Duurt altijd zo lang om te makenquote:
90 gram per AH BBQ donutding, 2 euro per stuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)q-donut-rendangsmaak
Het gat is ook onderdeel van de belevingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
90 gram per AH BBQ donutding, 2 euro per stuk.
Normale spicy AH BBQ burgers: 100 gram en 2 euro / stuk.
Je betaalt dus voor het gat alsof het ook van vlees is.
Ja dat welquote:
Kan je niet vragen of het wat minder strak mag?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
Alle jezus wat brengt deze vrouw het verband elke keer kut aan. Het zit weer knetterstrak. Kan mijn hele vinger gewoon niet bewegen.
Bij de mcdonalds zou glijmiddel wel goed zijn. Droge bende.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet meestal hamburgers zonder glijmiddel idd
die standaard meuk wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij de mcdonalds zou glijmiddel wel goed zijn. Droge bende.
Ja, net als net die Japanse vierkante watermeloenen is het een arbeidsintensief proces om de koe op te kweken in de vorm van de bbq.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Vlees speciaal voor de bbq is toch altijd duur?
Moet hij de brug weer ophalen?quote:
vuurwerk!!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar kijken naar die serie over de vuurwerkramp. Hopelijk erger ik me niet te veel aan Thomas Acda...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |