Goed plan, slapen.quote:
Vampiers in de jaren 80.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie draagt er nu maar 1 oorbel dan ook?
welke variant?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains within the sound of silence
Kerels in de 90s 00s 10s. Nu zie je het niet super veel meerquote:
ging. blijkbaar gaat het nu over vampiersquote:
Onderwerpen zijn hier fluidequote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging. blijkbaar gaat het nu over vampiers
Gelukkig welquote:
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.
Schijnt alleen 1 oorbel terug gevonden te zijn
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.
De voorlopers van de omgebouwden?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kerels in de 90s 00s 10s. Nu zie je het niet super veel meer
Waar te zien?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.
Moet er niet aan denken..quote:
was op npo1quote:
Precies zo erg voor de nabestaanden... Nooit echt afscheid kunnen nemen enzo..quote:
brandon walshquote:
dat zijn ze alquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:11 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel intressant, maar ga ik pas kijken als alle afleveringen beschikbaar zijn
Oh zijn het afleveringenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:11 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel intressant, maar ga ik pas kijken als alle afleveringen beschikbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |