Ja, zit te wachten op de sprintkwalificatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Zo snel al het vandaag overdag ging zo sloom gaat het nu weer
Hij moet ophouden die blauwe pilletjes in de gracht te gooien.quote:
Blauwe billetjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet ophouden die blauwe billetjes in de gracht te gooien.
de blauwe billetjes van de koningin..quote:
Stijf water.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet ophouden die blauwe pilletjes in de gracht te gooien.
Die WimLex toch.quote:
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je niet vragen of het wat minder strak mag?
Nee, de brug stond weer twee weken openquote:
als het echt kut voelt gewoon bellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.
Wanneer wordt het weer vervangen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt haar niet. Maar ik twijfel wel een beetje of ik niet moet bellen want dit voelt echt kut.
Ja maar voelt ook lullig want de vorige keer toen zij het deed heb ik ook gebeld. Die andere vrouwen brengen het minder strak aan.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, de brug stond weer twee weken opendus stop ermee
ja daarom ook nu bellen want blijkbaar hoeft het niet zo strak en het moet geen pijn doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar voelt ook lullig want de vorige keer toen zij het deed heb ik ook gebeld. Die andere vrouwen brengen het minder strak aan.
Ditquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom ook nu bellen want blijkbaar hoeft het niet zo strak en het moet geen pijn doen
Maar daardoor ben jij wel weer binnen kunnen komenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, de brug stond weer twee weken opendus stop ermee
Wel twee weken te laatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar daardoor ben jij wel weer binnen kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |