Een Berry van Aerle vnd je niet zomaar meer.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog normale voetballers te vinden?
Schouten is een sobere jongenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Is @Zorro weer bezig vanavond?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Dit komt gewoon allemaal sinds @:Zorro het persoonlijk maakte met Nico, terwijl die flink heeft gebeden van tevoren @:KingRoland
Bart Vriends.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Zwinkels?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Dit komt gewoon allemaal sinds @:Zorro het persoonlijk maakte met Nico, terwijl die flink heeft gebeden van tevoren @:KingRoland
Groot egoquote:
Graeme Rutjes. Wilbert Suvreijnquote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een Berry van Aerle vnd je niet zomaar meer.
T-T-Trobi on the beatquote:
Ik doe slechts mijn best.quote:
Dat is een toernooi waar Feyenoord de finale bereikte.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al zin in de finale Chelsea - Betis?
Veel anders kan het niet worden toch? En Chelsea heeft ook nog eens een totale lollerroute.
In Brabant vinden ze dat fijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dat normaal voor een voetballer met statuur?
Ook niet bij Nijhuis?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef SOG het volgende:
Bij die 2-3 werd shaw door een of andere shwalbe/judo move/worstel move getorpedeerd. In de eredivisie was deze goal zeker niet doorgegaan.
Herres herresquote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
T-T-Trobi on the beat
Doe het voor m'n team
Ah, doe het voor m'n team
Ey
Doe het voor m'n team
Ik heb je back net Nico, Nico Tagliafico
Doe het voor m'n team
Doe het voor m'n team
Doe het voor m'n team, team, team, team, team (Hey, hey
Dit weet niemand behalve ChatGPT nogquote:Op donderdag 17 april 2025 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is een toernooi waar Feyenoord de finale bereikte.
Tenzij Ajax.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:21 schreef SOG het volgende:
Bij die 2-3 werd shaw door een of andere shwalbe/judo move/worstel move getorpedeerd. In de eredivisie was deze goal zeker niet doorgegaan.
Toen was er wel nog afstroom vanuit de EL in de tussenronde waardoor er nog iets meer kwaliteitsteams bij konden komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is een toernooi waar Feyenoord de finale bereikte.
Oh. Ik heb ze liever arrogant, denkende dat ze wat waard zijn en het vervolgens ook laten zien om sportief gebied.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herres herres
Kan het nog meezingen ook
Maar ze krijgen kennelijk in deze format een finale met betere ploegen?quote:Op donderdag 17 april 2025 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was er wel nog afstroom vanuit de EL in de tussenronde waardoor er nog iets meer kwaliteitsteams bij konden komen.
Akkoord.quote:
Geef er een slinger aanquote:Op donderdag 17 april 2025 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een blauwtje gelopen.
Ik kan nog even niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |