SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik weet niet wat dit allemaal betekent maar het klinkt ernstig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Roxy Dekker en de Bankzitters. En het is vandaag Blikkendag.
Bijna negen maanden inderdaad!quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:38 schreef ijs_beer het volgende:
Wajooo gewoon een nieuw geopend. Da's lang geleden.![]()
Of we plaatsen een paar ESF-gerelateerde liedjes die in de lijst zouden passenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:55 schreef NailQueen het volgende:
Of we gaan allemaal naar het online kanaal Foute Uur Non Stop
Beretrots op jequote:Op vrijdag 18 april 2025 14:38 schreef ijs_beer het volgende:
Wajooo gewoon een nieuw geopend. Da's lang geleden.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit allemaal betekent maar het klinkt ernstig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Of we plaatsen een paar ESF-gerelateerde liedjes die in de lijst zouden passen
Bekijk deze YouTube-video
Bij het refrein begon het te dagen dat ik deze wel eens eerder heb gehoordquote:
Maar nu is er dus een hele mooie gekraamd, dit topic zal louter bestaan uit kwaliteitsposts!quote:
Ohh dat vond ik heel lekker, veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Zo ga ik vanavond Koreaans Bbq'en. Ben benieuwd.
Deze blijft irritant goed hangenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Zo ga ik vanavond Koreaans Bbq'en. Ben benieuwd.
SPOILER: Flauwe grapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel plezier beerIk ben benieuwd hoe het je bevalt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:51 schreef NailQueen het volgende:
Wat is beter dan een normaal weekend? LANG WEEKEND!
Ik wist niet dat je een fan wasquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ronnie Tober met Tijd voor Max.
Tijd voor Max staat hier altijd op met etenstijd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een fan was![]()
Maar bijna struikelen op het podium vlak voor zijn 80ste verjaardag was wel heel lullig geweest.
Je mag het best geweldig vinden. Dat nieuwe nummer was dan weer niets.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd voor Max staat hier altijd op met etenstijd.
Wat ze zongen vond ik niet echt goed.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je mag het best geweldig vinden. Dat nieuwe nummer was dan weer niets.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Radio Vaals, nieuws van vrijdagavond 7 uur.
Pieter Omtzigt verlaat de landelijke politiek. Dinsdagochtend keert hij weer terug.
@Strani was even boos langs de receptie gegaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Hey. Nu doet die weer normaal! Wie heeft er met een toverstaf gezwaaid?
Het was vooral heel slim van hem om vanuit een burnout komende meteen besluiten om mee te gaan regeren. En dan met name met de PVV en BBB....quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Radio Vaals, nieuws van vrijdagavond 7 uur.
Pieter Omtzigt verlaat de landelijke politiek. Dinsdagochtend keert hij weer terug.
Kingsen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:59 schreef Arizona het volgende:
Hier hebben we een geweldig leuk 21 diner achter de rug! Ik ben kapot, maar het was wel echt geslaagd geloof ik.
Ze gaan nu een shotjesspel doen
Boer zoekt vrouwquote:
Dat is balenquote:Op zaterdag 19 april 2025 07:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb amper 5 uur geslapenen ik ben hartstikke moe maar verder slapen lukt niet meer.
Jullie ook een goedemorgen
Waar ik overigens niet met m'n toverstaf gezwaaid heb. Dat vind ik niet erg netjes.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani was even boos langs de receptie gegaan.
Hoeveel heb je er zelf op? En wat voor shotjes?quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:59 schreef Arizona het volgende:
Hier hebben we een geweldig leuk 21 diner achter de rug! Ik ben kapot, maar het was wel echt geslaagd geloof ik.
Ze gaan nu een shotjesspel doen
Waarschijnlijk de adrenaline nog van gisterquote:Op zaterdag 19 april 2025 07:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb amper 5 uur geslapenen ik ben hartstikke moe maar verder slapen lukt niet meer.
Jullie ook een goedemorgen
Op hun stories hebben ze gevraagd of politici in vervolg iets eerder in de week hun vertrek willen aankondigenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:45 schreef NailQueen het volgende:
Ergens in een studio in Almere zitten de makers van Even Tot Hier zwetend te gummen en te herschrijven.
Nul! Limoncelloquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er zelf op? En wat voor shotjes?
Ik denk het ja, het was zo’n hectische dagquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de adrenaline nog van gisterHadden jullie ook nog logés of gingen ze allemaal weer terug?
Natuurlijk een geweldige renner maar heb toch het gevoel dat zijn talent een beetje vergooid is door hem een veredelde helper in etapperaces te maken. Dat had hij wellicht zelf ook niet moeten accepteren.quote:
Die ken ik nietquote:
Zeker! Maar ja dingen kunnen altijd op de vrijdag gebeuren dus ook wel logisch dat daar een plan voor klaar moet liggen, denk ik.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Knap dat ze Omtzigt er nog in hebben kunnen schrijven. Dat was duidelijk nachtwerk voor hun.
Vroeger, met good old Ralph Inbar, wist men zodra hij aan kwam lopen 'shit, ik zit in bananasplit'. Nu denken ze alleen maar iets van 'dat is toevallig, daar heb je Frans Bauer ook nog'.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
Als ik naar Frans Bauer kijk (Bananasplit) heb ik altijd het gevoel dat hij is ingehuurd om om dommig rechts Nederland gezellig dom te houden en hun perfecte nationale familiegevoel in stand te houden zodat men ook gezellig dom-rechts blijft stemmen.
Met alle respect, natuurlijk.
Hahaha jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vroeger, met good old Ralph Inbar, wist men zodra hij aan kwam lopen 'shit, ik zit in bananasplit'. Nu denken ze alleen maar iets van 'dat is toevallig, daar heb je Frans Bauer ook nog'.
Hee dit keek ik ook! Die in de vooruitblik van volgende week (met de auto van Hans Kazan) is echt mn favoriet. Ik zou GEK wordenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
Als ik naar Frans Bauer kijk (Bananasplit) heb ik altijd het gevoel dat hij is ingehuurd om om dommig rechts Nederland gezellig dom te houden en hun perfecte nationale familiegevoel in stand te houden zodat men ook gezellig dom-rechts blijft stemmen.
Met alle respect, natuurlijk.
Ja ook gezienquote:
Ik wens jou ook een zalig paasfeest.quote:Op zondag 20 april 2025 08:35 schreef Meke het volgende:
En ik wil meteen even gebruik maken van de gelegenheid om jullie een Zalig Paasfeest te wensen
Ik heb eigenlijk niks gezien, het stond alleen aan op de achtergrondquote:Op zondag 20 april 2025 08:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee dit keek ik ook! Die in de vooruitblik van volgende week (met de auto van Hans Kazan) is echt mn favoriet. Ik zou GEK worden![]()
Wat vond jij van die met Peter Timofeeff? Wij zeiden meteen; dat kan nu echt niet meer hè, zegt Fransie daarna doodleuk dat het een tijdloze grap is
Jup! Wij hadden een brunch georganiseerd om de verjaardag van dochter voor de familie te vieren. Inmiddels is iedereen weg, de rotzooi aan kant en zit ik even een kwartiertje in de zon.quote:Op zondag 20 april 2025 13:30 schreef Strani het volgende:
Zo, heeft iedereen de eitjes van het ontbijt/de brunch alweer achter de huig?
Heeft je familie ook shotjes limoncello gedaan?quote:Op zondag 20 april 2025 14:30 schreef Arizona het volgende:
De allerbeste paaswensen allemaal!
[..]
Jup! Wij hadden een brunch georganiseerd om de verjaardag van dochter voor de familie te vieren. Inmiddels is iedereen weg, de rotzooi aan kant en zit ik even een kwartiertje in de zon.
Het waren superleuke maar heel intensieve dagen, de rest van het paasweekend heb ik niks meer gepland
quote:Op zondag 20 april 2025 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft je familie ook shotjes limoncello gedaan?
Met andere woorden, je broertje heeft je volledig met de vloer gelijkgemaakt.quote:Op zondag 20 april 2025 14:37 schreef Arizona het volgende:
[..]Nee!
We hebben wel paaseitjes gezocht, waarbij mijn broertje en ik als vanouds weer strijd leverden om de beste te zijn![]()
Er was dit jaar geen duidelijke winnaar overigens.
Mocht. Hij. Willen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Met andere woorden, je broertje heeft je volledig met de vloer gelijkgemaakt.
Nee, het gedoe met de fam heb ik morgenquote:Op zondag 20 april 2025 13:30 schreef Strani het volgende:
Mijn nieuwe held is dat. Geen Remco, geen Pogacarquote:Op zondag 20 april 2025 16:39 schreef Strani het volgende:
Hoe kunnen de commentatoren nou volledig gericht zijn op Pogacar en Evenepoel terwijl het ook met het blote oog redelijk duidelijk was dat het wel eens Skjelmose kon zijn die had gewonnen?
Ja ik vond sowieso dat de commentatoren hem al zo'n beetje uitschakelden voor de finish in zicht was. Terwijl als je daar op dat moment weet te zijn, dan heb je tegen mannen als Evenepoel en Pogacar ook gewoon een kans in de sprint.quote:Op zondag 20 april 2025 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn nieuwe held is dat. Geen Remco, geen Pogacar
Oe gaaf! Hoe was het?quote:Op zondag 20 april 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag in Valkenburg voor de Amstel Gold Race![]()
En zometeen gaan we aan de spaghetti
Nee maar wel de pizza's van de pizzarettequote:Op zondag 20 april 2025 13:30 schreef Strani het volgende:
Moesten ze álle liedjes van je kijken?quote:Op zondag 20 april 2025 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn ouders ook kennis laten maken de inzendingen van dit jaar. De favoriet van mijn moeder is Zweden en mijn vader vind Portugal verrassend mooi. Luxemburg vonden ze ook heel leuk want dat is een ode aan France GallUiteraard waren er schokkende blikken bij Australië, Estland, Malta en Finland
Verder heb ik mijn moeder ook overgehaald om naar de Ding a dong podcast te luisteren
Gewoon de recap joh. Voor de hele inzendingen heeft mijn vader geen geduld voorquote:Op zondag 20 april 2025 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Moesten ze álle liedjes van je kijken?Da's een hele zit.
Vooral erg druk, maar daarom niet minder leuk. We stonden eerst aan de Sibbergrubbe, daar hadden we ook in de buurt geparkeerd, naast een touringcar met fans van Evenepoel. Daarna gingen we door naar de Cauberg. Ik dacht slim te zijn en een stuk af te snijden door de kabelbaan te nemen. Ware het niet dat rond die omgevallen toren om onduidelijke redenen een heel groot gebied met hekken is afgezet, waardoor je van boven op de berg maar één kant uit kan, en dat is naar beneden met diezelfde kabelbaanquote:
Ik had roti gehaaldquote:Op zondag 20 april 2025 17:58 schreef Arizona het volgende:
Doen jullie nog iets speciaals met het avondeten vandaag?
Wij niet, we eten kipburgers met salade
Oh gelukkig, ik maakte me al zorgen om hun mentale gezondheid.quote:Op zondag 20 april 2025 19:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon de recap joh. Voor de hele inzendingen heeft mijn vader geen geduld voor
Omdat ze hun blik teveel gefocused hadden op de andere twee. Gebeurd helaas wel vaker. Al was het commentaar nog niet zo erg als bij Dwars Door Vlaanderen waar ze al aan het praten waren over hoe Van Aert deze overwinning ging verwerken. De shock was dan ook groot toen Powless won. Was overigens niet bij de NOS, maar tochquote:Op zondag 20 april 2025 16:39 schreef Strani het volgende:
Hoe kunnen de commentatoren nou volledig gericht zijn op Pogacar en Evenepoel terwijl het ook met het blote oog redelijk duidelijk was dat het wel eens Skjelmose kon zijn die had gewonnen?
Hoezo geen duidelijke winnaar?quote:Op zondag 20 april 2025 14:37 schreef Arizona het volgende:
[..]Nee!
We hebben wel paaseitjes gezocht, waarbij mijn broertje en ik als vanouds weer strijd leverden om de beste te zijn![]()
Er was dit jaar geen duidelijke winnaar overigens.
We deden meerdere rondes, soms had ik meer eieren gevonden, soms hij.quote:Op maandag 21 april 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo geen duidelijke winnaar?
Was het dan gelijk? Anders had er iemand sowieso gewonnen.
Oh ja, dan heb jij sowieso gewonnen.quote:Op maandag 21 april 2025 09:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
We deden meerdere rondes, soms had ik meer eieren gevonden, soms hij.
Ik heb wel de “extreme” ronde ruim gewonnen (met de moeilijkste verstopplekken) dus bij nader inzien ben ik misschien toch wel de overall winnaar
Jaquote:Op maandag 21 april 2025 10:00 schreef Arizona het volgende:
@:strani de plicht roept je, op naar het Vaticaan vriend!
Kijk, dat gaat er wel inquote:
Zo kan je het lezen. Je kan het ook lezen als dat je vanaf nu bovengemiddeld oud bent.quote:Op maandag 21 april 2025 11:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat er wel in![]()
Ik zag trouwens dat ik nog altijd een heel gemiddelde leeftijd voor de regio heb:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 april 2025 11:26 schreef Strani het volgende:
Goed, vandaag gaat het natuurlijk om het overlijden van Franciscus, die toch al met al denk ik op een positieve manier herinnerd zal worden door de meeste mensen.
Dat gezegd hebbende, we krijgen dus een conclaaf in mei. Als niet-katholiek en zelfs iemand met een vrij anti-kerkelijke instelling, heb ik het conclaaf wel altijd enorm interessant gevonden vanuit een historisch perspectief. Zoveel traditie en rituelen, waaraan in de afgelopen eeuwen ook heel weinig is veranderd.
Elke keer eeuwen wachten bij de kassa?quote:Op maandag 21 april 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
Ik niet trouwens in SpanjeDie cijfers verbazen me wel. Hoewel je wel heel veel oude mensen hebt hier.
Het is altijd live op TV te zien wanneer de rook verwacht wordtquote:Op maandag 21 april 2025 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik ben benieuwd of we ook livestream krijgen wanneer de witte rook komt.
Soms wel jaquote:Op maandag 21 april 2025 11:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Elke keer eeuwen wachten bij de kassa?
Frans en Gerda die een buskaartje willen kopen bij de chauffeur en alleen een briefje van 10.000 peseta hebbenquote:Op maandag 21 april 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Soms wel jaHoewel dat hier ook wel door de toeristen komt.
Kan ik doen tussen de buitenhuis afspraken door.quote:Op maandag 21 april 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is altijd live op TV te zien wanneer de rook verwacht wordtDus als je die momenten op de dag een beetje kent, gewoon de TV aanzetten.
Zo lees ik het ook ja, ik ben gewoon oudquote:Op maandag 21 april 2025 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo kan je het lezen. Je kan het ook lezen als dat je vanaf nu bovengemiddeld oud bent.
Ja. Maar je ziet er wel jonger uit, en dat weegt uiteindelijk zwaarder.quote:Op maandag 21 april 2025 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook ja, ik ben gewoon oud
Een kleine omweg naar Boedapest om één van mijn directe concurrenten als papabile uit te schakelen, daarna Rome!quote:Op maandag 21 april 2025 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:strani al onderweg naar Rome?
Slim.quote:Op maandag 21 april 2025 14:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Een kleine omweg naar Boedapest om één van mijn directe concurrenten als papabile uit te schakelen, daarna Rome!
Ik ook!!!quote:Op maandag 21 april 2025 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Ik ben weer helemaal bij met De Mol.
@:billdauterive kan trots zijn.
RIP mijn vriendin die in hartje centrum woontquote:
Ajax gaat de Champions League in, dus ja...quote:Op maandag 21 april 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Wat slecht voor het NL voetbal weer, Go Ahead in de Europa League
Ze gaan wel Europees overwinterenquote:Op maandag 21 april 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Ach wat maakt het uit. Nu is er in elk geval één club heel blij. In Europa doen we verder toch niks.quote:Op maandag 21 april 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
AZ is de afgelopen jaren verdomde ver gekomen telkens. Dat zie ik Go Ahead helaas niet doen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Nu is er in elk geval één club heel blij. In Europa doen we verder toch niks.
Ja lang weekend voorbijquote:Op maandag 21 april 2025 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, weekend is weer voorbij. Tijd voor bed.
Echt niet!quote:Op maandag 21 april 2025 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Oke jullie hebben Luctor gehoord. Allemaal naar bed!
Ik wil hem wel eens keer proberenquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:36 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net allemaal reclame voor een bitterbal pizza. Kan mij niet voorstellen dat die lekker smaakt
Nasi goreng paaseitjes en bitterbal pizza's, waar gaat het heen met de wereld?quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:36 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net allemaal reclame voor een bitterbal pizza. Kan mij niet voorstellen dat die lekker smaakt
Lekker tegelijkertijd twee culturen beledigen. Geweldig. Waar kan ik hem halen? Bij de Lidl?quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:36 schreef Redefine het volgende:
Die zijn daar erg goed inquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lekker tegelijkertijd twee culturen beledigen. Geweldig. Waar kan ik hem halen? Bij de Lidl?
Even gecheckt en de bitterbalpizza komt bij New York Pizza. De pizzabitterballen zie ik zo snel nergens, dus misschien zijn die alweer uitgestorvenquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lekker tegelijkertijd twee culturen beledigen. Geweldig. Waar kan ik hem halen? Bij de Lidl?
Ze zullen verbaasd zijn als ze dat over een paar duizend jaar bij opgravingen tussen de dinosaurusbotten vinden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Even gecheckt en de bitterbalpizza komt bij New York Pizza. De pizzabitterballen zie ik zo snel nergens, dus misschien zijn die alweer uitgestorven
Je kan natuurlijk ook zelf een diepvriespizza en wat ovenbitterballen (of een kroket) combinerenquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:56 schreef NailQueen het volgende:
Ah dat is jammer. Er zit geen New York Pizza hier in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben wel van mening dat ananas niet thuishoort in dinosaurustestikelsquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zullen verbaasd zijn als ze dat over een paar duizend jaar bij opgravingen tussen de dinosaurusbotten vinden.
Bij New York Pizza.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Had je weer VOF de Kunst opstaan?quote:
Ja, die kwam vanmorgen voorbij op radio 2 bij de Koninklijke 500.quote:
De mevrouw die mocht vertellen waarom ze erop had gestemd kon het niet bij één kopje koffie houden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die kwam vanmorgen voorbij op radio 2 bij de Koninklijke 500.
Misschien is zij ook een gebruiker. Het pure spul dus zonder de suikerquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De mevrouw die mocht vertellen waarom ze erop had gestemd kon het niet bij één kopje koffie houden.
Ik voel een nieuwe Project X aankomen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:53 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Ik ben van morgenochtend tot zondagavond helemaal alleen thuis, NM gaat op fietsvakantie met een paar fietsvrienden en dochter is er ook niet.
Ik hoop maar dat ik kan omgaan met de lonkende vrijheid!
ESF meetquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:53 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Ik ben van morgenochtend tot zondagavond helemaal alleen thuis, NM gaat op fietsvakantie met een paar fietsvrienden en dochter is er ook niet.
Oei, als dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:53 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
En ik ben ook nog eens niet zo dapper en vindingrijk als de hoofdpersoon Kevinquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, als dat maar goed gaatVolgens de documentaire Home Alone is zoiets niet geheel zonder gevaar
Jaa mensen. We kunnen koningsnacht vieren bij Arizona. Van je alloraa!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:53 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa mensen. We kunnen koningsnacht vieren bij Arizona. Van je alloraa!!
[ afbeelding ]
partyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa mensen. We kunnen koningsnacht vieren bij Arizona. Van je alloraa!!
[ afbeelding ]
Cyprusquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
OPA! Ik heb een vakantie naar Cyprus geboekt!![]()
![]()
(Ja dit is Griekenland. Kon even niet zo snel een Cyprische inzending in het Grieks vinden)
Gelukkig is het loodvrij!quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien is zij ook een gebruiker. Het pure spul dus zonder de suiker
Gewoon de eerste nemen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
OPA! Ik heb een vakantie naar Cyprus geboekt!![]()
![]()
(Ja dit is Griekenland. Kon even niet zo snel een Cyprische inzending in het Grieks vinden)
Er is niets bijzonders aan. Weinig anders dan in een bus reizen, alleen dan door de lucht.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook voor het eerst dat ik ga reizen met het vliegtuig. Dat vind ik best wel spannend
Helemaal nooit gevlogen of nooit alleen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook voor het eerst dat ik ga reizen met het vliegtuig. Dat vind ik best wel spannend
wat wil je gaan doen? Voornamelijk in de zon liggen en eten, of wil je ook dingen zien?quote:
En een vliegtuig trekt wat sneller op dan een bus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is niets bijzonders aan. Weinig anders dan in een bus reizen, alleen dan door de lucht.
Nou ja, die naam Airbus komt ergens vandaan natuurlijk.
Zo dan heb jij nog niet in een Colombiaanse stadsbus gezeten.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
En een vliegtuig trekt wat sneller op dan een bus.
Dat klopt, daar kan ik niet over meepraten!quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dan heb jij nog niet in een Colombiaanse stadsbus gezeten.
Helemaal nooit gevlogen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal nooit gevlogen of nooit alleen?
Laat ik daar nou toevallig heen gaanquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Als je in het westen zit bij Paphos heb je mooie opgravingen en kan je een boottocht langs de kust doen
Neem je een huurauto? Veel mooie kloosters om te bezoeken, mooie baaitjes, en je kan het Troodos gebergte bezoeken, zeker als je in juli etc daar bent en het is 30+ kan het daar lekker koel zijn.
Zit je in het oosten en hou je van uitgaan en gekke Engelsen, dan zit je daar goed.
Hoofdstad Nicosia is een goede plek om ook de grens ff te passeren en het bezette Noord-Nicosia te bekijken.
Je mot gewoon gaan zitte en je muil houwe!quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Doe je een rondreis?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat ik daar nou toevallig heen gaan![]()
Maar een avondje stappen met dronken Britten klinkt ook leuk
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dan heb jij nog niet in een Colombiaanse stadsbus gezeten.
Nou ja als piloot heb je wel enige training nodig, maar een passagier kan redelijk onvoorbereid mee, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk ook hoe moeilijk kan het zijn?
Met welke maatschappij vlieg je? En waar vandaan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:46 schreef NailQueen het volgende:
De eerste keer dat ik ging vliegen, gingen we gelijk naar Maleisië.quote:
Aahh wat mooiquote:Op woensdag 23 april 2025 09:32 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Een verrassing vanmorgen. Ik heb in de achtertuin onder het afdakje een kattenhuisje staan. Mijn kat wil er niet in liggen dus dan maar naar buiten voor een eventuele zwerfkat. Vanmorgen was ik in de tuin even aan het opruimen en zag dat het dekentje wat verschoven was. Wilde het goed leggen en het was even schrikken toen ik wat scherps voelde. En wat blijkt een egel ligt in het kattenhuisje.![]()
Ik heb ook een speciaal egelhuisje met stro onder de struiken staan maar daar ligt een andere egel in.
Dus dit zal dan wel een familielid zijn die vannacht buiten is gezet![]()
Het is al jaren 's nachts druk bij mij in de tuin want daar zet ik altijd kattenbrokjes neer. En de egels zijn er dol op.[ afbeelding ]
Wel tof dat je het gaat doen, danquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Wat leuk.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:32 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Een verrassing vanmorgen. Ik heb in de achtertuin onder het afdakje een kattenhuisje staan. Mijn kat wil er niet in liggen dus dan maar naar buiten voor een eventuele zwerfkat. Vanmorgen was ik in de tuin even aan het opruimen en zag dat het dekentje wat verschoven was. Wilde het goed leggen en het was even schrikken toen ik wat scherps voelde. En wat blijkt een egel ligt in het kattenhuisje.![]()
Ik heb ook een speciaal egelhuisje met stro onder de struiken staan maar daar ligt een andere egel in.
Dus dit zal dan wel een familielid zijn die vannacht buiten is gezet![]()
Het is al jaren 's nachts druk bij mij in de tuin want daar zet ik altijd kattenbrokjes neer. En de egels zijn er dol op.[ afbeelding ]
Spannend. Het komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:10 schreef NailQueen het volgende:
De WC met zo’n gat in de grond als in de trein is misschien nog wel het engste.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Transavia vanaf schiphol. Dan zit ik nog met een klein dingetje. Op de terugweg kom ik midden in de nacht aan. Ik heb dus een goed hotel nodig in de buurt van schiphol. Dat moet opzich ook niet al te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je? En waar vandaan?
Is een deeltaxi geen optie? Dan ga je wellicht met wat tussenstops naar huis, maar dat is volgens mij redelijk goed te betalen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Transavia vanaf schiphol. Dan zit ik nog met een klein dingetje. Op de terugweg kom ik midden in de nacht aan. Ik heb dus een goed hotel nodig in de buurt van schiphol. Dat moet opzich ook niet al te moeilijk zijn.
Hotels genoeg daar in de buurt. Iets verder weg heb je ook hotels met shuttleservice, maar die moet dan nog wel op de juiste tijden gaanquote:Op woensdag 23 april 2025 15:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Transavia vanaf schiphol. Dan zit ik nog met een klein dingetje. Op de terugweg kom ik midden in de nacht aan. Ik heb dus een goed hotel nodig in de buurt van schiphol. Dat moet opzich ook niet al te moeilijk zijn.
Als je zaterdagochtend aankomt is de nachttrein van Schiphol naar Groningen (Arriva) misschien nog een optie.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Arme Ariquote:Op woensdag 23 april 2025 16:32 schreef Arizona het volgende:
Nou wat een feest alleen thuis, ik ga kapot van de buikpijn. Nog nooit zo erg gehad. Ik kan er niet door functioneren, lig met een kruik en muntthee in bed, dan gaat het nog nét.
Ik hoop dat het “gewoon” mijn prikkelbare darmen zijn die opspelen en niet dat het iets ernstigs is
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:32 schreef Arizona het volgende:
Nou wat een feest alleen thuis, ik ga kapot van de buikpijn. Nog nooit zo erg gehad. Ik kan er niet door functioneren, lig met een kruik en muntthee in bed, dan gaat het nog nét.
Ik hoop dat het “gewoon” mijn prikkelbare darmen zijn die opspelen en niet dat het iets ernstigs is
Ik kom aan op maandagochtend dus dat is geen optiequote:Op woensdag 23 april 2025 16:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je zaterdagochtend aankomt is de nachttrein van Schiphol naar Groningen (Arriva) misschien nog een optie.
https://www.arriva.nl/med(...)in-kalender-2025.pdf
Ik denk dat ik na een lange reis wel lekker in een hotel wil uitrusten. Hoe ik thuis kom zie ik de volgende ochtend wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is een deeltaxi geen optie? Dan ga je wellicht met wat tussenstops naar huis, maar dat is volgens mij redelijk goed te betalen.
Ik heb bij vanderValk geslapen. Rit naar met de travelbus van ze is wel 5 of 7,50 euro en midden in de nacht moet je dan bellen om zodat het busje jou ophaalt.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie een hotel die best betaalbaar is maar waar je alleen met een handbagage naar binnen mag. Misschien een domme vraag maar waar blijft mijn koffer dan achter?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Hotels genoeg daar in de buurt. Iets verder weg heb je ook hotels met shuttleservice, maar die moet dan nog wel op de juiste tijden gaan
Beterschapquote:Op woensdag 23 april 2025 16:32 schreef Arizona het volgende:
Gewoon effe mailen of bellen met die vraag.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie een hotel die best betaalbaar is maar waar je alleen met een handbagage naar binnen mag. Misschien een domme vraag maar waar blijft mijn koffer dan achter?
quote:
Ik ga niet naar Italië, Amico!quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mot gewoon gaan zitte en je muil houwe!
Nee, naar Cyprus. Maar hier een paar leuke woorden die je kan gebruiken.quote:
Op duolingo heb ik mijn 850 dagen Italiaans veranderd naar beginnend Grieks. Volgend jaar zoeken jullie het maar uit bij Sanremo.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee, naar Cyprus. Maar hier een paar leuke woorden die je kan gebruiken.
Bizar nieuwsquote:
Eeeeeeh...quote:Op woensdag 23 april 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie een hotel die best betaalbaar is maar waar je alleen met een handbagage naar binnen mag. Misschien een domme vraag maar waar blijft mijn koffer dan achter?
Er zijn ook kluizen op Schipholquote:Op woensdag 23 april 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of bij Cor & Donquote:Op woensdag 23 april 2025 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Er zijn ook kluizen op Schipholhttps://www.schiphol.nl/nl/op-schiphol/diensten/bagagedepot/ Dus dat is een optie, maar dan moet je de volgende ochtend ook weer sowieso via Schiphol.
En als je heeel veel geld hebt, zou ik voor het Sheraton gaanDat is het allerdichtstbij geloof ik
Ook vlakbijquote:
En heb je nu eindelijk de innerlijke vrede gevonden waar je al zo lang naar zoekt?quote:Op donderdag 24 april 2025 00:33 schreef H_T het volgende:
Mijn nieuws van de dag: ik heb het missende stukje van de broccolipuzzel teruggevonden en ein-de-lijk die puzzel echt af kunnen maken
Waar lag ie?quote:Op donderdag 24 april 2025 00:33 schreef H_T het volgende:
Mijn nieuws van de dag: ik heb het missende stukje van de broccolipuzzel teruggevonden en ein-de-lijk die puzzel echt af kunnen maken
Ik ben Hugo van de Loonsche duinen nietquote:Op donderdag 24 april 2025 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
En heb je nu eindelijk de innerlijke vrede gevonden waar je al zo lang naar zoekt?
Komt denk ik hierdoor, wát een goed nieuws, dat verspreidt zich als een gloed van positiviteit over ons allenquote:Op donderdag 24 april 2025 00:33 schreef H_T het volgende:
In het muntenvakje van mijn portemonnee. Daar kijk ik niet zo vaak meerquote:
Wat een goed nieuwsquote:Op donderdag 24 april 2025 09:16 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik voel me alweer stukken beter. Nog iets gevoelige plekken in de buik, maar voel me niet meer ziek.
[..]
Komt denk ik hierdoor, wát een goed nieuws, dat verspreidt zich als een gloed van positiviteit over ons allen
Dat lijkt me sowieso geen handig huis om in te puzzelen.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben Hugo van de Loonsche duinen niet
Toen wij de laatste keer in de Efteling waren, rolde er een lippenbalsem door het huisquote:Op donderdag 24 april 2025 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso geen handig huis om in te puzzelen.
Je zou ook maar met droge lippen in Villa Volta zittenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toen wij de laatste keer in de Efteling waren, rolde er een lippenbalsem door het huisHeel irritant en eerst ook eng, het klonk net alsof er iets stuk was
totdat we dus die lippenbalsem zagen.
Klinkt logischquote:Op donderdag 24 april 2025 09:16 schreef H_T het volgende:
[..]
In het muntenvakje van mijn portemonnee. Daar kijk ik niet zo vaak meer
Weken voor ik de puzzel ging doen vielen alle stukjes op de grond. Ik denk dat ik deze later heb gevonden toen ik op weg was naar buiten en bewaren in de portemonnee de beste optie leek
Of het is uit iemands zak gevallen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 10:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je zou ook maar met droge lippen in Villa Volta zitten![]()
En je hebt ook amper gelegenheid, alleen in de wachtrij buiten, bij dat addergebroed-verhaal en bij Hugo in de zaal, om dat eerder even te doen.
Ja, bij Symbolica is het bijna nooit zo dat het echt bovenop de wachttijd komt, omdat je toch nooit meteen kan instappen. Maar dat geouwehoer van Hugo en vooral dat matige stuk ervoor is wel vrij langdradig als je het de derde keer op een dag aanhoort.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of het is uit iemands zak gevallen natuurlijk![]()
Toch zou ik dat wel fijn vinden, dat je een skip-the-voorshow optie zou hebben. Ook bij Symbolica. Als je een attractie voor een tweede keer of vaker op dezelfde dag doet, voelt het als tijdverlies
Bij een van mijn vorige auto's lag er eens een eikel op de richel onder de ruitenwissers. Dat maakte een behoorlijk zorgwekkend geluid als je de bocht om gingquote:Op donderdag 24 april 2025 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toen wij de laatste keer in de Efteling waren, rolde er een lippenbalsem door het huisHeel irritant en eerst ook eng, het klonk net alsof er iets stuk was
totdat we dus die lippenbalsem zagen.
In de voorshow kan het in principe wel, maar het is wel aan de donkere kant daarquote:Op donderdag 24 april 2025 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso geen handig huis om in te puzzelen.
Bij Symbolica kan ik wel zonder de voorshow, maar Villa Volta zou ik elke keer weer kijkenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of het is uit iemands zak gevallen natuurlijk![]()
Toch zou ik dat wel fijn vinden, dat je een skip-the-voorshow optie zou hebben. Ook bij Symbolica. Als je een attractie voor een tweede keer of vaker op dezelfde dag doet, voelt het als tijdverlies
*Gouden kelken en zilveren kandelaarsquote:Op donderdag 24 april 2025 10:25 schreef H_T het volgende:
[..]
In de voorshow kan het in principe wel, maar het is wel aan de donkere kant daar
[..]
Bij Symbolica kan ik wel zonder de voorshow, maar Villa Volta zou ik elke keer weer kijkenEn dan ergens achteraan gaan staan en stukjes meepraten
Gouden kandelaars en zilveren kelken voor het oprapen!!!
Nou, en daarom moet ik dus nog een paar keer naar die voorshowquote:Op donderdag 24 april 2025 10:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*Gouden kelken en zilveren kandelaars
Ik snap waarom je in een donker hoekje achteraan meemompeltquote:Op donderdag 24 april 2025 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, en daarom moet ik dus nog een paar keer naar die voorshow
Dat is natuurlijk om de andere gasten niet te storen die het verhaal voor het eerst horenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap waarom je in een donker hoekje achteraan meemompelt
Het houdt niet opquote:
Ja, er is wel een totaal slagveld gaande.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat wel hard met de BN’ers en BV’ers deze maanden
Ik dacht dat hij al dood wasquote:
Vanwege kanker was hij wel al gestopt.quote:
Goedemorgen! Hier hetzelfde, ik loop morgen een rondje door de stad, misschien even een terrasje pakken als er plek is. En dat is het welquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:11 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Zijn er nog actievelingen die koningsnacht gaan vieren? Ik vier het (hopelijk slapend) in bedMorgen wel even een rondje rommelmarkt en kinderspelen maar meer dan dat zal het niet zijn.
Rommelmarkt sla ik dit jaar over. Volgend jaar maar weer proberen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:11 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Zijn er nog actievelingen die koningsnacht gaan vieren? Ik vier het (hopelijk slapend) in bedMorgen wel even een rondje rommelmarkt en kinderspelen maar meer dan dat zal het niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenVeel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenOch sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenNEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik begin met een beetje uitslapen en daarna zie ik wel weer verderquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:11 schreef Yesse het volgende:
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenAch nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenWat verdrietig, veel sterkte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenAh nee, wat een verschrikkelijk nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte, wat zal dat beestje een leegte achterlaten
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Na dit droevige bericht voel ik me ietwat beschaamd om te zeggen dat ik vandaag ook jarig ben.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Na dit droevige bericht voel ik me ietwat beschaamd om te zeggen dat ik vandaag ook jarig ben.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Een baan én jarig en dat zo kort na elkaarquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Dat mag gewoon hoor. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb deze ochtend vreselijk nieuws moeten horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:11 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd Sjaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Als het goed is uiteten vanavond, met de ouders.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:52 schreef Strani het volgende:
@:cyan9 gefeliciteerd met je verjaardag!! Nog plannen?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Gefeliciteerd Sjaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De like voor het eerste, dat laatste is natuurlijk verdrietig. Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Cyan9 het volgende:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Gefeliciteerd Sjaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte @MomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Lekker, naar wat voor soort restaurant?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het goed is uiteten vanavond, met de ouders.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Goede vraag, ik moet namelijk nog reserveren.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker, naar wat voor soort restaurant?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: