Nou, de eerste tekenen gaan we in mei zien. Halverwege mei is het chaos op economisch gebied. Het duurt een goed aantal dagen voordat producten zijn verscheept.quote:Op maandag 28 april 2025 14:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voordat de bevolking echt merkt hoeveel invloed trump zijn geniale tariefplan heeft op heel veel consumenten prijzen duurt het nog een paar maanden.. Ook al zou Trump vandaag alle tariefgeneuzel stoppen en alles terugdraaien de stok zit al tussen de spaken in het logistieke wiel en kan niet zo snel hersteld worden..
Volgens mij gaf Barron hier Joe en Kamala netjes een hand als enige (!) van de familie en werd hij gecomplimenteerd door Melania (die altijd aan Justin T. denkt als ze naast haar oranje zak botten zitquote:Op maandag 28 april 2025 14:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan jij je dit fragment nog herinneren? Heb niet het idee dat ie 'misschien liever een leven buiten de spotlights' had gehad.
En dan ? Krijgen we Vance. Minder elke dag tweeten, maar nog steeds de agenda uitvoerend van Thiel, project2025 en de techbro's. Worden we daar blijer van? En vanaf de zijlijn blijft Trump dan roepen en schreeuwen en zijn MAGA cultists ophitsen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vette impeachment incoming, en liever vandaag dan morgen.
Haha, Trump buigt nog even een miljoen stemmen op de conservatieven om naar liberalen op het laatste moment door te suggereren dat de eersten wellicht wel oren hebben naar Trump om de 51e staat te wordenquote:
Dat is ook niet grappig en dat weet je.quote:Op maandag 28 april 2025 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal me weer beperken tot het maken van grappen over stoute legale immigranten die zonder juridische grond naar concentratiekampen in El Salvador worden gedeporteerd en daar mogen wegrotten zelfs als de hoogste rechter de regering opdracht geeft ze terug te halen.
Gezien er momenteel een enorme desinformatie campagne aan de gang is daar zal die 'ze' een steeds grotere groep omvatten ben ik bezorgd over. De liberals hebben toch ook wel wat problemen terecht of onterecht laten liggen of 'vermeend' slecht opgelost.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
Denk dat ze in Canada wel zitten te wachten op zaken als school shootings en onbetaalbare gezondheidszorg en werken tot je er bij neer valt.
Ik zie eerder Amerikaanse staten bij Canada aansluiten.quote:
Trump is de beste running mate die Carney zich kan wensen.quote:
Maar het is natuurlijk prima om naar Biden te verwijzen als ‘Sleepy Joe’ en dergelijke. Die heeft vast ook wel genoeg drek over zichzelf en zijn zoon. Als Trump wil uitdelen, moet hij ook leren te incasseren.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet grappig en dat weet je.
Ik ben absoluut geen fan van Trump maar die jongen kan er ook niks aan doen dat ie z’n zoon is. Hij heeft vast al genoeg drek gelezen die over hem
is gezegd en geschreven. Die knul is net 18.
En vergeet ook de hoeveelheid drek die Hunter Biden over zich heen kreeg niet. Als dat niet de zoon van was geweest had zich niemand zich ook maar een beetje druk om hem gemaakt.quote:Op maandag 28 april 2025 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk prima om naar Biden te verwijzen als ‘Sleepy Joe’ en dergelijke. Die heeft vast ook wel genoeg drek over zichzelf en zijn zoon. Als Trump wil uitdelen, moet hij ook leren te incasseren.
Moet je je verlagen tot het verwerpelijke primaat niveau van de maga wappies die menen dat onbewezen lasterlijke uitspraken over iemand verspreiden het nieuwe normaal is?quote:Op maandag 28 april 2025 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk prima om naar Biden te verwijzen als ‘Sleepy Joe’ en dergelijke. Die heeft vast ook wel genoeg drek over zichzelf en zijn zoon. Als Trump wil uitdelen, moet hij ook leren te incasseren.
Amerika heeft toch best wel een cultuur met van die celeberities in het nieuws. Hier zie je toch ook berichten over weet ik veel Dave Roelvink. Van de ene kant ja als zijn vader niet beroemd was het het niemand wat geboeid, maar als Hunter Biden van een andere beroemdheid de zoon was geweest had zijn bullshit zeker ook nieuws kunnen zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En vergeet ook de hoeveelheid drek die Hunter Biden over zich heen kreeg niet. Als dat niet de zoon van was geweest had zich niemand zich ook maar een beetje druk om hem gemaakt.
Er was toch een tijd dat het niet oké was om je te bemoeien met verkiezingen in andere landen?quote:
quote:Op maandag 28 april 2025 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vredes president he. Misschien denkt hij echt dat mensen staan te trappelen bij failed state Amerika aan te sluiten. Op zich is zijn manier van deze conflicten oplossen best vreedzaam, de partij wiens grondgebied wordt geclaimed moet het uit vrijgevigheid blijkbaar gewoon afstaan ofzo. Ik vraag me af waarom nog geen landen hebben aangeboden New York of Californie erbij te nemen. Zou dat geen mooie voor de EU zijn, telkens zeggen dat de succesvolle staten ook uit de Gefaalde Staten en in de EU kunnen.quote:Op maandag 28 april 2025 17:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Er was toch een tijd dat het niet oké was om je te bemoeien met verkiezingen in andere landen?
Zouden de Liberals een meerderheid kunnen halen? Op Polymarket is er geloof, ze zitten net boven de grens.quote:
En een gratis enkele reis naar El Salvador als de grote baas je niet aardig vindt.quote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
Denk dat ze in Canada wel zitten te wachten op zaken als school shootings en onbetaalbare gezondheidszorg en werken tot je er bij neer valt.
Volgens mij zei hij iets tegen Biden, waarna Biden zijn lach inwisselde voor een ernstige blik.quote:Op maandag 28 april 2025 14:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Barron hier Joe en Kamala netjes een hand als enige (!) van de familie en werd hij gecomplimenteerd door Melania (die altijd aan Justin T. denkt als ze naast haar oranje zak botten zit)?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)alf-miljoen-per-jaarquote:Trump jr. verkoopt met nieuwe exclusieve club toegang tot Witte Huis voor half miljoen per jaar
Don Trump Jr., de zoon van de Amerikaanse president, heeft een exclusieve club opgericht, alleen voor de allerrijksten op aarde. De contributie bedraagt een half miljoen dollar per jaar. En voor dat bedrag koop je in de praktijk een luisterend oor in het Witte Huis. ‘Normaal zou je zeggen: dit is corruptie’, zegt Amerika-correspondent Jan Postma. ‘Je verkoopt gewoon toegangskaartjes tot het Witte Huis.’
(..........)
Vanavond belt Soros, kijken wat de reactie is.quote:Op maandag 28 april 2025 21:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)alf-miljoen-per-jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |