Niet specifiekquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan jullie ook allemaal tussen 16u en 21u minder stroom gebruiken?
ik kook elektrisch. ga niet al voor 16u koken of na 21u. de vaatwasser zet ik vaak na 21u aan dus dat verander ik ook niet. laptop kan ik wel even van de stroom houden maar vast ook geen 5 uur .quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
dat zou betekenen dat ik:quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ze praten niet over kokenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kook elektrisch. ga niet al voor 16u koken of na 21u. de vaatwasser zet ik vaak na 21u aan dus dat verander ik ook niet. laptop kan ik wel even van de stroom houden maar vast ook geen 5 uur .
dus nee. gewoon hetzelfde als altijd``
minder stroom gebruiken. ik vertel waaraan ik tussen 16u en 21u mn stroom kwijt kan zijnquote:
Dat snap ik. Maar ze noemen het in dat nieuwsbericht niet… wel de wasmachine en de droger.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
minder stroom gebruiken. ik vertel waaraan ik tussen 16u en 21u mn stroom kwijt kan zijn
elektrisch koken gebruikt stroom.
dus ik heb het over koken
wasmachine heb ik eigenlijk altijd in het weekend aan of tijdens thuiswerken en das ook niet tussen 16 en 21 iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:36 schreef mschol het volgende:
vaatwasser en wasmachine draaien volgens mij hier meestal niet rond die tijden..
verder valt er niks te besparen hier
droger heb ik niet dus kan ik ook niets op aanpassen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ze noemen het in dat nieuwsbericht niet… wel de wasmachine en de droger.
Dan loop jij mooi in het gareelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
droger heb ik niet dus kan ik ook niets op aanpassen.
wasmachine had ik al niet tussen 16 en 21
Ik heb net de auto van de lader gehaald, zit genoeg in voor de komende dagenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, de auto gaat wel aan de lader als we thuiskomen…
dan doe jij maar even je goeie daad en zet je die pas na 21u aan de laderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
maar die kan je dus slim sturen en pas na 21:00 ladenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
Denk niet dat kater dat gaat doen elke keer. Hebben trouwens zelf stroomopslagquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doe jij maar even je goeie daad en zet je die pas na 21u aan de lader
Ik heb aan de voorkant geen eigen terrein daarvoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk niet dat kater dat gaat doen elke keer. Hebben trouwens zelf stroomopslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |