Holy shit. Wat zijn dit voor gestapo praktijken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
https://dailyboulder.com/(...)rants-doj-memo-says/
We gaan op jodenjacht.
Geen wonder als het over Trump gaat. De ene dag is een 350% Tariff, de dag erna een meme coin pomp, en 4 uur later stuurt hij weer een truth uit dat Canada bij de VS hoort als extra staat. En dat is enkel Trump, dan heb je nog een heel leger van papegaaien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:13 schreef MoreDakka het volgende:
Dit topic wordt echt onleesbaar met al die random tweets en plaatjes, mijn god.
Maar ondertussen kun je invloed bij de president kopen door zoveel mogelijk $TRUMP coins te kopen. Logisch allemaalquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:28 schreef kipknots het volgende:
Ondertussen zet Trump de DoJ ook in tegen de Democraten.
https://apnews.com/articl(...)709ce0e3260bbdb6f61b
Ja, ik hoorde ergens dat Trump dat « FOR SALE »- bord van zijn rug moest halen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Maar ondertussen kun je invloed bij de president kopen door zoveel mogelijk $TRUMP coins te kopen. Logisch allemaal
Ik denk dat zijn uitvaart wereldwijd (okee behalve in Ruzland) één groot feest wordtquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de uitvaart van de paus te kijken. In de voorbeschouwing werd gezegd dat Trump op de 5e rij tussen Finland en een Baltische staat zou zitten. Inmiddels staat hij op de eerste rij zag ik net.
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de uitvaart van de paus te kijken. In de voorbeschouwing werd gezegd dat Trump op de 5e rij tussen Finland en een Baltische staat zou zitten. Inmiddels staat hij op de eerste rij zag ik net.
Dat heet een soutanequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…
Dat is iets voor voor JD 'Maybelline' Vancequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…
Typerend..quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nogal ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat dateert uit zijn 1e presidentschapquote:
Ook toen was dat beschamendquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dateert uit zijn 1e presidentschap
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dateert uit zijn 1e presidentschap
Je zou denken dat de plek van Rusland hem wel zou zijn bevallenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |