Vertel ons allesquote:Op donderdag 17 april 2025 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een blauwtje gelopen.
Ik kan nog even niet slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdomme, krijgen we nog strafschoppen ook. Wordt het nog laterquote:
Morgen vrij genotquote:Op donderdag 17 april 2025 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja verdomme, krijgen we nog strafschoppen ook. Wordt het nog later
Haha gvd ontgaat me helemaalquote:
Dat ie dat toen al wist zeg.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:30 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan moet je herdenken dat Jezus gestorven is voor jouw zonden
Ze reageerde toch niet zo enthousiast als ik verwacht had.quote:
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een blauwtje gelopen.
Ik kan nog even niet slapen.
Zijn eigenlijk de hele wedstrijd al niet minder.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:31 schreef VoMy het volgende:
Die rode kaart creëerde precies de ruimte voor Lyon die ze nodig hadden.
Terwijl ze er vorige week toch ook niet heel veel van bakten.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de hele wedstrijd al niet minder.
quote:Op donderdag 17 april 2025 23:30 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan moet je herdenken dat Jezus gestorven is voor jouw zonden
Je bent een lieve olifant.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze reageerde toch niet zo enthousiast als ik verwacht had.![]()
Al ben ik ook weer niet keihard afgewezen, die steek ik weer in mijn zak.
Dat is het enige wat Lyon redtquote:
Veel te lief.quote:
auquote:Op donderdag 17 april 2025 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel te lief.Laten we wel zijn, termen als 'Ik vind het heel leuk om met je te praten' en 'ik vind het wel goed van je dat dit zegt, durven niet veel, ben je nu opgelucht.'
Dan ben je ZWAAR kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |