dan zelf omlopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan kom fietsen en ze staat daar dan vind ik het zielig om haar niet mee te nemen naar binnen.
Voor drankjes en streetfood?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van al die artiesten die komen, ben ik er geen enkele
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
Rot op met je gezelligheid.
Ik zou ook niet gaan als ik geen artiest wasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
Hedwig zou er zo tussen passen. Kan ook heerlijk bitchy zijn als ze wil.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama
https://youtube.com/shorts/49xaN386-3w?si=hwuCqQjibVfdzvvx
Katten, gekke beesten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig zou er zo tussen passen. Kan ook heerlijk bitchy zijn als ze wil.
Gadverdamme gezelligheidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou ik dan gaan.
"Ja, is gezellig"
De doodsteek na een date.quote:
Wij hebben hier dan ook de lichtjesroute als soort van bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bevrijdingsfestivals zijn hier nooit echt een ding geweest.
moet je dan samen gaan wassen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De doodsteek na een date.
"Was gezellig."
Duurde even eer ik hem doorhad, kudosquote:
ja als je samen iemand dood steekt is de was doen wel verstandig en kan dan prima samenquote:
Steakdate maar autocorrect.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je samen iemand dood steekt is de was doen wel verstandig en kan dan prima samen
Klinkt alsof je haar dus al aangeleerd hebt dat ze via deze kant ook naar binnen kan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan kom fietsen en ze staat daar dan vind ik het zielig om haar niet mee te nemen naar binnen.
Steekmessenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steakdate maar autocorrect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |