SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Zoiets ja, 1000 euro per maatregel (wel maximaal 2)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die ene gratis geld actie die ik vorig jaar had?![]()
Ja, ik heb ervaring met klein zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terwijl Essie zelf ook alleen door een microscoop zichtbaar is..
Ahjaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets ja, 1000 euro per maatregel (wel maximaal 2)
Ja dit komt dan nog bovenop die algemene duurzaamheidssubsidiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Net weer iets anders dan bij mij dan
Ja ik heb vorig jaar ¤2500 van de gemeente gekregen voor nieuwe kozijnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit komt dan nog bovenop die algemene duurzaamheidssubsidie
Een warmtepompquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb vorig jaar ¤2500 van de gemeente gekregen voor nieuwe kozijnen
Straks als de warmtepomp is geīnstalleerd ook nog die ISDE aanvragen, ook nog voor de kozijnen
Wie is dat?quote:
Jaquote:
iemand met net zulke grote ogen als bal.... geen idee of de maag net zo klein isquote:
Heb je ook al zonnepanelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Volgende week komen ze die installeren
Een hybride
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigtquote:
hij een stuk verder gekomenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand met net zulke grote ogen als bal.... geen idee of de maag net zo klein is
Tal en Balquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |