IIs dat degene waar mee je eerder al in een clash lag ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
Vanavond vergadering met de trainers van de sportclub... helemaal geen zin in maar wel zin in dat dat straks voorbij is. We gaan het namelijk hebben over de discussies over zelf trainen / sociale veiligheid / wat verwachten we van vrijwilligers. Degene die graag zelf wil trainen en de trainer van die avond negeren, gaat waarschijnlijk definitief haar zin niet krijgen dus ik verwacht emoties en discussies
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
Vanavond vergadering met de trainers van de sportclub... helemaal geen zin in maar wel zin in dat dat straks voorbij is. We gaan het namelijk hebben over de discussies over zelf trainen / sociale veiligheid / wat verwachten we van vrijwilligers. Degene die graag zelf wil trainen en de trainer van die avond negeren, gaat waarschijnlijk definitief haar zin niet krijgen dus ik verwacht emoties en discussies
Klopt. Nu is de gezamenlijke vergadering om alles met de groep uit te praten... duurde even want ze werkt onregelmatige diensten dus dit was de eerste dinsdagavond dat ze kon.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
IIs dat degene waar mee je eerder al in een clash lag ?
Jammer dat werk-internet vrijwel alle plaatjeshosters wegfiltert...quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:48 schreef Barreltje het volgende:
hier regent het.. levert mooie plaatjes op.
[ afbeelding ]
Gister wezen kijken naar een film die hier op het eiland gefilmd is. mooie film,de moeite waard om ergens te gaan zien ( ik ga hem nog eens bekijken met ondertitels, nu vertelde chef me af en toe waar de dialogen over gingen)
Vervolgens terug gewandeld naar ons huisje, met dan op de achtergrond wat locaties van de film. toch wel grappig
Ik ben de voorzitter. Ik ben degene die het voortouw moet gaan nemen hierquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
En zijn er anderen die jouw mening stevig delen ? Dan kun je backbenchen en knikken..
En een beetje een "technische voorzitter" houding aannemen, en vooral anderen een podium geven?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben de voorzitter. Ik ben degene die het voortouw moet gaan nemen hier
Komt wel goed. Ik heb de agendapunten duidelijk op papier staan, ga de verschillende partijen de tijd geven om hun zegje te doen en dan komt er een gesloten stemming (briefjes). Vervolgens geldt de beslissing en als mensen het er niet mee eens zijn, kunnen ze naar bestuur stappen
ja dit hoor Tele6.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een beetje een "technische voorzitter" houding aannemen, en vooral anderen een podium geven?
Ja precies, anderen hun zegje laten doen. Wel op tijd ingrijpen voor het te verhit raakt -- dat is het spannende, want degene om wie het hier gaat heeft de neiging om op de man te spelen én om anderen ervan te beschuldigen dat die op de man spelen dus dat gaat vrij snel misquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een beetje een "technische voorzitter" houding aannemen, en vooral anderen een podium geven?
Waar is dat?quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:48 schreef Barreltje het volgende:
hier regent het.. levert mooie plaatjes op.
[ afbeelding ]
Schapen eilandenquote:
Vervoer per schaap ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Schapen eilanden
Geen trein lijnen hier![]()
Toch ben ik er volgende maandquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Schapen eilanden
Geen trein lijnen hier![]()
Ahhh! Wat heb je allemaal op je plan staan?quote:
Hoe lang ben je hier? Is het onderweg naar ijsland?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik was dus heel druk bezig met het PTA rondje waar ik zondagavond van teruggekomen ben. Dus nu moet even snel de knop omIk denk dat ik voornamelijk in Tórshavn zal blijven. Wil bij goed weer wel even kijken of ik naar Kirkjubøur kan lopen (en met de bus terug, of andersom, schijnt 1 bus per dag per richting te gaan
)
En ik wil wel even op Nolsoy gaan kijken maar die ferrytijden zijn niet zo gunstig. Ik moet geloof ik of binnen een kwartier weer terug of ik zit daar vier uur vast. Of ik moet heel vroeg weg. En verder misschien even in Klaksik kijken maar dat kan beter met de bus denk ik. Of met de chopper inderdaad. Maar ja kost duur biljetjes allemaal
drie nachten. Die boot gaat door naar ijsland en op de terugweg pak ik hem weerquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je hier? Is het onderweg naar ijsland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Blues op 15-04-2025 13:50:06 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |