SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Zoiets ja, 1000 euro per maatregel (wel maximaal 2)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die ene gratis geld actie die ik vorig jaar had?![]()
Ja, ik heb ervaring met klein zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terwijl Essie zelf ook alleen door een microscoop zichtbaar is..
Ahjaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets ja, 1000 euro per maatregel (wel maximaal 2)
Ja dit komt dan nog bovenop die algemene duurzaamheidssubsidiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Net weer iets anders dan bij mij dan
Ja ik heb vorig jaar ¤2500 van de gemeente gekregen voor nieuwe kozijnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit komt dan nog bovenop die algemene duurzaamheidssubsidie
Een warmtepompquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb vorig jaar ¤2500 van de gemeente gekregen voor nieuwe kozijnen
Straks als de warmtepomp is geīnstalleerd ook nog die ISDE aanvragen, ook nog voor de kozijnen
Wie is dat?quote:
Jaquote:
iemand met net zulke grote ogen als bal.... geen idee of de maag net zo klein isquote:
Heb je ook al zonnepanelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Volgende week komen ze die installeren
Een hybride
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigtquote:
hij een stuk verder gekomenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand met net zulke grote ogen als bal.... geen idee of de maag net zo klein is
Tal en Balquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigt
quote:De verkoop van Tesla in Nederland is in april met bijna 74% gedaald, blijkt uit nieuwe registratiecijfers.
Ja, die liggen er bijna een jaar opquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigt
Ik heb ze nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die liggen er bijna een jaar op
Al is er nu eentje stuk
Die komen ze de week erna fixen
quote:
Hier liggen er nog niet heel veel, maar dat komt omdat een groot deel nog sociale huurwoningen zijn.quote:
Wist serieus niet dat je een huis gekocht hadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier liggen er nog niet heel veel, maar dat komt omdat een groot deel nog sociale huurwoningen zijn.
Dat was mijn huis voordat ik het kocht
Nicequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
Zo bijna twee uur gepraat met mijn bovenbuurvrouw. We gaan volgend jaar gewoon samen naar Electric Callboy.
Ja toen ze net wegliep zei ze ook ik ga er gewoon vanuit dat je meegaat.quote:
Komt u hier vaker?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist serieus niet dat je een huis gekocht had
En het mooie is: Musk gaat minder voor DOGE werken en meer voor Tesla. EN hij denkt dat dat gaat helpenquote:
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijnquote:
Wordt wel tijd dat je zonnepanelen op je steen monteert, straks verdien je er niets meer aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijn
Heb je al wel meegekregen dat 4be er weer is??quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijn
Hmmmm nu je het zegtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt wel tijd dat je zonnepanelen op je steen monteert, straks verdien je er niets meer aan.
Wiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je al wel meegekregen dat 4be er weer is??
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist serieus niet dat je een huis gekocht had
Toen had je al long-covid?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zomer 2021
Ben er in december 2021 gaan wonen
De buurvrouw van 4aquote:
Nee, dat was juni 2022quote:
Ik zou wel graag so long, covid zeggen eigenlijkquote:
Ik heb heel veel panelen op het dak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Corona lijkt net zo unreal als wwII intussen, je kan je er weinig bij voorstellenquote:
Ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaaaa weer weekenden weer 3 dagen
![]()
daarna nog 3 daagjes werk en dan een whopping 12 dagen aan een stuk vrij
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb heel veel panelen op het dak.Huh en het is jouw dak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona lijkt net zo unreal als wwII intussen, je kan je er weinig bij voorstellen
Samen met de andere bewoners van zijn complexquote:
de rust terug op straatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Kunnen we wegens sentimentele redenen nog een keertje een maand of twee allemaal lockdown doen? Lijkt me wel leuk.
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona lijkt net zo unreal als wwII intussen, je kan je er weinig bij voorstellen
Ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
pfft, ik zit alweer ~3,5 jaar hier in dit huis...
Dan verandert er weinig voor me denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Kunnen we wegens sentimentele redenen nog een keertje een maand of twee allemaal lockdown doen? Lijkt me wel leuk.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al ervaar ik natuurlijk dagelijks de gevolgen. Dus voor mij is dat iets minder unreal
Maar dat hele lockdowngebeuren voelt wel ver weg en een andere wereld
[..]
Ik ook
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]woon ik met een essnhills samen terwijl ik het niet weet?
En 's avonds weer de avondklok, en QR codes om een restaurant in te mogenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Onder zijn koffersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
Ik lig altijd heel stil, misschien heb je me nog niet opgemerkt?
dat zal het zijn..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
You lucky bastardquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]woon ik met een essnhills samen terwijl ik het niet weet?
Ik stem voorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En 's avonds weer de avondklok, en QR codes om een restaurant in te mogen
quote:
Essn' d'r hillsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
"Ik vier mijn vrijheid om niet naar festivals te hoeven gaan."quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo willen mensen een reden hebben als je zegt niet mee te gaan naar het bevrijdingsfestival en als je dan iets verzint, dat dat geen goede reden is om niet te gaan.
Feest van het werk vanavond ook:quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo willen mensen een reden hebben als je zegt niet mee te gaan naar het bevrijdingsfestival en als je dan iets verzint, dat dat geen goede reden is om niet te gaan.
mensen moeten niet zeurenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Meow?"quote:
primaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En 's avonds weer de avondklok, en QR codes om een restaurant in te mogen
Ja maar ik wil haar eigenlijk niet aanleren dat ze via deze kant gaat.quote:
Mensen moeten snappen dat andere mensen het leuker vinden om iets anders te doen zonder hunquote:
kattenquote:
niet open doen en emmer water er overheen.. (uiteraard zonder dat jij in beeld bent)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik wil haar eigenlijk niet aanleren dat ze via deze kant gaat.
"Nou goed dan, ik denk er over na" en dan gewoon niets meer laten horen en niet gaanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja maar als ik aan kom fietsen en ze staat daar dan vind ik het zielig om haar niet mee te nemen naar binnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
katten
[..]
niet open doen en emmer water er overheen.. (uiteraard zonder dat jij in beeld bent)
https://www.instagram.com/p/DH7Xf5FBvOC/quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
TT is ook van toepassing op kattenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog niet maar ik zie het haar zo doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DH7Xf5FBvOC/
Doet ze ook al zoiets??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |