Gelukkig welquote:
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.
Schijnt alleen 1 oorbel terug gevonden te zijn
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.
De voorlopers van de omgebouwden?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kerels in de 90s 00s 10s. Nu zie je het niet super veel meer
Waar te zien?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.
Moet er niet aan denken..quote:
was op npo1quote:
Precies zo erg voor de nabestaanden... Nooit echt afscheid kunnen nemen enzo..quote:
brandon walshquote:
dat zijn ze alquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:11 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel intressant, maar ga ik pas kijken als alle afleveringen beschikbaar zijn
Oh zijn het afleveringenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:11 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel intressant, maar ga ik pas kijken als alle afleveringen beschikbaar zijn
nope gewoon gratischquote:
het heet ook NPOstartquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, wat een shitweergave dan op de site
Niet specifiekquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan jullie ook allemaal tussen 16u en 21u minder stroom gebruiken?
ik kook elektrisch. ga niet al voor 16u koken of na 21u. de vaatwasser zet ik vaak na 21u aan dus dat verander ik ook niet. laptop kan ik wel even van de stroom houden maar vast ook geen 5 uur .quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
dat zou betekenen dat ik:quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ze praten niet over kokenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kook elektrisch. ga niet al voor 16u koken of na 21u. de vaatwasser zet ik vaak na 21u aan dus dat verander ik ook niet. laptop kan ik wel even van de stroom houden maar vast ook geen 5 uur .
dus nee. gewoon hetzelfde als altijd``
minder stroom gebruiken. ik vertel waaraan ik tussen 16u en 21u mn stroom kwijt kan zijnquote:
Dat snap ik. Maar ze noemen het in dat nieuwsbericht niet… wel de wasmachine en de droger.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
minder stroom gebruiken. ik vertel waaraan ik tussen 16u en 21u mn stroom kwijt kan zijn
elektrisch koken gebruikt stroom.
dus ik heb het over koken
wasmachine heb ik eigenlijk altijd in het weekend aan of tijdens thuiswerken en das ook niet tussen 16 en 21 iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:36 schreef mschol het volgende:
vaatwasser en wasmachine draaien volgens mij hier meestal niet rond die tijden..
verder valt er niks te besparen hier
droger heb ik niet dus kan ik ook niets op aanpassen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ze noemen het in dat nieuwsbericht niet… wel de wasmachine en de droger.
Dan loop jij mooi in het gareelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
droger heb ik niet dus kan ik ook niets op aanpassen.
wasmachine had ik al niet tussen 16 en 21
Ik heb net de auto van de lader gehaald, zit genoeg in voor de komende dagenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, de auto gaat wel aan de lader als we thuiskomen…
dan doe jij maar even je goeie daad en zet je die pas na 21u aan de laderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
maar die kan je dus slim sturen en pas na 21:00 ladenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
Denk niet dat kater dat gaat doen elke keer. Hebben trouwens zelf stroomopslagquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doe jij maar even je goeie daad en zet je die pas na 21u aan de lader
Ik heb aan de voorkant geen eigen terrein daarvoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk niet dat kater dat gaat doen elke keer. Hebben trouwens zelf stroomopslag
Oh dat is wel kut. Bij ons passen er drie auto’s op de oprit dus plek zat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb aan de voorkant geen eigen terrein daarvoor.
Gelukkig 50m verderop 4 laadpalen.
IK WIL ER EEN !!!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben te laat voor @:bitterbal gok ik zo. Maar ik kwam dit tegen en morgen ga ik het geheid vergeten, dus hier.
[ afbeelding ]
Thnx liesje.Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Fijne dag vandaag ballie, ik ga lekker slapen, morgen fs.
Morguhquote:
quote:
Morguhquote:
Stapjesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vanochtend 1 km gelopen op mijn nieuwe loopband![]()
Dus net kwam iemand kijken of het wat was en zij heeft er ook gelijk 1 gekocht
[ afbeelding ]
Morguh Stigquote:
Waar hou je je aan vast dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht eerst dat dit een omgevallen apparaat wasquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dotjequote:
nee dit is het apparaat in volle gloriequote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dit een omgevallen apparaat was
O dat lijkt mij zelfs eng.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet dus dat is even wennen wel jaZij heeft er 1 met standaard besteld ja
Zelfde als wanneer je op straat houdt, nietsquote:
Dat is ook weer waar. Toch heb ik liever een beugel of zo om mij aan vast te houden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zelfde als wanneer je op straat houdt, niets
Soms zit er een uitklapbare beugel aan
Hard lopen doe je er zeker niet op? Ls je op de sportschool gaat moet je je zelfs vast maken Zodat hij stopt op het moment dat je valtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het niet eng maar idd wat onwennig wel
ja stond daar niet zo bij stil bij het bestellen eigenlijk maar denk dat dat idd wel handiger isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Toch heb ik liever een beugel of zo om mij aan vast te houden.
Ah ja hier stopt die geleidelijk. Nee ga niet rennen nee. is puur om te lopen omdat ik dat hier vrijwel niet doequote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hard lopen doe je er zeker niet op? Ls je op de sportschool gaat moet je je zelfs vast maken Zodat hij stopt op het moment dat je valt
Nou ja, als je het niet eng vindt is er toch niets aan het handje?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond daar niet zo bij stil bij het bestellen eigenlijk maar denk dat dat idd wel handiger is
Mooie oplossing toch op deze manier.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja hier stopt die geleidelijk. Nee ga niet rennen nee. is puur om te lopen omdat ik dat hier vrijwel niet doe
Is het daar niet mooi dan om gewoon buiten te gaan wandelen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd![]()
sochtends en savonds er op lopen en kom aan mijn stappen
hmm te warm eigenlijk. beestjes. voornamelijk muggen , vreemde honden. geen voetpad dus je loopt op de weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het daar niet mooi dan om gewoon buiten te gaan wandelen?
O dat is jammer, je zit dus eigenlijk heel veel in huis?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm te warm eigenlijk. beestjes. voornamelijk muggen , vreemde honden. geen voetpad dus je loopt op de weg.
Het is niet zo aantrekkelijk. je kan op het strand lopen maar het is nu veel te heet
Met de motor?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd om op te staan. Richting Limburg.
Droadjesvleesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd om op te staan. Richting Limburg.
blinkend schoon keukentje ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja was dinsdag en woensdag wel op het strand voor 2 uurtjes maar donderdag thuis gezeten ja. Gisteren wel buiten geweest en nu ben ik ook thuis maar das omdat het regentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, je zit dus eigenlijk heel veel in huis?
Helloquote:
O dat is leuk, heb je al iets op het oog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |