wat ontzettend vervelend zegquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Fogel het volgende:
Had koffie besteld, er kwam esma. Fuck my life.
Geheel per ongeluk natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Fogel het volgende:
Had koffie besteld, er kwam esma. Fuck my life.
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Zo dat was de visite dus nu ga ik even broodjes hamburger maken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooid
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooid
[ afbeelding ]
Met een gat in het midden zodat het gelijkmatiger gaart op de bbqquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was 70%, dus moest het toch kopen om te proberenquote:
Ik denk dat ik dan toch gewoon liever een normale hamburger heb. Maar ik zie graag je review tegemoet als je het eet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)q-donut-rendangsmaak
Zal waarschijnlijk wel in teleurstelling resulteren zoals meestal met zulke dingenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan toch gewoon liever een normale hamburger heb. Maar ik zie graag je review tegemoet als je het eet.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel in teleurstelling resulteren zoals meestal met zulke dingen
Dit was niet mijn foutquote:
quote:
Zonder glijmiddel?quote:
Ik eet meestal hamburgers zonder glijmiddel iddquote:
Duurt altijd zo lang om te makenquote:
90 gram per AH BBQ donutding, 2 euro per stuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)q-donut-rendangsmaak
Het gat is ook onderdeel van de belevingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
90 gram per AH BBQ donutding, 2 euro per stuk.
Normale spicy AH BBQ burgers: 100 gram en 2 euro / stuk.
Je betaalt dus voor het gat alsof het ook van vlees is.
Ja dat welquote:
Kan je niet vragen of het wat minder strak mag?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
Alle jezus wat brengt deze vrouw het verband elke keer kut aan. Het zit weer knetterstrak. Kan mijn hele vinger gewoon niet bewegen.
Bij de mcdonalds zou glijmiddel wel goed zijn. Droge bende.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet meestal hamburgers zonder glijmiddel idd
die standaard meuk wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij de mcdonalds zou glijmiddel wel goed zijn. Droge bende.
Ja, net als net die Japanse vierkante watermeloenen is het een arbeidsintensief proces om de koe op te kweken in de vorm van de bbq.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Vlees speciaal voor de bbq is toch altijd duur?
Moet hij de brug weer ophalen?quote:
vuurwerk!!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar kijken naar die serie over de vuurwerkramp. Hopelijk erger ik me niet te veel aan Thomas Acda...
Ja, zit te wachten op de sprintkwalificatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Zo snel al het vandaag overdag ging zo sloom gaat het nu weer
Hij moet ophouden die blauwe pilletjes in de gracht te gooien.quote:
Blauwe billetjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet ophouden die blauwe billetjes in de gracht te gooien.
de blauwe billetjes van de koningin..quote:
Stijf water.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet ophouden die blauwe pilletjes in de gracht te gooien.
Die WimLex toch.quote:
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je niet vragen of het wat minder strak mag?
Nee, de brug stond weer twee weken openquote:
als het echt kut voelt gewoon bellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.
Wanneer wordt het weer vervangen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.
Ja maar voelt ook lullig want de vorige keer toen zij het deed heb ik ook gebeld. Die andere vrouwen brengen het minder strak aan.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, de brug stond weer twee weken opendus stop ermee
ja daarom ook nu bellen want blijkbaar hoeft het niet zo strak en het moet geen pijn doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar voelt ook lullig want de vorige keer toen zij het deed heb ik ook gebeld. Die andere vrouwen brengen het minder strak aan.
Ditquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom ook nu bellen want blijkbaar hoeft het niet zo strak en het moet geen pijn doen
Maar daardoor ben jij wel weer binnen kunnen komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, de brug stond weer twee weken opendus stop ermee
Wel twee weken te laatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar daardoor ben jij wel weer binnen kunnen komen
Beter laat dan nooitquote:
Soms wel soms nietquote:
Ik weet niet waar dit over gaat, maar vast niet over seks?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom ook nu bellen want blijkbaar hoeft het niet zo strak en het moet geen pijn doen
nee, bij seks is pijn fijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar vast niet over seks?
Tot op zekere hoogte welquote:
in haar geval sterft het niet af door de strakheid dus is de pijn nog net fijn als het seks zou zijnquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
in haar geval sterft het niet af door de strakheid dus is de pijn nog net fijn als het seks zou zijn
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
in haar geval sterft het niet af door de strakheid dus is de pijn nog net fijn als het seks zou zijn
Wil je zien hoe Charlie gisteren lag?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
Tijd om weer op te laden voor een nieuw avontuur morgen.
[ link | afbeelding ]
Nee ze hebben in mijn vinger lopen snijden en nu heb ik verband er om heen. Dat wordt elke dag verwisseld alleen deze vrouw kan dat niet zo goed niet strak aanbrengen waardoor het vervelend voelt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar vast niet over seks?
goeie timing, likkend binnen komen terwijl het over seks gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Schaapjes in de achtertuin geknuffeldM'n armen, benen en gezicht zijn 'schoon' gelikt.
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je zien hoe Charlie gisteren lag?
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie timing, likkend binnen komen terwijl het over seks gaat
Valais Blacknosequote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Schaapjes in de achtertuin geknuffeldM'n armen, benen en gezicht zijn 'schoon' gelikt.
[ afbeelding ]
jij komt binnen met gelikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Niks vunzigs maken van m'n lieve schaapjes
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Niks vunzigs maken van m'n lieve schaapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |