SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Zoiets ja, 1000 euro per maatregel (wel maximaal 2)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die ene gratis geld actie die ik vorig jaar had?![]()
Ja, ik heb ervaring met klein zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terwijl Essie zelf ook alleen door een microscoop zichtbaar is..
Ahjaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets ja, 1000 euro per maatregel (wel maximaal 2)
Ja dit komt dan nog bovenop die algemene duurzaamheidssubsidiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Net weer iets anders dan bij mij dan
Ja ik heb vorig jaar ¤2500 van de gemeente gekregen voor nieuwe kozijnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit komt dan nog bovenop die algemene duurzaamheidssubsidie
Een warmtepompquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb vorig jaar ¤2500 van de gemeente gekregen voor nieuwe kozijnen
Straks als de warmtepomp is geīnstalleerd ook nog die ISDE aanvragen, ook nog voor de kozijnen
Wie is dat?quote:
Jaquote:
iemand met net zulke grote ogen als bal.... geen idee of de maag net zo klein isquote:
Heb je ook al zonnepanelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Volgende week komen ze die installeren
Een hybride
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigtquote:
hij een stuk verder gekomenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand met net zulke grote ogen als bal.... geen idee of de maag net zo klein is
Tal en Balquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigt
quote:De verkoop van Tesla in Nederland is in april met bijna 74% gedaald, blijkt uit nieuwe registratiecijfers.
Ja, die liggen er bijna een jaar opquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigt
Ik heb ze nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die liggen er bijna een jaar op
Al is er nu eentje stuk
Die komen ze de week erna fixen
quote:
Hier liggen er nog niet heel veel, maar dat komt omdat een groot deel nog sociale huurwoningen zijn.quote:
Wist serieus niet dat je een huis gekocht hadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier liggen er nog niet heel veel, maar dat komt omdat een groot deel nog sociale huurwoningen zijn.
Dat was mijn huis voordat ik het kocht
Nicequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
Zo bijna twee uur gepraat met mijn bovenbuurvrouw. We gaan volgend jaar gewoon samen naar Electric Callboy.
Ja toen ze net wegliep zei ze ook ik ga er gewoon vanuit dat je meegaat.quote:
Komt u hier vaker?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist serieus niet dat je een huis gekocht had
En het mooie is: Musk gaat minder voor DOGE werken en meer voor Tesla. EN hij denkt dat dat gaat helpenquote:
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijnquote:
Wordt wel tijd dat je zonnepanelen op je steen monteert, straks verdien je er niets meer aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijn
Heb je al wel meegekregen dat 4be er weer is??quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijn
Hmmmm nu je het zegtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt wel tijd dat je zonnepanelen op je steen monteert, straks verdien je er niets meer aan.
Wiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je al wel meegekregen dat 4be er weer is??
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist serieus niet dat je een huis gekocht had
Toen had je al long-covid?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zomer 2021
Ben er in december 2021 gaan wonen
De buurvrouw van 4aquote:
Nee, dat was juni 2022quote:
Ik zou wel graag so long, covid zeggen eigenlijkquote:
Ik heb heel veel panelen op het dak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Corona lijkt net zo unreal als wwII intussen, je kan je er weinig bij voorstellenquote:
Ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaaaa weer weekenden weer 3 dagen
![]()
daarna nog 3 daagjes werk en dan een whopping 12 dagen aan een stuk vrij
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb heel veel panelen op het dak.Huh en het is jouw dak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona lijkt net zo unreal als wwII intussen, je kan je er weinig bij voorstellen
Samen met de andere bewoners van zijn complexquote:
de rust terug op straatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Kunnen we wegens sentimentele redenen nog een keertje een maand of twee allemaal lockdown doen? Lijkt me wel leuk.
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona lijkt net zo unreal als wwII intussen, je kan je er weinig bij voorstellen
Ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
pfft, ik zit alweer ~3,5 jaar hier in dit huis...
Dan verandert er weinig voor me denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Kunnen we wegens sentimentele redenen nog een keertje een maand of twee allemaal lockdown doen? Lijkt me wel leuk.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al ervaar ik natuurlijk dagelijks de gevolgen. Dus voor mij is dat iets minder unreal
Maar dat hele lockdowngebeuren voelt wel ver weg en een andere wereld
[..]
Ik ook
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]woon ik met een essnhills samen terwijl ik het niet weet?
En 's avonds weer de avondklok, en QR codes om een restaurant in te mogenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Onder zijn koffersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
Ik lig altijd heel stil, misschien heb je me nog niet opgemerkt?
dat zal het zijn..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
You lucky bastardquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]woon ik met een essnhills samen terwijl ik het niet weet?
Ik stem voorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En 's avonds weer de avondklok, en QR codes om een restaurant in te mogen
quote:
Essn' d'r hillsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
"Ik vier mijn vrijheid om niet naar festivals te hoeven gaan."quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo willen mensen een reden hebben als je zegt niet mee te gaan naar het bevrijdingsfestival en als je dan iets verzint, dat dat geen goede reden is om niet te gaan.
Feest van het werk vanavond ook:quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo willen mensen een reden hebben als je zegt niet mee te gaan naar het bevrijdingsfestival en als je dan iets verzint, dat dat geen goede reden is om niet te gaan.
mensen moeten niet zeurenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Meow?"quote:
primaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En 's avonds weer de avondklok, en QR codes om een restaurant in te mogen
Ja maar ik wil haar eigenlijk niet aanleren dat ze via deze kant gaat.quote:
Mensen moeten snappen dat andere mensen het leuker vinden om iets anders te doen zonder hunquote:
kattenquote:
niet open doen en emmer water er overheen.. (uiteraard zonder dat jij in beeld bent)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik wil haar eigenlijk niet aanleren dat ze via deze kant gaat.
"Nou goed dan, ik denk er over na" en dan gewoon niets meer laten horen en niet gaanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja maar als ik aan kom fietsen en ze staat daar dan vind ik het zielig om haar niet mee te nemen naar binnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
katten
[..]
niet open doen en emmer water er overheen.. (uiteraard zonder dat jij in beeld bent)
https://www.instagram.com/p/DH7Xf5FBvOC/quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
TT is ook van toepassing op kattenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog niet maar ik zie het haar zo doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DH7Xf5FBvOC/
Doet ze ook al zoiets??
dan zelf omlopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan kom fietsen en ze staat daar dan vind ik het zielig om haar niet mee te nemen naar binnen.
Voor drankjes en streetfood?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van al die artiesten die komen, ben ik er geen enkele
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
Rot op met je gezelligheid.
Ik zou ook niet gaan als ik geen artiest wasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
Hedwig zou er zo tussen passen. Kan ook heerlijk bitchy zijn als ze wil.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama
https://youtube.com/shorts/49xaN386-3w?si=hwuCqQjibVfdzvvx
Katten, gekke beesten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig zou er zo tussen passen. Kan ook heerlijk bitchy zijn als ze wil.
Gadverdamme gezelligheidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
De doodsteek na een date.quote:
Wij hebben hier dan ook de lichtjesroute als soort van bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bevrijdingsfestivals zijn hier nooit echt een ding geweest.
moet je dan samen gaan wassen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De doodsteek na een date.
"Was gezellig."
Duurde even eer ik hem doorhad, kudosquote:
ja als je samen iemand dood steekt is de was doen wel verstandig en kan dan prima samenquote:
Steakdate maar autocorrect.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je samen iemand dood steekt is de was doen wel verstandig en kan dan prima samen
Klinkt alsof je haar dus al aangeleerd hebt dat ze via deze kant ook naar binnen kan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan kom fietsen en ze staat daar dan vind ik het zielig om haar niet mee te nemen naar binnen.
Steekmessenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steakdate maar autocorrect.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt alsof je haar dus al aangeleerd hebt dat ze via deze kant ook naar binnen kan.
Drankjes heb ik thuis ook. En vele malen goedkoper.quote:
Ik kan niet typen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan als ik geen artiest was
Single? Dan jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
Ik kan eigenlijk alles wel maar ik weet niet of dat de bedoeling is.
Typtyfusquote:
quote:
En mijn toetsenbord is ook nog eens dyslectisch.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Typtyfus
Ik heb het ook en het is ongeneeslijk
En zeer besmettelijk[
[..]
De echte brabo accepteert diep van binnen nog steeds niet dat we de Spanjaarden ooit weer teruggestuurd hebben, dus dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bevrijdingsfestivals zijn hier nooit echt een ding geweest.
Nou dan is het de bedoeling dat je alles zelf kanquote:
Check, en check.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is het de bedoeling dat je alles zelf kan
Nice. Komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Zo, koptelefoon is volledig opgeladen
Zit comfortabel ook
Het is hier nu alleen erg stil dus lastig testen die noise cancelling
Oh zo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is het de bedoeling dat je alles zelf kan
Harde muziek opzetten en dan je koptelefoon op zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Zo, koptelefoon is volledig opgeladen
Zit comfortabel ook
Het is hier nu alleen erg stil dus lastig testen die noise cancelling
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm die baco daarstraks was een slecht plan
Hoe verbrand je in godsnaam een salade?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:51 schreef gianni61 het volgende:
Het bier is koud, de kolen branden. Het weekend is begonnen
Ok,we zijn onderweg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:51 schreef gianni61 het volgende:
Het bier is koud, de kolen branden. Het weekend is begonnen
Is er geen biljetjes ruilbeurs ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om biljetjes te kopen maar ja geen geld
Herkenbaar maar dan met LEGO.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dit soort dingen vind ik wel leuk maar ik heb nu al zo weinig ruimte.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag een mooie Ideas set langskomen![]()
[ afbeelding ]
Zuurstof en acetyleenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe verbrand je in godsnaam een salade?
Oke. Tot over een uurtje of 3quote:
Ja je kan toch best wel even 3 uurtjes wachten tot wij er zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben te laat voor @:bitterbal gok ik zo. Maar ik kwam dit tegen en morgen ga ik het geheid vergeten, dus hier.
[ afbeelding ]
Nee, maar ik kan tussentijds wel nog naar de winkelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je kan toch best wel even 3 uurtjes wachten tot wij er zijn.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan tussentijds wel nog naar de winkel
Mijn hond doet dit ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben te laat voor @:bitterbal gok ik zo. Maar ik kwam dit tegen en morgen ga ik het geheid vergeten, dus hier.
[ afbeelding ]
Die kent ze als het goed is al, maar die blijftquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag een mooie Ideas set langskomen![]()
[ afbeelding ]
aiiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar gaan bitterbal en jij naartoe?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mocht van mezelf geen grote vakanties meer boeken. Toch gedaan
Verkeerde account fogelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan moet het vakantiegeld nog komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet het vakantiegeld nog komen
Ik moet ook rijksambtenaar worden zie ik. Straks even oriënteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.
Ik heb een paar maanden (via uitzendbureau) bij een rijksoverheidsinstelling gewerkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook rijksambtenaar worden zie ik. Straks even oriënteren.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar komt niet. Moet waarschijnlijk eerst onder het mes ivm heupdysplasie.![]()
Mijn wereld staat ineens weer op haar kop
Ik heb geen IKB, maar goed dat je het zegt, ik moet nog ergens een vinkje omzetten voor m'n reiskosten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.
Aww. Das jammer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar komt niet. Moet waarschijnlijk eerst onder het mes ivm heupdysplasie.![]()
Later tenzij het toch zo slecht is dat er geen verbetering in zitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Das jammer.
Helemaal niet meer, of later?
Aww. Even duimen dan maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Later tenzij het toch zo slecht is dat er geen verbetering in zit
wat ontzettend vervelend zegquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Fogel het volgende:
Had koffie besteld, er kwam esma. Fuck my life.
Geheel per ongeluk natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Fogel het volgende:
Had koffie besteld, er kwam esma. Fuck my life.
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Zo dat was de visite dus nu ga ik even broodjes hamburger maken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooid
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooid
[ afbeelding ]
Met een gat in het midden zodat het gelijkmatiger gaart op de bbqquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was 70%, dus moest het toch kopen om te proberenquote:
Ik denk dat ik dan toch gewoon liever een normale hamburger heb. Maar ik zie graag je review tegemoet als je het eet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)q-donut-rendangsmaak
Zal waarschijnlijk wel in teleurstelling resulteren zoals meestal met zulke dingenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan toch gewoon liever een normale hamburger heb. Maar ik zie graag je review tegemoet als je het eet.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel in teleurstelling resulteren zoals meestal met zulke dingen
Dit was niet mijn foutquote:
quote:
Zonder glijmiddel?quote:
Ik eet meestal hamburgers zonder glijmiddel iddquote:
Duurt altijd zo lang om te makenquote:
90 gram per AH BBQ donutding, 2 euro per stuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)q-donut-rendangsmaak
Het gat is ook onderdeel van de belevingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
90 gram per AH BBQ donutding, 2 euro per stuk.
Normale spicy AH BBQ burgers: 100 gram en 2 euro / stuk.
Je betaalt dus voor het gat alsof het ook van vlees is.
Ja dat welquote:
Kan je niet vragen of het wat minder strak mag?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
Alle jezus wat brengt deze vrouw het verband elke keer kut aan. Het zit weer knetterstrak. Kan mijn hele vinger gewoon niet bewegen.
Bij de mcdonalds zou glijmiddel wel goed zijn. Droge bende.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet meestal hamburgers zonder glijmiddel idd
die standaard meuk wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij de mcdonalds zou glijmiddel wel goed zijn. Droge bende.
Ja, net als net die Japanse vierkante watermeloenen is het een arbeidsintensief proces om de koe op te kweken in de vorm van de bbq.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Vlees speciaal voor de bbq is toch altijd duur?
Moet hij de brug weer ophalen?quote:
vuurwerk!!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar kijken naar die serie over de vuurwerkramp. Hopelijk erger ik me niet te veel aan Thomas Acda...
Ja, zit te wachten op de sprintkwalificatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Zo snel al het vandaag overdag ging zo sloom gaat het nu weer
Hij moet ophouden die blauwe pilletjes in de gracht te gooien.quote:
Blauwe billetjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet ophouden die blauwe billetjes in de gracht te gooien.
de blauwe billetjes van de koningin..quote:
Stijf water.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet ophouden die blauwe pilletjes in de gracht te gooien.
Die WimLex toch.quote:
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je niet vragen of het wat minder strak mag?
Nee, de brug stond weer twee weken openquote:
als het echt kut voelt gewoon bellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.
Wanneer wordt het weer vervangen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.
Ja maar voelt ook lullig want de vorige keer toen zij het deed heb ik ook gebeld. Die andere vrouwen brengen het minder strak aan.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, de brug stond weer twee weken opendus stop ermee
ja daarom ook nu bellen want blijkbaar hoeft het niet zo strak en het moet geen pijn doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar voelt ook lullig want de vorige keer toen zij het deed heb ik ook gebeld. Die andere vrouwen brengen het minder strak aan.
Ditquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom ook nu bellen want blijkbaar hoeft het niet zo strak en het moet geen pijn doen
Maar daardoor ben jij wel weer binnen kunnen komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, de brug stond weer twee weken opendus stop ermee
Wel twee weken te laatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar daardoor ben jij wel weer binnen kunnen komen
Beter laat dan nooitquote:
Soms wel soms nietquote:
Ik weet niet waar dit over gaat, maar vast niet over seks?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom ook nu bellen want blijkbaar hoeft het niet zo strak en het moet geen pijn doen
nee, bij seks is pijn fijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar vast niet over seks?
Tot op zekere hoogte welquote:
in haar geval sterft het niet af door de strakheid dus is de pijn nog net fijn als het seks zou zijnquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
in haar geval sterft het niet af door de strakheid dus is de pijn nog net fijn als het seks zou zijn
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
in haar geval sterft het niet af door de strakheid dus is de pijn nog net fijn als het seks zou zijn
Wil je zien hoe Charlie gisteren lag?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
Tijd om weer op te laden voor een nieuw avontuur morgen.
[ link | afbeelding ]
Nee ze hebben in mijn vinger lopen snijden en nu heb ik verband er om heen. Dat wordt elke dag verwisseld alleen deze vrouw kan dat niet zo goed niet strak aanbrengen waardoor het vervelend voelt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar vast niet over seks?
goeie timing, likkend binnen komen terwijl het over seks gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Schaapjes in de achtertuin geknuffeldM'n armen, benen en gezicht zijn 'schoon' gelikt.
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je zien hoe Charlie gisteren lag?
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie timing, likkend binnen komen terwijl het over seks gaat
Valais Blacknosequote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Schaapjes in de achtertuin geknuffeldM'n armen, benen en gezicht zijn 'schoon' gelikt.
[ afbeelding ]
jij komt binnen met gelikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Niks vunzigs maken van m'n lieve schaapjes
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Niks vunzigs maken van m'n lieve schaapjes
Slim!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
Ik neem wel een extra paracetamolletje en bel morgenochtend wel zodat iemand anders het kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |