Holy shit. Wat zijn dit voor gestapo praktijken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
https://dailyboulder.com/(...)rants-doj-memo-says/
We gaan op jodenjacht.
Geen wonder als het over Trump gaat. De ene dag is een 350% Tariff, de dag erna een meme coin pomp, en 4 uur later stuurt hij weer een truth uit dat Canada bij de VS hoort als extra staat. En dat is enkel Trump, dan heb je nog een heel leger van papegaaien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:13 schreef MoreDakka het volgende:
Dit topic wordt echt onleesbaar met al die random tweets en plaatjes, mijn god.
Maar ondertussen kun je invloed bij de president kopen door zoveel mogelijk $TRUMP coins te kopen. Logisch allemaalquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:28 schreef kipknots het volgende:
Ondertussen zet Trump de DoJ ook in tegen de Democraten.
https://apnews.com/articl(...)709ce0e3260bbdb6f61b
Ja, ik hoorde ergens dat Trump dat « FOR SALE »- bord van zijn rug moest halen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Maar ondertussen kun je invloed bij de president kopen door zoveel mogelijk $TRUMP coins te kopen. Logisch allemaal
Ik denk dat zijn uitvaart wereldwijd (okee behalve in Ruzland) één groot feest wordtquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de uitvaart van de paus te kijken. In de voorbeschouwing werd gezegd dat Trump op de 5e rij tussen Finland en een Baltische staat zou zitten. Inmiddels staat hij op de eerste rij zag ik net.
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de uitvaart van de paus te kijken. In de voorbeschouwing werd gezegd dat Trump op de 5e rij tussen Finland en een Baltische staat zou zitten. Inmiddels staat hij op de eerste rij zag ik net.
Dat heet een soutanequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…
Dat is iets voor voor JD 'Maybelline' Vancequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…
Typerend..quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nogal ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat dateert uit zijn 1e presidentschapquote:
Ook toen was dat beschamendquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dateert uit zijn 1e presidentschap
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dateert uit zijn 1e presidentschap
Je zou denken dat de plek van Rusland hem wel zou zijn bevallenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens sommige users ruimt dit lekker op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:33 schreef OMG het volgende:
En weer een illegaal MS-13 lid minder;
2-Year-Old U.S. Citizen Deported ‘With No Meaningful Process,’ Judge Suspects https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
Gelukkig. Baby Shark filmpjes staat op de lijst van bewezen MS-13 acitiviteiten. Vraag me af of ze al een babyvleugel in de gevangenis in El Salvador hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:33 schreef OMG het volgende:
En weer een illegaal MS-13 lid minder;
2-Year-Old U.S. Citizen Deported ‘With No Meaningful Process,’ Judge Suspects https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
Iedere dag denk ik weer, het kan toch niet gekker? Iedere dag verbaas ik me weer.quote:But in a petition filed by the child’s custodian, Trish Mack, on Thursday, her father claimed that when he spoke briefly with Ms. Lopez Villela, he could hear her and the children crying. The father reminded her, the petition said, that “their daughter was a U.S. citizen and could not be deported.”
The father, who was not identified by name in the petition, tried to give Ms. Lopez Villela the phone number for a lawyer, but he claims that officials cut short the call.
The detention of V.M.L. “is without any basis in law and violates her fundamental due process rights,” the petition said. “She seeks this court’s urgent action and asks the court to order her immediate release to her custodian Trish Mack, who is ready and waiting to take her home.”
https://www.aclu.org/pres(...)r-to-the-deportationquote:Both families have possible immigration relief, but because ICE denied them access to their attorneys, legal counsel was unable to assist and advise them in time. With one family, government attorneys had assured legal counsel that a legal call would be arranged within 24-48 hours, as well as a call with a family member. Instead, just after close of business and after courts closed for the day, ICE suddenly reversed course and informed counsel that the family would be deported at 6am the next morning–before the court reopened.
That family filed a habeas corpus petition and motion for a temporary restraining order, which was never ruled on because of their rapid early-morning deportation.
In the case of the other family, a U.S. citizen child suffering from a rare form of metastatic cancer was deported without medication or the ability to consult with their treating physicians–despite ICE being notified in advance of the child’s urgent medical needs. In addition, one of the mothers who was deported is pregnant, and ICE proceeded with her deportation without ensuring any continuity of prenatal care or medical oversight.
The cruelty is the point.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:31 schreef kipknots het volgende:
Volgens de ACLU was niet 1 kind met burgerschap gisteren gedeporteerd, maar 3. Waarvan 1 die lijdt aan kanker. Zonder de kans om ook maar iemand te spreken.
[..]
https://www.aclu.org/pres(...)r-to-the-deportation
Is toch typisch Trump, dat hij nu blijkbaar weer precies de dingen terug wil die hij meteen bij het grofvuil had gezet. Wel typisch conservatieve politiek, beetje lullen dat iedereen dom is en dat jij een betere oplossing hebt dan vervolgens helemaal geen oplossing aandragen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:39 schreef nostra het volgende:
![]()
It makes me wonder he's just tapping me all along? Een stukje zelfreflectie.
[ afbeelding ]
Waar staat dat? Volgens mij staat er in zijn document juist hoe je afdwingt dat due process gevolgd wordt. Maar dat bekt natuurlijk een stuk minder lekker.quote:Op zondag 27 april 2025 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Muh rEcHtStAaT doet er ineens niet meer zo toe als het gaat om illegalen. Het moet toch een bijzondere ervaring zijn voor illegalen dat er een complete politieke vleugel is die je steunt ondanks het feit dat je de wet hebt overtreden.
Het is een beetje hetzelfde als stelen en dan niet vervolgd worden, het zou idioot zijn om zulk soort beleid te hebben toch?
Ach betrap je binnen 4 minuten onze notoire leugenaar in dit topic weer op een volgend leugen.quote:Op zondag 27 april 2025 06:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Waar staat dat? Volgens mij staat er in zijn document juist hoe je afdwingt dat due process gevolgd wordt. Maar dat bekt natuurlijk een stuk minder lekker.
Dat was jouw punt toch? Het zijn untermenschen die geen rechtsbescherming mogen genieten?quote:Op zondag 27 april 2025 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Muh rEcHtStAaT doet er ineens niet meer zo toe als het gaat om illegalen. Het moet toch een bijzondere ervaring zijn voor illegalen dat er een complete politieke vleugel is die je steunt ondanks het feit dat je de wet hebt overtreden.
Het is een beetje hetzelfde als stelen en dan niet vervolgd worden, het zou idioot zijn om zulk soort beleid te hebben toch?
Heb je het document zelf wel gelezen? Samenvatting is dat je je advocaat moet bellen omdat alleen een jurist op basis van een warrant kan vaststellen welke ruimtes ICE mag betreden en welke gegevens ze mogen ontvangen. En tot de advocaat er is moet de ICE-medewerker in een publieke ruimte zoals receptie wachten. Dit om te voorkomen dat een overheidsmedewerker de wet overtreedt en toegang geeft tot niet geautoriseerde gegevens. Kortom, gewoon een uitleg van de te volgen procedure.quote:Op zondag 27 april 2025 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De grap is dat de enige reden dat dit nodig is, is omdat ICE het niet zo nauw neemt met de wetquote:Op zondag 27 april 2025 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je het document zelf wel gelezen? Samenvatting is dat je je advocaat moet bellen omdat alleen een advocaat op basis van een warrant kan vaststellen welke ruimtes ICE mag betreden en welke gegevens ze mogen ontvangen. En tot de advocaat er is moet de ICE-medewerker in een publieke ruimte zoals receptie wachten. Dit om te voorkomen dat een overheidsmedewerker de wet overtreedt en toegang geeft tot niet geautoriseerde gegevens. Kortom, gewoon een uitleg van de te volgen procedure.
The banality of evilquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
Ik snap echt niet waarom het allemaal zo harteloos mogelijk moet gaan. Zijn alle niet wrede mensen ontslagen bij ICE of zijn ze allemaal doodsbang om ontslagen te worden of zo.
Klopt!quote:Op zondag 27 april 2025 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Muh rEcHtStAaT doet er ineens niet meer zo toe als het gaat om illegalen.
Yup, het huidige beleid is inderdaad idioot.quote:Het moet toch een bijzondere ervaring zijn voor illegalen dat er een complete politieke vleugel is die je steunt ondanks het feit dat je de wet hebt overtreden.
Dank je de koekoek, alsof daar doorheen te komen isquote:Op zondag 27 april 2025 08:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://time.com/7280114/donald-trump-2025-interview-transcript/
Interessant interview om eens door te lezen, en dan vooral om te lezen hoeveel hij overlaat aan zijn team en dat zijn team vervolgens tegen hem liegt en hun eigen plan trekken. De mensen om hem heen zijn even grote boeven als Trump zelf.
Blaaskaak - lulhannes - hypocriet- liegbeest - patjepeëer - draaikont -quote:Op zondag 27 april 2025 08:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://time.com/7280114/donald-trump-2025-interview-transcript/
Interessant interview om eens door te lezen, en dan vooral om te lezen hoeveel hij overlaat aan zijn team en dat zijn team vervolgens tegen hem liegt en hun eigen plan trekken. De mensen om hem heen zijn even grote boeven als Trump zelf.
If the sword is very short and the pen is very sharp.quote:
Het gaat op zo'n manier dat er gehoopt wordt dat burgers ook groepen gaan vormen en mensen gaan wegbrengen. Als dat niet al aan de hand is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
Ik snap echt niet waarom het allemaal zo harteloos mogelijk moet gaan. Zijn alle niet wrede mensen ontslagen bij ICE of zijn ze allemaal doodsbang om ontslagen te worden of zo.
Mooi he, iemand wijzen op zijn rechten is nu zelfs zogenaamd tegen de rechtsstaat, het ook zo op hoge poten komen melden hier laat zien wat voor domme fascist het eigenlijk is.quote:Op zondag 27 april 2025 08:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt!
Blij dat je dat eindelijk toegeeft.
[..]
Yup, het huidige beleid is inderdaad idioot.
Fijn dat je ook toegeeft dat in te zien.
Daarom is het van belang om migranten op hun rechten te wijzen.
Want ICE houdt geen enkele rekening met andermans rechten.
Net als stelen en dan niet vervolgd worden, maar wèl gedeporteerd naar een horrorgevangenis in een dictatoriaal land.
Gelukkig werd hij daar direct op gewezen waardoor het laten ontsporen van het topic dit keer volledig mislukt en het trolletje weer in zijn holletje kroop.quote:Op zondag 27 april 2025 22:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooi he, iemand wijzen op zijn rechten is nu zelfs zogenaamd tegen de rechtsstaat, het ook zo op hoge poten komen melden hier laat zien wat voor domme fascist het eigenlijk is.
Ik vraag me af waar bij Donald de objectieve grens van 'too many people are dying' ligt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:39 schreef nostra het volgende:
![]()
It makes me wonder he's just tapping me all along? Een stukje zelfreflectie.
[ afbeelding ]
Nergens, hij heeft gisteren met Zelensky gesproken, zonder dat een ander er zich mee ging bemoeien. Dan is Trump het vaak met degene eens met wie die praat. Bij thuiskomst praat ie weer met een ander en is het verhaal het compleet tegenovergestelde.quote:Op maandag 28 april 2025 00:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar bij Donald de objectieve grens van 'too many people are dying' ligt.
Wel de eerste keer in jaren dat hij naast zijn vrouw heeft geslapen.quote:Op maandag 28 april 2025 09:09 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb ook nog geen republikein horen klagen over het knalblauwe pak van Trump tijdens de uitvaart van de paus
[ afbeelding ]
Had Obama eens moeten doen
Je bedoelt de laatste keer 20 jaar geledenquote:Op maandag 28 april 2025 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel de eerste keer in jaren dat hij naast zijn vrouw heeft geslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op maandag 28 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt de laatste keer 20 jaar geledenJij gelooft nog steeds dat HIJ Baron verwekt heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Waarschijnlijk via kunstmatige inseminatiequote:Op maandag 28 april 2025 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat HIJ Baron verwekt heeft?
Ik denk eerder dat Melania zich heeft laten pakken door een grootgeschapen kennis.quote:Op maandag 28 april 2025 10:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Waarschijnlijk via kunstmatige inseminatie
Duidelijk te zien dat het een zoon van Trump is.quote:Op maandag 28 april 2025 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat HIJ Baron verwekt heeft?
Sorry. Ik zal me weer beperken tot het maken van grappen over stoute legale immigranten die zonder juridische grond naar concentratiekampen in El Salvador worden gedeporteerd en daar mogen wegrotten zelfs als de hoogste rechter de regering opdracht geeft ze terug te halen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat het een zoon van Trump is.
Ik vind het een beetje sneu om zulke grappen te maken over een jongen die net komt kijken, en misschien liever een ander leven had gehad, buiten de Spotlights. Smakeloos.
Trouble in paradisequote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om zulke grappen te maken over een jongen die net komt kijken, en misschien liever een ander leven had gehad, buiten de Spotlights. Smakeloos.
Pas als de Democraten de meerderheid in beide kamers hebben, want, zoals men zegt Republicans fall in line.quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is echt elke dag raak met Trump...
Gezien de malaise en het feit dat een hoop Republikeinen nu ineens de klappen van de zweep voelen, ben ik er nog meer van overtuigd dat dit geen drie jaar gaat duren.
Vette impeachment incoming, en liever vandaag dan morgen.
Heus niet. Republikeinen weten dat ze in geen jaren meer het Witte Huis halen, dus die werken heus niet mee aan een impeachment. Die laten Trumpf zo lang mogelijk zitten om zoveel mogelijk persoonlijk gewin te kunnen binnenharken.quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gezien de malaise en het feit dat een hoop Republikeinen nu ineens de klappen van de zweep voelen, ben ik er nog meer van overtuigd dat dit geen drie jaar gaat duren.
Ik sta inderdaad al jaren bekend om mijn voorliefde voor Republikeinenquote:Op maandag 28 april 2025 14:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heus niet. Republikeinen weten dat ze in geen jaren meer het Witte Huis halen, dus die werken heus niet mee aan een impeachment. Die laten Trumpf zo lang mogelijk zitten om zoveel mogelijk persoonlijk gewin te kunnen binnenharken.
En jij wilt ook geen impeachment. Jij wilt geen Democraat in het WH om dan weer alkemaal woke wetten ingevoerd te krijgen, die toestaan dat een man in een jurk voor de klas mag staan.
Voordat de bevolking echt merkt hoeveel invloed trump zijn geniale tariefplan heeft op heel veel consumenten prijzen duurt het nog een paar maanden.. Ook al zou Trump vandaag alle tariefgeneuzel stoppen en alles terugdraaien de stok zit al tussen de spaken in het logistieke wiel en kan niet zo snel hersteld worden..quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, maar wel van je afkeer voor dingen die zogenaamd ‘woke’ zijn omdat ze niet in jouw straatje passen. En dat zijn nou precies de zaken die de Dems wel steunen.quote:Op maandag 28 april 2025 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad al jaren bekend om mijn voorliefde voor Republikeinen![]()
Alles goed verder?
quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Democraten moeten als eerste, en als de wiedeweerga, zichzelf opnieuw gaan uitvinden. Zou niet zo moeilijk moeten zijn. Maar haast is wel geboden, want de geschiedenis leert dat je in een dictatuur (vast)zit voor je erg in hebt.quote:Op maandag 28 april 2025 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar wel van je afkeer voor dingen die zogenaamd ‘woke’ zijn omdat ze niet in jouw straatje passen. En dat zijn nou precies de zaken die de Dems wel steunen.
Ik heb een afkeer van woke omdat het tribaal is, onwetenschappelijk en nul zelfreflecterend vermogen heeft. Precies dat wat de Republikeinen sinds hun huwelijk met Evangelicals als rode draad door hun politiek hebben lopen.quote:Op maandag 28 april 2025 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar wel van je afkeer voor dingen die zogenaamd ‘woke’ zijn omdat ze niet in jouw straatje passen. En dat zijn nou precies de zaken die de Dems wel steunen.
Nou, de eerste tekenen gaan we in mei zien. Halverwege mei is het chaos op economisch gebied. Het duurt een goed aantal dagen voordat producten zijn verscheept.quote:Op maandag 28 april 2025 14:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voordat de bevolking echt merkt hoeveel invloed trump zijn geniale tariefplan heeft op heel veel consumenten prijzen duurt het nog een paar maanden.. Ook al zou Trump vandaag alle tariefgeneuzel stoppen en alles terugdraaien de stok zit al tussen de spaken in het logistieke wiel en kan niet zo snel hersteld worden..
Volgens mij gaf Barron hier Joe en Kamala netjes een hand als enige (!) van de familie en werd hij gecomplimenteerd door Melania (die altijd aan Justin T. denkt als ze naast haar oranje zak botten zitquote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan jij je dit fragment nog herinneren? Heb niet het idee dat ie 'misschien liever een leven buiten de spotlights' had gehad.
En dan ? Krijgen we Vance. Minder elke dag tweeten, maar nog steeds de agenda uitvoerend van Thiel, project2025 en de techbro's. Worden we daar blijer van? En vanaf de zijlijn blijft Trump dan roepen en schreeuwen en zijn MAGA cultists ophitsen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Haha, Trump buigt nog even een miljoen stemmen op de conservatieven om naar liberalen op het laatste moment door te suggereren dat de eersten wellicht wel oren hebben naar Trump om de 51e staat te wordenquote:
Dat is ook niet grappig en dat weet je.quote:Op maandag 28 april 2025 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal me weer beperken tot het maken van grappen over stoute legale immigranten die zonder juridische grond naar concentratiekampen in El Salvador worden gedeporteerd en daar mogen wegrotten zelfs als de hoogste rechter de regering opdracht geeft ze terug te halen.
Gezien er momenteel een enorme desinformatie campagne aan de gang is daar zal die 'ze' een steeds grotere groep omvatten ben ik bezorgd over. De liberals hebben toch ook wel wat problemen terecht of onterecht laten liggen of 'vermeend' slecht opgelost.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
Denk dat ze in Canada wel zitten te wachten op zaken als school shootings en onbetaalbare gezondheidszorg en werken tot je er bij neer valt.
Ik zie eerder Amerikaanse staten bij Canada aansluiten.quote:
Trump is de beste running mate die Carney zich kan wensen.quote:
Maar het is natuurlijk prima om naar Biden te verwijzen als ‘Sleepy Joe’ en dergelijke. Die heeft vast ook wel genoeg drek over zichzelf en zijn zoon. Als Trump wil uitdelen, moet hij ook leren te incasseren.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet grappig en dat weet je.
Ik ben absoluut geen fan van Trump maar die jongen kan er ook niks aan doen dat ie z’n zoon is. Hij heeft vast al genoeg drek gelezen die over hem
is gezegd en geschreven. Die knul is net 18.
En vergeet ook de hoeveelheid drek die Hunter Biden over zich heen kreeg niet. Als dat niet de zoon van was geweest had zich niemand zich ook maar een beetje druk om hem gemaakt.quote:Op maandag 28 april 2025 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk prima om naar Biden te verwijzen als ‘Sleepy Joe’ en dergelijke. Die heeft vast ook wel genoeg drek over zichzelf en zijn zoon. Als Trump wil uitdelen, moet hij ook leren te incasseren.
Moet je je verlagen tot het verwerpelijke primaat niveau van de maga wappies die menen dat onbewezen lasterlijke uitspraken over iemand verspreiden het nieuwe normaal is?quote:Op maandag 28 april 2025 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk prima om naar Biden te verwijzen als ‘Sleepy Joe’ en dergelijke. Die heeft vast ook wel genoeg drek over zichzelf en zijn zoon. Als Trump wil uitdelen, moet hij ook leren te incasseren.
Amerika heeft toch best wel een cultuur met van die celeberities in het nieuws. Hier zie je toch ook berichten over weet ik veel Dave Roelvink. Van de ene kant ja als zijn vader niet beroemd was het het niemand wat geboeid, maar als Hunter Biden van een andere beroemdheid de zoon was geweest had zijn bullshit zeker ook nieuws kunnen zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En vergeet ook de hoeveelheid drek die Hunter Biden over zich heen kreeg niet. Als dat niet de zoon van was geweest had zich niemand zich ook maar een beetje druk om hem gemaakt.
Er was toch een tijd dat het niet oké was om je te bemoeien met verkiezingen in andere landen?quote:
quote:Op maandag 28 april 2025 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vredes president he. Misschien denkt hij echt dat mensen staan te trappelen bij failed state Amerika aan te sluiten. Op zich is zijn manier van deze conflicten oplossen best vreedzaam, de partij wiens grondgebied wordt geclaimed moet het uit vrijgevigheid blijkbaar gewoon afstaan ofzo. Ik vraag me af waarom nog geen landen hebben aangeboden New York of Californie erbij te nemen. Zou dat geen mooie voor de EU zijn, telkens zeggen dat de succesvolle staten ook uit de Gefaalde Staten en in de EU kunnen.quote:Op maandag 28 april 2025 17:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Er was toch een tijd dat het niet oké was om je te bemoeien met verkiezingen in andere landen?
Zouden de Liberals een meerderheid kunnen halen? Op Polymarket is er geloof, ze zitten net boven de grens.quote:
En een gratis enkele reis naar El Salvador als de grote baas je niet aardig vindt.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
Denk dat ze in Canada wel zitten te wachten op zaken als school shootings en onbetaalbare gezondheidszorg en werken tot je er bij neer valt.
Volgens mij zei hij iets tegen Biden, waarna Biden zijn lach inwisselde voor een ernstige blik.quote:Op maandag 28 april 2025 14:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Barron hier Joe en Kamala netjes een hand als enige (!) van de familie en werd hij gecomplimenteerd door Melania (die altijd aan Justin T. denkt als ze naast haar oranje zak botten zit)?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)alf-miljoen-per-jaarquote:Trump jr. verkoopt met nieuwe exclusieve club toegang tot Witte Huis voor half miljoen per jaar
Don Trump Jr., de zoon van de Amerikaanse president, heeft een exclusieve club opgericht, alleen voor de allerrijksten op aarde. De contributie bedraagt een half miljoen dollar per jaar. En voor dat bedrag koop je in de praktijk een luisterend oor in het Witte Huis. ‘Normaal zou je zeggen: dit is corruptie’, zegt Amerika-correspondent Jan Postma. ‘Je verkoopt gewoon toegangskaartjes tot het Witte Huis.’
(..........)
Vanavond belt Soros, kijken wat de reactie is.quote:Op maandag 28 april 2025 21:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)alf-miljoen-per-jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |