Amerikanen hun schuldquote:Op donderdag 17 april 2025 23:03 schreef Parafernalia het volgende:
En ik was ik de jaren 90 nog zo voor United. Wat een team was dat.
En nu.. Echt een kut club.
Waarom zou je ooit voor United zijn geweestquote:Op donderdag 17 april 2025 23:03 schreef Parafernalia het volgende:
En ik was ik de jaren 90 nog zo voor United. Wat een team was dat.
En nu.. Echt een kut club.
Cantona, Scholes, Giggs. Daaromquote:Op donderdag 17 april 2025 23:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je ooit voor United zijn geweest
Twee tokkies en 1 mishandelaar.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Cantona, Scholes, Giggs. Daarom
Cantona, vooruitquote:Op donderdag 17 april 2025 23:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Cantona, Scholes, Giggs. Daarom
Doorsneequote:Op donderdag 17 april 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee tokkies en 1 mishandelaar.
Als je nou bijvoorbeeld Ince had genoemd...
Als ManU niet doorgaat storten de Europa League kijkcijfers inquote:Op donderdag 17 april 2025 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Die scheids blokkeert continue passopties voor Lyon
Wel een cultheld maar ook gewoon een idioot.quote:
Prima voetballer, jammer van zijn chocoladebeen.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Parafernalia het volgende:
Jullie hebben Giggs nooit zien voetballen?
Hoef je niet meteen de club te supportenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Parafernalia het volgende:
Jullie hebben Giggs nooit zien voetballen?
Had je Liverpool kunnen noemenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
According to Graeme Le Saux's autobiography, Ince's homophobic taunting and Le Saux's reaction during a 1997 match between Liverpool and Chelsea resulted in a long-running coolness between the two players.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee tokkies en 1 mishandelaar.
Haha true. Oke Ik Ben ook helemaal geen clubsupporter. Ik genoot gewoon van United destijdsquote:Op donderdag 17 april 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen de club te supporten
[..]
Had je Liverpool kunnen noemen
Oei Mexicanobakker heeft z'n huiswerk niet gedaanquote:Op donderdag 17 april 2025 23:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
According to Graeme Le Saux's autobiography, Ince's homophobic taunting and Le Saux's reaction during a 1997 match between Liverpool and Chelsea resulted in a long-running coolness between the two players.
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een cultheld maar ook gewoon een idioot.
Je bent gewoon zo'n spreekwoordelijke hater dusquote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel een beetje.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Haha true. Oke Ik Ben ook helemaal geen clubsupporter. Ik genoot gewoon van United destijds
Haha true. Oke Ik Ben ook helemaal geen clubsupporter. Ik genoot gewoon van United destijdsquote:Op donderdag 17 april 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen de club te supporten
[..]
Had je Liverpool kunnen noemen
Cultheld, idioot en een geweldige voetballer.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon zo'n spreekwoordelijke hater dus
Boeken toe?quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
According to Graeme Le Saux's autobiography, Ince's homophobic taunting and Le Saux's reaction during a 1997 match between Liverpool and Chelsea resulted in a long-running coolness between the two players.
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
Ik leef in het verleden kennelijk en zou Man United best graag in de CL willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |