Beide wel. Ik kan wat inspiratie gebruiken nu er op 50 km wolven gesignaleerd zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 16:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lumix G80![]()
Hekken tegen de kippen of de hekken om de biggen binnen / wolven buiten te houden?
Oh, wacht. De beelden in filmpje zoals net gedeeld met Lumix G80. De wildcamera is een trap-camera die afgaat op beweging en een infraroodschijnwerper heeft.quote:Op maandag 14 april 2025 18:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Beide wel. Ik kan wat inspiratie gebruiken nu er op 50 km wolven gesignaleerd zijn.
En zet je die camera dan gewoon buiten?![]()
Hek om de tokkies uit de tuin te houden zodat ze geen zandbad nemen in de net geplante plantjesquote:Op maandag 14 april 2025 18:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Beide wel. Ik kan wat inspiratie gebruiken nu er op 50 km wolven gesignaleerd zijn.
En zet je die camera dan gewoon buiten?![]()
Nee dan niet meer, ik dacht aan een onverpakte biefstukquote:Op maandag 14 april 2025 18:53 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Hij zit wel nog vacuum verpakt in de plastic. Zou je er dan nog een extra zakje omheen doen voor de zekerheid?
Zit er ook nog een Rolleiflex in?quote:Op maandag 14 april 2025 21:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hier twee straten verderop gaat een dame verhuizen, heeft haar grote huis verkocht en wil kleiner gaan wonen. Ze vroeg mijn man of hij wilde helpem uitruimen.
Kwam met 4 Billies naar huis, een 32 CM la Crusette in oranje, heel stel heel zware RVS pannen, een set messen van Global en nog een paar verhuisdozen vol zooi.
De pannen en de messen zijn nogal mishandeld, dat wordt slijpen. De la Crusette in oranje staat nu op met sodawater er in aan de kook gebracht, en daarna prof Vaatwaspoeder erbij, was helemaal zwart aangebrand.
Benieuwd of dat er nog uit te krijgen is.
Morgen maar eens kijken wat er nog meer in de dozen zit. Zag ook al een paar loeizware glazen design vazen. Ze wilde het naar de stort hebben. Sommige mensen...
Gek genoeg ben ik hier niet verbaasd overquote:Op maandag 14 april 2025 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ging vandaag van huis met drugs en dubaichocola en kwam terug met andere drugs en uien en tomaten
Het was me vanochtend op werk icm wat slechte dagen in t weekend met g allemaal ff teveel kennelijk...last van stapelingsziektequote:
Kreeg je geen headset?quote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Het was me vanochtend op werk icm wat slechte dagen in t weekend met g allemaal ff teveel kennelijk...last van stapelingsziekte![]()
Ben wel weer chill en mn gedragstherapie weer ff goed aanscherpen
quote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kreeg je geen headset?
Bekijk deze YouTube-video
Hasselblad is dan weer niet Duits maar Zweeds, met Duits Zeiss glas.quote:Op maandag 14 april 2025 21:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, ook geen Contax, Leica of Hasselblad
(Die had ik ook graag gevonden)
I know, en Contax Duits/Japansquote:Op maandag 14 april 2025 21:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hasselblad is dan weer niet Duits maar Zweeds, met Duits Zeiss glas.
Gisteren nog per trein door Braunschweig gekomen met m'n Rolleiflex. Eigenlijk zou ik er eens uit moeten stapt
Goed en fijn van je dat je uit het dalletje bent gekomenquote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Het was me vanochtend op werk icm wat slechte dagen in t weekend met g allemaal ff teveel kennelijk...last van stapelingsziekte![]()
Ben wel weer chill en mn gedragstherapie weer ff goed aanscherpen
Het Leitz park in Wetzlar is ook interessant. Een van de gebouwen daar doet denken aan een 35mm filmrolquote:Op maandag 14 april 2025 21:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
I know, en Contax Duits/Japans
Optiek en reizen, stap dan ook eens uit in Bad Kreuznach, Daar zit Schneider Kreuznach (Jos. Schneider Optische Werke GmbH)
De Lenzenfabriek uit de serie Heimat baseert daar losjes op.
We hebben al best lang lenteweer toch?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:11 schreef fietsie het volgende:
1 dag; morgen weer 13 graden, daarna 12.
Dat wordt zoeken in de kast met ponskaarten...quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:20 schreef derLudolf het volgende:
Oepsie bij een klant, die zijn een machine aan het verhuizen en daarbij is een systeemkast inclusief plc besturing uit 2016 per ongeluk weggegooid. Of we de software nog ergens hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |