblikten op Culemborg toen Loretta Schrijver voorbij kwam
We are here to drink your beerquote:
ALESTORM GODENquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We are here to drink your beer
And steal your rum at a point of a gun
Your alcohol to us will fall
'Cause we are here to drink your beer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |