En dan moet het vakantiegeld nog komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mocht van mezelf geen grote vakanties meer boeken. Toch gedaan
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet het vakantiegeld nog komen
Ik moet ook rijksambtenaar worden zie ik. Straks even oriënteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.
Ik heb een paar maanden (via uitzendbureau) bij een rijksoverheidsinstelling gewerkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook rijksambtenaar worden zie ik. Straks even oriënteren.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar komt niet. Moet waarschijnlijk eerst onder het mes ivm heupdysplasie.![]()
Mijn wereld staat ineens weer op haar kop
Ik heb geen IKB, maar goed dat je het zegt, ik moet nog ergens een vinkje omzetten voor m'n reiskosten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.
Aww. Das jammer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar komt niet. Moet waarschijnlijk eerst onder het mes ivm heupdysplasie.![]()
Later tenzij het toch zo slecht is dat er geen verbetering in zitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Das jammer.
Helemaal niet meer, of later?
Aww. Even duimen dan maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Later tenzij het toch zo slecht is dat er geen verbetering in zit
wat ontzettend vervelend zegquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Fogel het volgende:
Had koffie besteld, er kwam esma. Fuck my life.
Geheel per ongeluk natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Fogel het volgende:
Had koffie besteld, er kwam esma. Fuck my life.
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Zo dat was de visite dus nu ga ik even broodjes hamburger maken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooid
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net twijfelachtige hamburgers bij de AH meegenomen, heb ze nog maar even in de vriezer gegooid
[ afbeelding ]
Met een gat in het midden zodat het gelijkmatiger gaart op de bbqquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |