We deden meerdere rondes, soms had ik meer eieren gevonden, soms hij.quote:Op maandag 21 april 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo geen duidelijke winnaar?
Was het dan gelijk? Anders had er iemand sowieso gewonnen.
Oh ja, dan heb jij sowieso gewonnen.quote:Op maandag 21 april 2025 09:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
We deden meerdere rondes, soms had ik meer eieren gevonden, soms hij.
Ik heb wel de “extreme” ronde ruim gewonnen (met de moeilijkste verstopplekken) dus bij nader inzien ben ik misschien toch wel de overall winnaar
Jaquote:Op maandag 21 april 2025 10:00 schreef Arizona het volgende:
@:strani de plicht roept je, op naar het Vaticaan vriend!
Kijk, dat gaat er wel inquote:
Zo kan je het lezen. Je kan het ook lezen als dat je vanaf nu bovengemiddeld oud bent.quote:Op maandag 21 april 2025 11:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat er wel in![]()
Ik zag trouwens dat ik nog altijd een heel gemiddelde leeftijd voor de regio heb:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 april 2025 11:26 schreef Strani het volgende:
Goed, vandaag gaat het natuurlijk om het overlijden van Franciscus, die toch al met al denk ik op een positieve manier herinnerd zal worden door de meeste mensen.
Dat gezegd hebbende, we krijgen dus een conclaaf in mei. Als niet-katholiek en zelfs iemand met een vrij anti-kerkelijke instelling, heb ik het conclaaf wel altijd enorm interessant gevonden vanuit een historisch perspectief. Zoveel traditie en rituelen, waaraan in de afgelopen eeuwen ook heel weinig is veranderd.
Elke keer eeuwen wachten bij de kassa?quote:Op maandag 21 april 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
Ik niet trouwens in SpanjeDie cijfers verbazen me wel. Hoewel je wel heel veel oude mensen hebt hier.
Het is altijd live op TV te zien wanneer de rook verwacht wordtquote:Op maandag 21 april 2025 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik ben benieuwd of we ook livestream krijgen wanneer de witte rook komt.
Soms wel jaquote:Op maandag 21 april 2025 11:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Elke keer eeuwen wachten bij de kassa?
Frans en Gerda die een buskaartje willen kopen bij de chauffeur en alleen een briefje van 10.000 peseta hebbenquote:Op maandag 21 april 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Soms wel jaHoewel dat hier ook wel door de toeristen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |