dan zelf omlopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan kom fietsen en ze staat daar dan vind ik het zielig om haar niet mee te nemen naar binnen.
Voor drankjes en streetfood?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van al die artiesten die komen, ben ik er geen enkele
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
Rot op met je gezelligheid.
Ik zou ook niet gaan als ik geen artiest wasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
Hedwig zou er zo tussen passen. Kan ook heerlijk bitchy zijn als ze wil.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama
https://youtube.com/shorts/49xaN386-3w?si=hwuCqQjibVfdzvvx
Katten, gekke beesten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig zou er zo tussen passen. Kan ook heerlijk bitchy zijn als ze wil.
Gadverdamme gezelligheidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
De doodsteek na een date.quote:
Wij hebben hier dan ook de lichtjesroute als soort van bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bevrijdingsfestivals zijn hier nooit echt een ding geweest.
moet je dan samen gaan wassen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De doodsteek na een date.
"Was gezellig."
Duurde even eer ik hem doorhad, kudosquote:
ja als je samen iemand dood steekt is de was doen wel verstandig en kan dan prima samenquote:
Steakdate maar autocorrect.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je samen iemand dood steekt is de was doen wel verstandig en kan dan prima samen
Klinkt alsof je haar dus al aangeleerd hebt dat ze via deze kant ook naar binnen kan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan kom fietsen en ze staat daar dan vind ik het zielig om haar niet mee te nemen naar binnen.
Steekmessenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steakdate maar autocorrect.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt alsof je haar dus al aangeleerd hebt dat ze via deze kant ook naar binnen kan.
Drankjes heb ik thuis ook. En vele malen goedkoper.quote:
Ik kan niet typen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan als ik geen artiest was
Single? Dan jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
Ik kan eigenlijk alles wel maar ik weet niet of dat de bedoeling is.
Typtyfusquote:
quote:
En mijn toetsenbord is ook nog eens dyslectisch.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Typtyfus
Ik heb het ook en het is ongeneeslijk
En zeer besmettelijk[
[..]
De echte brabo accepteert diep van binnen nog steeds niet dat we de Spanjaarden ooit weer teruggestuurd hebben, dus dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bevrijdingsfestivals zijn hier nooit echt een ding geweest.
Nou dan is het de bedoeling dat je alles zelf kanquote:
Check, en check.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is het de bedoeling dat je alles zelf kan
Nice. Komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Zo, koptelefoon is volledig opgeladen
Zit comfortabel ook
Het is hier nu alleen erg stil dus lastig testen die noise cancelling
Oh zo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan is het de bedoeling dat je alles zelf kan
Harde muziek opzetten en dan je koptelefoon op zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Zo, koptelefoon is volledig opgeladen
Zit comfortabel ook
Het is hier nu alleen erg stil dus lastig testen die noise cancelling
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm die baco daarstraks was een slecht plan
Hoe verbrand je in godsnaam een salade?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:51 schreef gianni61 het volgende:
Het bier is koud, de kolen branden. Het weekend is begonnen
Ok,we zijn onderweg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:51 schreef gianni61 het volgende:
Het bier is koud, de kolen branden. Het weekend is begonnen
Is er geen biljetjes ruilbeurs ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om biljetjes te kopen maar ja geen geld
Herkenbaar maar dan met LEGO.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dit soort dingen vind ik wel leuk maar ik heb nu al zo weinig ruimte.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag een mooie Ideas set langskomen![]()
[ afbeelding ]
Zuurstof en acetyleenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe verbrand je in godsnaam een salade?
Oke. Tot over een uurtje of 3quote:
Ja je kan toch best wel even 3 uurtjes wachten tot wij er zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben te laat voor @:bitterbal gok ik zo. Maar ik kwam dit tegen en morgen ga ik het geheid vergeten, dus hier.
[ afbeelding ]
Nee, maar ik kan tussentijds wel nog naar de winkelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je kan toch best wel even 3 uurtjes wachten tot wij er zijn.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan tussentijds wel nog naar de winkel
Mijn hond doet dit ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben te laat voor @:bitterbal gok ik zo. Maar ik kwam dit tegen en morgen ga ik het geheid vergeten, dus hier.
[ afbeelding ]
Die kent ze als het goed is al, maar die blijftquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag een mooie Ideas set langskomen![]()
[ afbeelding ]
aiiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar gaan bitterbal en jij naartoe?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mocht van mezelf geen grote vakanties meer boeken. Toch gedaan
Verkeerde account fogelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan moet het vakantiegeld nog komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet het vakantiegeld nog komen
Ik moet ook rijksambtenaar worden zie ik. Straks even oriënteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.
Ik heb een paar maanden (via uitzendbureau) bij een rijksoverheidsinstelling gewerkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook rijksambtenaar worden zie ik. Straks even oriënteren.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar komt niet. Moet waarschijnlijk eerst onder het mes ivm heupdysplasie.![]()
Mijn wereld staat ineens weer op haar kop
Ik heb geen IKB, maar goed dat je het zegt, ik moet nog ergens een vinkje omzetten voor m'n reiskosten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met IKB komt dat precies wanneer je dat zelf wil.
Aww. Das jammer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar komt niet. Moet waarschijnlijk eerst onder het mes ivm heupdysplasie.![]()
Later tenzij het toch zo slecht is dat er geen verbetering in zitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Das jammer.
Helemaal niet meer, of later?
Aww. Even duimen dan maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Later tenzij het toch zo slecht is dat er geen verbetering in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |