Zo lang het pakketje echt bevroren blijft, zal het wel in orde blijven.quote:Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Deze heb ik thuis helaas niet (zou ik eventueel wel kunnen kopen, maar oke). Een andere optie waar ik net aan dacht is een bakje vullen met water en daar de biefstuk indoen en invriezen en dat dan meenemen. Dan kan dat gedurende de dag smelten en zo koel blijven. De biefstuk zou ik dan gewoon met verpakking en al invriezen ipv alleen het vlees zelf. Zou dat een optie zijn of wordt het er dan niet beter op?
Dan zou ik wel eerst de biefstuk in een waterdicht zakje doen.quote:Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Deze heb ik thuis helaas niet (zou ik eventueel wel kunnen kopen, maar oke). Een andere optie waar ik net aan dacht is een bakje vullen met water en daar de biefstuk indoen en invriezen en dat dan meenemen. Dan kan dat gedurende de dag smelten en zo koel blijven. De biefstuk zou ik dan gewoon met verpakking en al invriezen ipv alleen het vlees zelf. Zou dat een optie zijn of wordt het er dan niet beter op?
Ik heb de biefstuk helaas al in huis. Haha. Of ik moet hem een andere keer eten, maar zij wil vaak biefstuk omdat haar vriend ervan gruwelt. En vgm heeft zij ook al wat ingredienten in huis gehaald.quote:Op maandag 14 april 2025 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang het pakketje echt bevroren blijft, zal het wel in orde blijven.
Dat blijft het in de diepvriezer immers ook…
Maar je kan ook pizza, sushi of iets anders wat jullie lekker vinden regelen en een andere keer die biefstuk eten…
Hij zit wel nog vacuum verpakt in de plastic. Zou je er dan nog een extra zakje omheen doen voor de zekerheid?quote:Op maandag 14 april 2025 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel eerst de biefstuk in een waterdicht zakje doen.
Beide wel. Ik kan wat inspiratie gebruiken nu er op 50 km wolven gesignaleerd zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 16:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lumix G80![]()
Hekken tegen de kippen of de hekken om de biggen binnen / wolven buiten te houden?
Oh, wacht. De beelden in filmpje zoals net gedeeld met Lumix G80. De wildcamera is een trap-camera die afgaat op beweging en een infraroodschijnwerper heeft.quote:Op maandag 14 april 2025 18:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Beide wel. Ik kan wat inspiratie gebruiken nu er op 50 km wolven gesignaleerd zijn.
En zet je die camera dan gewoon buiten?![]()
Hek om de tokkies uit de tuin te houden zodat ze geen zandbad nemen in de net geplante plantjesquote:Op maandag 14 april 2025 18:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Beide wel. Ik kan wat inspiratie gebruiken nu er op 50 km wolven gesignaleerd zijn.
En zet je die camera dan gewoon buiten?![]()
Nee dan niet meer, ik dacht aan een onverpakte biefstukquote:Op maandag 14 april 2025 18:53 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Hij zit wel nog vacuum verpakt in de plastic. Zou je er dan nog een extra zakje omheen doen voor de zekerheid?
Zit er ook nog een Rolleiflex in?quote:Op maandag 14 april 2025 21:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hier twee straten verderop gaat een dame verhuizen, heeft haar grote huis verkocht en wil kleiner gaan wonen. Ze vroeg mijn man of hij wilde helpem uitruimen.
Kwam met 4 Billies naar huis, een 32 CM la Crusette in oranje, heel stel heel zware RVS pannen, een set messen van Global en nog een paar verhuisdozen vol zooi.
De pannen en de messen zijn nogal mishandeld, dat wordt slijpen. De la Crusette in oranje staat nu op met sodawater er in aan de kook gebracht, en daarna prof Vaatwaspoeder erbij, was helemaal zwart aangebrand.
Benieuwd of dat er nog uit te krijgen is.
Morgen maar eens kijken wat er nog meer in de dozen zit. Zag ook al een paar loeizware glazen design vazen. Ze wilde het naar de stort hebben. Sommige mensen...
Gek genoeg ben ik hier niet verbaasd overquote:Op maandag 14 april 2025 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ging vandaag van huis met drugs en dubaichocola en kwam terug met andere drugs en uien en tomaten
Het was me vanochtend op werk icm wat slechte dagen in t weekend met g allemaal ff teveel kennelijk...last van stapelingsziektequote:
Kreeg je geen headset?quote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Het was me vanochtend op werk icm wat slechte dagen in t weekend met g allemaal ff teveel kennelijk...last van stapelingsziekte![]()
Ben wel weer chill en mn gedragstherapie weer ff goed aanscherpen
quote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kreeg je geen headset?
Bekijk deze YouTube-video
Hasselblad is dan weer niet Duits maar Zweeds, met Duits Zeiss glas.quote:Op maandag 14 april 2025 21:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, ook geen Contax, Leica of Hasselblad
(Die had ik ook graag gevonden)
I know, en Contax Duits/Japansquote:Op maandag 14 april 2025 21:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hasselblad is dan weer niet Duits maar Zweeds, met Duits Zeiss glas.
Gisteren nog per trein door Braunschweig gekomen met m'n Rolleiflex. Eigenlijk zou ik er eens uit moeten stapt
Goed en fijn van je dat je uit het dalletje bent gekomenquote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Het was me vanochtend op werk icm wat slechte dagen in t weekend met g allemaal ff teveel kennelijk...last van stapelingsziekte![]()
Ben wel weer chill en mn gedragstherapie weer ff goed aanscherpen
Het Leitz park in Wetzlar is ook interessant. Een van de gebouwen daar doet denken aan een 35mm filmrolquote:Op maandag 14 april 2025 21:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
I know, en Contax Duits/Japans
Optiek en reizen, stap dan ook eens uit in Bad Kreuznach, Daar zit Schneider Kreuznach (Jos. Schneider Optische Werke GmbH)
De Lenzenfabriek uit de serie Heimat baseert daar losjes op.
We hebben al best lang lenteweer toch?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:11 schreef fietsie het volgende:
1 dag; morgen weer 13 graden, daarna 12.
Dat wordt zoeken in de kast met ponskaarten...quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:20 schreef derLudolf het volgende:
Oepsie bij een klant, die zijn een machine aan het verhuizen en daarbij is een systeemkast inclusief plc besturing uit 2016 per ongeluk weggegooid. Of we de software nog ergens hebben
IIs dat degene waar mee je eerder al in een clash lag ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
Vanavond vergadering met de trainers van de sportclub... helemaal geen zin in maar wel zin in dat dat straks voorbij is. We gaan het namelijk hebben over de discussies over zelf trainen / sociale veiligheid / wat verwachten we van vrijwilligers. Degene die graag zelf wil trainen en de trainer van die avond negeren, gaat waarschijnlijk definitief haar zin niet krijgen dus ik verwacht emoties en discussies
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
Vanavond vergadering met de trainers van de sportclub... helemaal geen zin in maar wel zin in dat dat straks voorbij is. We gaan het namelijk hebben over de discussies over zelf trainen / sociale veiligheid / wat verwachten we van vrijwilligers. Degene die graag zelf wil trainen en de trainer van die avond negeren, gaat waarschijnlijk definitief haar zin niet krijgen dus ik verwacht emoties en discussies
Klopt. Nu is de gezamenlijke vergadering om alles met de groep uit te praten... duurde even want ze werkt onregelmatige diensten dus dit was de eerste dinsdagavond dat ze kon.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
IIs dat degene waar mee je eerder al in een clash lag ?
Jammer dat werk-internet vrijwel alle plaatjeshosters wegfiltert...quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:48 schreef Barreltje het volgende:
hier regent het.. levert mooie plaatjes op.
[ afbeelding ]
Gister wezen kijken naar een film die hier op het eiland gefilmd is. mooie film,de moeite waard om ergens te gaan zien ( ik ga hem nog eens bekijken met ondertitels, nu vertelde chef me af en toe waar de dialogen over gingen)
Vervolgens terug gewandeld naar ons huisje, met dan op de achtergrond wat locaties van de film. toch wel grappig
Ik ben de voorzitter. Ik ben degene die het voortouw moet gaan nemen hierquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
En zijn er anderen die jouw mening stevig delen ? Dan kun je backbenchen en knikken..
En een beetje een "technische voorzitter" houding aannemen, en vooral anderen een podium geven?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben de voorzitter. Ik ben degene die het voortouw moet gaan nemen hier
Komt wel goed. Ik heb de agendapunten duidelijk op papier staan, ga de verschillende partijen de tijd geven om hun zegje te doen en dan komt er een gesloten stemming (briefjes). Vervolgens geldt de beslissing en als mensen het er niet mee eens zijn, kunnen ze naar bestuur stappen
ja dit hoor Tele6.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een beetje een "technische voorzitter" houding aannemen, en vooral anderen een podium geven?
Ja precies, anderen hun zegje laten doen. Wel op tijd ingrijpen voor het te verhit raakt -- dat is het spannende, want degene om wie het hier gaat heeft de neiging om op de man te spelen én om anderen ervan te beschuldigen dat die op de man spelen dus dat gaat vrij snel misquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een beetje een "technische voorzitter" houding aannemen, en vooral anderen een podium geven?
Waar is dat?quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:48 schreef Barreltje het volgende:
hier regent het.. levert mooie plaatjes op.
[ afbeelding ]
Schapen eilandenquote:
Vervoer per schaap ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Schapen eilanden
Geen trein lijnen hier![]()
Toch ben ik er volgende maandquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Schapen eilanden
Geen trein lijnen hier![]()
Ahhh! Wat heb je allemaal op je plan staan?quote:
Hoe lang ben je hier? Is het onderweg naar ijsland?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik was dus heel druk bezig met het PTA rondje waar ik zondagavond van teruggekomen ben. Dus nu moet even snel de knop omIk denk dat ik voornamelijk in Tórshavn zal blijven. Wil bij goed weer wel even kijken of ik naar Kirkjubøur kan lopen (en met de bus terug, of andersom, schijnt 1 bus per dag per richting te gaan
)
En ik wil wel even op Nolsoy gaan kijken maar die ferrytijden zijn niet zo gunstig. Ik moet geloof ik of binnen een kwartier weer terug of ik zit daar vier uur vast. Of ik moet heel vroeg weg. En verder misschien even in Klaksik kijken maar dat kan beter met de bus denk ik. Of met de chopper inderdaad. Maar ja kost duur biljetjes allemaal
drie nachten. Die boot gaat door naar ijsland en op de terugweg pak ik hem weerquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je hier? Is het onderweg naar ijsland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Blues op 15-04-2025 13:50:06 ]
Straks gaan ze op de verkeerde driepoot zittenquote:
Hier nog niet!quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:21 schreef AnneX het volgende:
Lekker Blues met een statief werken.
Kun je ook de camera ‘op afstand’ bedienen?
Zit ik buiten op de schone stoelen en na een kwartiertje vallen er dikke vette druppels. 🌧 🌧
Het regent, het zegent…
Bij ver inzoomen is een afstandsbediening wel handig om geen beweging te krijgen door het indrukken van het knopje. Bij geen afstandsbediening kan je de zelfontspanner gebruikenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier nog niet!
Camera weet ik nog niet, zou wel kunnen met mobiel en BT, alleen die zoomed niet mooi scherp in. Vandaar altijd de camera mee.
En ik sta er toch zelf achter en bij.. dus denk niet dat ik t ooit gebruik.
Fijn vd koekjes en dat jij niet volle bak ontruiming hoefde! En vd meneer dat ie kon blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff wat een drukke dag. Eén client, slecht gevoel bij (al toen die binnen kwam lopen) klopte helemaal. Verder wel leuke mensen, een man die de laatste tijd somber was (ruim 2 jr hier) mag blijven en straalde. En we hadden een ontruimingsoefening, dus lekker buiten gezeten (wij hoefden niet naar de koppen tellen plek omdat ik zo slecht loop, kreeg zelfs excuses)
En mijn citroenkoekjes vielen zeer in de smaak bij de heren.
Gelukkig ook net voor de regen thuis.
Hoe bevalt het statief @:blues ?
Oh goeie tipsquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij ver inzoomen is een afstandsbediening wel handig om geen beweging te krijgen door het indrukken van het knopje. Bij geen afstandsbediening kan je de zelfontspanner gebruiken
Een fout iemandquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn vd koekjes en dat jij niet volle bak ontruiming hoefde! En vd meneer dat ie kon blijven.
Minder van die andere. Wat gebeurde er?
Tis beetje wennen aan knoppies draaien wat en hoe is de beste stand e.d. leuk om te klooien @ statief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had onze bui graag gedoneerd. Ben helemaal natgeregend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Hier maar een paar druppelsonweer mist ons altijd door de rivieren.
Nieuwe buren…quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh wat fijn @:annex. Fijn dat het mag en dat jullie zulke aardige buren hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond Surinaamse curry.![]()
Wanneer mnX klaar is met gereedschap sorteren.
Roest, houwen of naar een goed doel: https://www.betuwewereldwijd.nl/
quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:38 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, dat heet een zelfontspanner. Dan moest je heel hard teruglopen om met een groepje sámen op de foto te staan. 😎
Deze bui alsnog, vanuit de polder over de Lek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2Dat is echt heel fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Praag zou ik ook een keertje moeten doen met de trein. Maar dan langzamer.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog zin in een Travelsnack?Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Je had ook mee kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Praag zou ik ook een keertje moeten doen met de trein. Maar dan langzamer.
Pilzen ziet er leuk uit voor een tussenstop.
De dieprode vlekken die hier volgend de radar over zouden moeten komen waren blijkbaar nog niet klaar om te vallen. Naar huis vanuit werk wat regen. Naar de sportschool droog. En naar huis net te nat om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had onze bui graag gedoneerd. Ben helemaal natgeregend.
Komend weekend de regenjas maar weer eens impregneren, want momenteel is het niet echt een zinnige regenjas meer
Ja weet ik. Maar dat reisje is sneltrein en snel door het dorp.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je had ook mee kunnen gaan(geldt voor iedereen hoor)
Ja dat kan he, ieder zijn meug. Maar het comfort op dat soort treinen is vaak al een stuk minder plus dat elke overstap een kans is om hem te missen. En ook zonder dat we het proberen loopt het meestal wel de soep inquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar dat reisje is sneltrein en snel door het dorp.
Stop/regio vind ik leuker om te doen. En vanuit huis tot de Poolse grens is 2 dagen.
En? Was er al iemand voor de vergadering met een vuurtje?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klopt. Nu is de gezamenlijke vergadering om alles met de groep uit te praten... duurde even want ze werkt onregelmatige diensten dus dit was de eerste dinsdagavond dat ze kon.
Ik heb niet veel hoop op een goede oplossing. Vorige maand had ze een sollicitatie voor haar droombaan en is ze niet aangenomen dus het lontje is korter dan ooit
Dat zijn twee verschillende vragen denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:21 schreef AnneX het volgende:
Wat is het leukste van jouw functie, vlindertje?
Of is het de tijd van het college jaar?
Wil je feedback op die opmerking?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Joh @:vlindertje89 dat kan ik me helemaal niet voorstellen dat je er zat van bent![]()
Hoe moet je dan FOK!en?!?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
...voor ik de laptop dichtklap voor vandaag
Haha, altijd mobiel! Zit nooit op prive laptop eigenlijk, alleen werk, en daarop ga ik niet op FOK!quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe moet je dan FOK!en?!?
Oh ja, mobiel natuurlijk... ik geef toch wel de voorkeur aan de laptop
Was ironischquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende vragen denk ik.
Het leukste: het begeleiden van studenten in hun (persoonlijke) ontwikkeling. Dat doe ik in werkgroepen en met name in de stagebegeleiding, en heb ik in Leiden heel lang gedaan in de masterscriptie begeleiding (die is daar als tweede beoordelaar een stuk intensiever dan hier, hier heb ik veel minder contact met ze). En wat ik ook heel leuk vind, nu echt te weinig doe maar net vanavond van heb gehoord dat ik daar tm einde jaar een stuk meer mee aan de slag mag, is op wat hoger niveau nadenken over onderwijs (doorontwikkeling, nieuw iets opzetten, nadenken over hoe bepaalde onderwijsproblemen die binnen de sectie spelen opgelost kunnen worden en daar een plan voor opstellen en uitvoeren enzo).
Deze tijd van het collegejaar is minder mijn favoriet, vooral door de pieken plus dat ik er zelf minder voldoening uit haal. Ik begeleid nu zelf 7 bachelorscriptie studenten, en superviseer twee beginnende docenten die elk 5 studenten begeleiden. Dat betekent dat ik meekijk op alle feedback die zij op alle stukken vd studenten geven en daar dus in bijstuur/aanvul waar nodig, dus eigenlijk ben ik dan al die stukken ook aan het lezen en kijken of er geen niet-passende feedback bij staat en of er feedback mist, dus dat kost me minstens evenveel of afhankelijk van welk vd twee nog meer tijd dan mn eigen studenten. Gelukkig heb ik vanaf volgende onderdeel het proces wel anders ingericht dus dan zou het soepeler moeten gaan en minder tijd moeten kosten. Ik heb dus elke keer 17 stukken die ik moet bekijken en feedback op moet geven en dat dan in 1.5 (nu) tot 2 weken, en daarnaast moet ik ook nog coördinatie van masterscripties gewoon blijven doen met nieuwe plekken goedkeuren en vacatures plaatsen en cijfers laten verwerken, heb ik ook allerlei (tweede beoordelaar) masterscriptie studenten die af en toe dingen inleveren waar ik wat mee moet en heb ik momenteel 17 stagestudenten in begeleiding (waarvan een deel gelukkig wel op een punt dat ik geen afspraken met ze heb nu, maar een deel juist opstartende en dus stageplannen feedback geven en afspraken met ze enzo). Dus dat is wel wat veel tegelijk, met name in de feedback deadline weken voor de bachelorscriptie, zoals dus deze week. Oh, en ik ben ook nog een artikel aan het schrijven en werk mee aan een ander onderzoek voor 4u per week![]()
Daar tegenover staat dat ik in januari en februari alleen stagestudenten en masterthese coördinatie en af en toe een masterscriptie student die wat inlevert heb, en verder niks aan onderwijs. Dus het is (gelukkig) niet altijd zo druk als nu.
[..]
Wil je feedback op die opmerking?![]()
Ik ga straks verder bij lezen, nu eerst nog snel even wandelen en de laatste feedback op feedback geven voor ik de laptop dichtklap voor vandaag
Dat zijn nare berichten zeg 😢quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:03 schreef flipsen het volgende:
Pfff, kreeg een belletje vandaag (of nou ja, een collega van @:Lucky_Strike nam op) van iemand, zijn vader is plots overleden en nu moest hij de reis die zijn ouders bij mij hadden geboekt voor komende november annulerenIk had zijn ouders 2x online via Teams gesproken voordat ze boekten, leuke mensen en nog relatief jong (60+, maar nog geen 65), vol in het leven, erg actief, wilden ook allemaal actieve dingen doen tijdens hun reis. En dan plots... fiets je naar je werk en kom je nooit meer aan
Ik moet écht eens aan de slag met het "Wat als"-scenario voor mezelf.
On a positive note, ik heb zojuist wél eindelijk een afspraak gemaakt bij de tandarts. Die me ongetwijfeld gaat doorsturen naar de kaakchirurg, brrrr
Spinnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Poppig
[ afbeelding ]
Scherper in de galerij dan op de fok
Ochquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:03 schreef flipsen het volgende:
Pfff, kreeg een belletje vandaag (of nou ja, een collega van @:Lucky_Strike nam op) van iemand, zijn vader is plots overleden en nu moest hij de reis die zijn ouders bij mij hadden geboekt voor komende november annulerenIk had zijn ouders 2x online via Teams gesproken voordat ze boekten, leuke mensen en nog relatief jong (60+, maar nog geen 65), vol in het leven, erg actief, wilden ook allemaal actieve dingen doen tijdens hun reis. En dan plots... fiets je naar je werk en kom je nooit meer aan
Ik moet écht eens aan de slag met het "Wat als"-scenario voor mezelf.
On a positive note, ik heb zojuist wél eindelijk een afspraak gemaakt bij de tandarts. Die me ongetwijfeld gaat doorsturen naar de kaakchirurg, brrrr
Hahahaquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Begreep ik, mijn reactie was een grapje
Ik heb er nu eentje die mijn feedback heel slecht verwerkt. Een overkoepelende opmerking van mij toevoegen maar dan alle andere losse opmerkingen van haarzelf over dat onderwerp ook gewoon laten staan zelfs als tegenstrijdig met mijne. Dat soort dingen. Dat kost zoo veel tijd, want dan moet ik de tweede keer dus weer overal bij gaan zetten dat ze nog dingen moet weghalen ofzo. Maar vanaf volgende stuk heb ik het proces aangepast dus zouden we dat voor moeten zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:35 schreef Blues het volgende:
Ik heb ook wel eens trainingen gegeven, (EPD) not my cup of tea, zeker niet als er zo'n zuiger in de zaal zit die je steeds onderbreekt en niet luistert.
Saillant detail; tevens mijn huidige energievreterT
Als het een 'zusje' van de mijne is kan je niets voor zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb er nu eentje die mijn feedback heel slecht verwerkt. Een overkoepelende opmerking van mij toevoegen maar dan alle andere losse opmerkingen van haarzelf over dat onderwerp ook gewoon laten staan zelfs als tegenstrijdig met mijne. Dat soort dingen. Dat kost zoo veel tijd, want dan moet ik de tweede keer dus weer overal bij gaan zetten dat ze nog dingen moet weghalen ofzo. Maar vanaf volgende stuk heb ik het proces aangepast dus zouden we dat voor moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |