Ik wil er wel een maar een proefrit is erg lastig regelen op deze motor. Erg exclusief.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je ook van plan er één te kopen of maak je gewoon door heel het land heen proefritten met mooi weer zonder geld neer te leggen?
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben de enige Nederlander die weet wat zowel Sybian als Hayabusa is
Flessssjequote:
‘Breekt telefoonquote:
*crack_*quote:
Ergens een leven aan het hebben? Die is bijna iedere week wel een paar dagen niet hier te vinden.quote:
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens een leven aan het hebben? Die is bijna iedere week wel een paar dagen niet hier te vinden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens een leven aan het hebben? Die is bijna iedere week wel een paar dagen niet hier te vinden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben mensen echt een leven naast FOK! dan?
Valt vies tegen hoor. Op plaatjes vind ik het allemaal best maar in het echt ga ik van m'n stokje.quote:
Zelfs iets teveel leven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh he, bah! Inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs iets teveel leven.
Geen sociaal leven tho. Daar trek ik de grens.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop