Amerikanen hun schuldquote:Op donderdag 17 april 2025 23:03 schreef Parafernalia het volgende:
En ik was ik de jaren 90 nog zo voor United. Wat een team was dat.
En nu.. Echt een kut club.
Waarom zou je ooit voor United zijn geweestquote:Op donderdag 17 april 2025 23:03 schreef Parafernalia het volgende:
En ik was ik de jaren 90 nog zo voor United. Wat een team was dat.
En nu.. Echt een kut club.
Cantona, Scholes, Giggs. Daaromquote:Op donderdag 17 april 2025 23:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je ooit voor United zijn geweest
Twee tokkies en 1 mishandelaar.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Cantona, Scholes, Giggs. Daarom
Cantona, vooruitquote:Op donderdag 17 april 2025 23:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Cantona, Scholes, Giggs. Daarom
Doorsneequote:Op donderdag 17 april 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee tokkies en 1 mishandelaar.
Als je nou bijvoorbeeld Ince had genoemd...
Als ManU niet doorgaat storten de Europa League kijkcijfers inquote:Op donderdag 17 april 2025 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Die scheids blokkeert continue passopties voor Lyon
Wel een cultheld maar ook gewoon een idioot.quote:
Prima voetballer, jammer van zijn chocoladebeen.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Parafernalia het volgende:
Jullie hebben Giggs nooit zien voetballen?
Hoef je niet meteen de club te supportenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Parafernalia het volgende:
Jullie hebben Giggs nooit zien voetballen?
Had je Liverpool kunnen noemenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
According to Graeme Le Saux's autobiography, Ince's homophobic taunting and Le Saux's reaction during a 1997 match between Liverpool and Chelsea resulted in a long-running coolness between the two players.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee tokkies en 1 mishandelaar.
Haha true. Oke Ik Ben ook helemaal geen clubsupporter. Ik genoot gewoon van United destijdsquote:Op donderdag 17 april 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen de club te supporten
[..]
Had je Liverpool kunnen noemen
Oei Mexicanobakker heeft z'n huiswerk niet gedaanquote:Op donderdag 17 april 2025 23:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
According to Graeme Le Saux's autobiography, Ince's homophobic taunting and Le Saux's reaction during a 1997 match between Liverpool and Chelsea resulted in a long-running coolness between the two players.
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een cultheld maar ook gewoon een idioot.
Je bent gewoon zo'n spreekwoordelijke hater dusquote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel een beetje.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Haha true. Oke Ik Ben ook helemaal geen clubsupporter. Ik genoot gewoon van United destijds
Haha true. Oke Ik Ben ook helemaal geen clubsupporter. Ik genoot gewoon van United destijdsquote:Op donderdag 17 april 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen de club te supporten
[..]
Had je Liverpool kunnen noemen
Cultheld, idioot en een geweldige voetballer.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon zo'n spreekwoordelijke hater dus
Boeken toe?quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
According to Graeme Le Saux's autobiography, Ince's homophobic taunting and Le Saux's reaction during a 1997 match between Liverpool and Chelsea resulted in a long-running coolness between the two players.
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
Ik leef in het verleden kennelijk en zou Man United best graag in de CL willen zien.
Een Berry van Aerle vnd je niet zomaar meer.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog normale voetballers te vinden?
Schouten is een sobere jongenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Is @Zorro weer bezig vanavond?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Dit komt gewoon allemaal sinds @:Zorro het persoonlijk maakte met Nico, terwijl die flink heeft gebeden van tevoren @:KingRoland
Bart Vriends.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Zwinkels?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Dit komt gewoon allemaal sinds @:Zorro het persoonlijk maakte met Nico, terwijl die flink heeft gebeden van tevoren @:KingRoland
Groot egoquote:
Graeme Rutjes. Wilbert Suvreijnquote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een Berry van Aerle vnd je niet zomaar meer.
T-T-Trobi on the beatquote:
Ik doe slechts mijn best.quote:
Dat is een toernooi waar Feyenoord de finale bereikte.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al zin in de finale Chelsea - Betis?
Veel anders kan het niet worden toch? En Chelsea heeft ook nog eens een totale lollerroute.
In Brabant vinden ze dat fijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dat normaal voor een voetballer met statuur?
Ook niet bij Nijhuis?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef SOG het volgende:
Bij die 2-3 werd shaw door een of andere shwalbe/judo move/worstel move getorpedeerd. In de eredivisie was deze goal zeker niet doorgegaan.
Herres herresquote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
T-T-Trobi on the beat
Doe het voor m'n team
Ah, doe het voor m'n team
Ey
Doe het voor m'n team
Ik heb je back net Nico, Nico Tagliafico
Doe het voor m'n team
Doe het voor m'n team
Doe het voor m'n team, team, team, team, team (Hey, hey
Dit weet niemand behalve ChatGPT nogquote:Op donderdag 17 april 2025 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is een toernooi waar Feyenoord de finale bereikte.
Tenzij Ajax.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef SOG het volgende:
Bij die 2-3 werd shaw door een of andere shwalbe/judo move/worstel move getorpedeerd. In de eredivisie was deze goal zeker niet doorgegaan.
Toen was er wel nog afstroom vanuit de EL in de tussenronde waardoor er nog iets meer kwaliteitsteams bij konden komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is een toernooi waar Feyenoord de finale bereikte.
Oh. Ik heb ze liever arrogant, denkende dat ze wat waard zijn en het vervolgens ook laten zien om sportief gebied.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herres herres
Kan het nog meezingen ook
Maar ze krijgen kennelijk in deze format een finale met betere ploegen?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was er wel nog afstroom vanuit de EL in de tussenronde waardoor er nog iets meer kwaliteitsteams bij konden komen.
Akkoord.quote:
Geef er een slinger aanquote:Op donderdag 17 april 2025 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een blauwtje gelopen.
Ik kan nog even niet slapen.
Vertel ons allesquote:Op donderdag 17 april 2025 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdomme, krijgen we nog strafschoppen ook. Wordt het nog laterquote:
Morgen vrij genotquote:Op donderdag 17 april 2025 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja verdomme, krijgen we nog strafschoppen ook. Wordt het nog later
Haha gvd ontgaat me helemaalquote:
Dat ie dat toen al wist zeg.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:30 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan moet je herdenken dat Jezus gestorven is voor jouw zonden
Ze reageerde toch niet zo enthousiast als ik verwacht had.quote:
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de hele wedstrijd al niet minder.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:31 schreef VoMy het volgende:
Die rode kaart creëerde precies de ruimte voor Lyon die ze nodig hadden.
Terwijl ze er vorige week toch ook niet heel veel van bakten.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de hele wedstrijd al niet minder.
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:30 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan moet je herdenken dat Jezus gestorven is voor jouw zonden
Je bent een lieve olifant.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze reageerde toch niet zo enthousiast als ik verwacht had.![]()
Al ben ik ook weer niet keihard afgewezen, die steek ik weer in mijn zak.
Dat is het enige wat Lyon redtquote:
Veel te lief.quote:
auquote:Op donderdag 17 april 2025 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel te lief.Laten we wel zijn, termen als 'Ik vind het heel leuk om met je te praten' en 'ik vind het wel goed van je dat dit zegt, durven niet veel, ben je nu opgelucht.'
Dan ben je ZWAAR kansloos.
Ja hij juichte totaal niet bij de goals van Lyon, terwijl dat net zo spectaculair wasquote:Op donderdag 17 april 2025 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wytse is echt heel erg op de hand van United.
Had hij toen zijn petje op?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal nooit meer vergeten hoe Van Hanegem en Ancelotti naar Sytze keken . Alsof het een zielig randdebieltje was.
PSV - Shaktarquote:
Dan nog hoe kun je in zes minuten ofzo nog 3 goals weggeven. Niveau zesde klasse onderbond.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja. United mazzelt echt ontzettend met die goedkope rode kaart. En dan waren ze tot aan die 3-4 echt totaal niet beter.
aardsrivaalquote:Op donderdag 17 april 2025 23:40 schreef Red_85 het volgende:
En weten jullie? Na de 2-4 werder stoeltjes leeg achter gelaten.
Ga.
Nooit.
Naar.
Huis.
De aardsrivaal heeft er ervaring mee
Druk en een man minder.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan nog hoe kun je in zes minuten ofzo nog 3 goals weggeven. Niveau zesde klasse onderbond.
Ze kijken mee.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:39 schreef 3rr0r het volgende:
Laat dat jankende jongetje van net zien dan
@onlogischquote:Op donderdag 17 april 2025 23:40 schreef Red_85 het volgende:
Ga.
Nooit.
Naar.
Huis.
Als je voor staat krijg je kramp, heel vreemd medisch fenomeen.quote:
Gast. .. het is ook laat hier hoorquote:
#altijdreadyquote:Op donderdag 17 april 2025 23:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar kom je misschien mee weg in F1, maar niet hier.
Nu naar tnt5 voor bodoquote:Op donderdag 17 april 2025 23:44 schreef xzaz het volgende:
Bij tnt sport 1 het commentaar echt briljant
Ook alleen al de opmerking: "Bij TNT Sport 1", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Ziggo Sport kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 17 april 2025 23:44 schreef xzaz het volgende:
Bij tnt sport 1 het commentaar echt briljant
Lekker laten gaan joh... ze mogen m hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar kom je misschien mee weg in F1, maar niet hier.
Copequote:Op donderdag 17 april 2025 23:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij TNT Sport 1", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Ziggo Sport kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Meh.quote:
Te laat voor het feestje.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
In die Ziggo studio mogen ze ook een bom gooien.
@JaMorantquote:Op donderdag 17 april 2025 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Fanboy gespot.quote:
Zit die Wytse inmiddels al op de gesloten afdeling? Wat een mongool is dat joh.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Aardsrivaalquote:Op donderdag 17 april 2025 23:40 schreef Red_85 het volgende:
Ga.
Nooit.
Naar.
Huis.
Al behandeld.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bilbo - Bodo
Doe die maar als finale.
Heerlijke commentator.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit die Wytse inmiddels al op de gesloten afdeling? Wat een mongool is dat joh.
Weghorst kan mee bij City , Weghorst kan mee bij City , Weghorst kan mee bij Cityquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit die Wytse inmiddels al op de gesloten afdeling? Wat een mongool is dat joh.
https://www.uefa.com/uefa(...)enham-vs-bodo-glimt/quote:Referee
José María Sánchez ESP
Assistant referees
Raúl Cabañero ESP
Iñigo Prieto ESP
Fourth official
Alejandro Hernández ESP
Video Assistant Referee
Carlos del Cerro Grande ESP
Assistant Video Assistant Referee
Cesar Soto Grado ESP
https://www.uefa.com/uefa(...)tic-club-vs-man-utd/quote:Referee