Dan nog hoe kun je in zes minuten ofzo nog 3 goals weggeven. Niveau zesde klasse onderbond.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja. United mazzelt echt ontzettend met die goedkope rode kaart. En dan waren ze tot aan die 3-4 echt totaal niet beter.
aardsrivaalquote:Op donderdag 17 april 2025 23:40 schreef Red_85 het volgende:
En weten jullie? Na de 2-4 werder stoeltjes leeg achter gelaten.
Ga.
Nooit.
Naar.
Huis.
De aardsrivaal heeft er ervaring mee
Druk en een man minder.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan nog hoe kun je in zes minuten ofzo nog 3 goals weggeven. Niveau zesde klasse onderbond.
Ze kijken mee.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:39 schreef 3rr0r het volgende:
Laat dat jankende jongetje van net zien dan
@onlogischquote:Op donderdag 17 april 2025 23:40 schreef Red_85 het volgende:
En weten jullie? Na de 2-4 werder stoeltjes leeg achter gelaten.
Ga.
Nooit.
Naar.
Huis.
De aardsrivaal heeft er ervaring mee
Als je voor staat krijg je kramp, heel vreemd medisch fenomeen.quote:
Gast. .. het is ook laat hier hoorquote:
#altijdreadyquote:Op donderdag 17 april 2025 23:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar kom je misschien mee weg in F1, maar niet hier.
Nu naar tnt5 voor bodoquote:Op donderdag 17 april 2025 23:44 schreef xzaz het volgende:
Bij tnt sport 1 het commentaar echt briljant
Ook alleen al de opmerking: "Bij TNT Sport 1", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Ziggo Sport kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 17 april 2025 23:44 schreef xzaz het volgende:
Bij tnt sport 1 het commentaar echt briljant
Lekker laten gaan joh... ze mogen m hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar kom je misschien mee weg in F1, maar niet hier.
Copequote:Op donderdag 17 april 2025 23:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij TNT Sport 1", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Ziggo Sport kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Meh.quote:
Te laat voor het feestje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |