abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217368239
En weer thuis. Donderdag de hele dag doorwerken loonde, ben zowaar helemaal bij, ook met het extra werk. Alleen jammer dat ik wel een afspraak had maar dat niemand dat had doorgegeven, dus wist niet wat, had geen dossier en geen vertaler (papieren lezen, dat gaat niet via een tolk).

Jammer van de verloren wedstrijd @vlindertje89 zeker op zo’n manier.

Was net bij de dierenarts medicatie voor Elin ophalen. In de wachtruimte zat een kat die het er niet mee eens was en dat liet die zeer luid weten _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_217368328
Hèhè het is volbracht. Gister onverwachts bezoek, kwam voor kopje thee en bleven eten.
Dus vandaag aangifte IB gedaan en ook de digitale info voor de notaris ingevuld.
De communicatie digitaal is ook wel handig.
Koppelverkoop: ¤ 75 reductie : wilt u info over testament ( ja, wijzigen) en over levenstestament.
En mnX klikte ja voordat ik het wist.😎

Straks op verjaarsbezoek bij de opruimcoach.
Zonovergoten dagje vrij. Nou ja, vrij..
pi_217368378
Bekijk deze YouTube-video
Varkentjes, boomgaard, moestuin :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217368654
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2025 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat leuk om dit te zien.

Wat doen jullie ‘s nachts met de varkens? Vraag ivm wolf/beren
pi_217368769
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat leuk om dit te zien.

Wat doen jullie ‘s nachts met de varkens? Vraag ivm wolf/beren
Het stuk bos waar ze staan is dubbel omhekt en op het binnenste hek staat stroom + de aardpen van het schrikdraad apparaat zit op een derde draad tussen het schrikdraad in (meer zap).
pi_217368786
Maar we hebben het wolvenpaar nu twee keer vastgelegd op tien meter rechts van de weg die naar de varkens hun bos loopt. De varkens zitten tien meter links van die weg; dus dat is wel dichtbij. Ook twee keer vossen nu. Beren zijn wel de hoofdprijs als we die zien of op camera krijgen O+
pi_217368930
Groetjes vanuit Barbados! In de haven terminal eindelijk goede wifi gevonden :)

Al blijven we hier niet lang want de stad wacht *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217368945
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Groetjes vanuit Barbados! In de haven terminal eindelijk goede wifi gevonden :)

Al blijven we hier niet lang want de stad wacht *O*
Veel plezier!
pi_217368946
@sigme en @Kaatje1 de schommelingen zijn nauwelijks aanwezig en prima te doen. De nachten doe ik pilloos ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217369258
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Sigme en @:Kaatje1 de schommelingen zijn nauwelijks aanwezig en prima te doen. De nachten doe ik pilloos ^O^
Zo blij voor je. Maar ik ga toch niet 😉
  maandag 14 april 2025 @ 16:37:53 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_217369270
:W * Barreltje ging vandaag ook met een boot, naar het zuidelijkste eiland van de schapeneilanden
dat schommelde WEL :)

gister at ik traditioneel

gefermenteerde walvis, walvis blubber, schapen worst , gefermenteerde schapen vlees en gekookt gefermenteerd schapenvlees..

het was een ervaring :)

verder gaat alles hier prima, LHO, wat voor camera's gebruiken jullie en heb je ergens een foto van de hekken opzet ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_217369327
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 16:37 schreef Barreltje het volgende:
:W * Barreltje ging vandaag ook met een boot, naar het zuidelijkste eiland van de schapeneilanden
dat schommelde WEL :)

gister at ik traditioneel

gefermenteerde walvis, walvis blubber, schapen worst , gefermenteerde schapen vlees en gekookt gefermenteerd schapenvlees..

het was een ervaring :)

verder gaat alles hier prima, LHO, wat voor camera's gebruiken jullie en heb je ergens een foto van de hekken opzet ?
Lumix G80 :)

Hekken tegen de kippen of de hekken om de biggen binnen / wolven buiten te houden?
pi_217369823
S
quote:
jonge: zwaar werk zeg! Goede conditie _O_
pi_217369907
quote:
Ah dit had ik ff nodig O+
pi_217369946
Klaagpost, lama O-)

[ Bericht 66% gewijzigd door Blues op 14-04-2025 18:13:39 ]
pi_217369950
Morgen vrij *O*
En er wordt een zalig soepje met extra's voor me gemaakt door g O+
pi_217369985
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Sigme en @:Kaatje1 de schommelingen zijn nauwelijks aanwezig en prima te doen. De nachten doe ik pilloos ^O^
Wat fijn! Enjoy *O*
pi_217370169
Gezien hier wellicht de iets meer experts zitten even een vraag. Ik ga woensdag bij een vriendin eten en beloofd om voor de biefstuk te zorgen. Nu had ik me niet gerealiseerd dat ik die dag een werkevent heb en dus niet een koelkast tot mijn beschikking heb. Is deze nog eetbaar als ik die s'ochtends rond 9 uur uit de koelkast haal en rond 6 uur s'avonds klaarmaak? Hij zit wel vacuum verpakt en zal in mijn tas op kamertemperatuur zitten.
pi_217370174
Ik zou het niet eten als ik je vriendin was en dit zou weten in elk geval :D
  maandag 14 april 2025 @ 18:15:59 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217370178
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:14 schreef Pinuts het volgende:
Gezien hier wellicht de iets meer experts zitten even een vraag. Ik ga woensdag bij een vriendin eten en beloofd om voor de biefstuk te zorgen. Nu had ik me niet gerealiseerd dat ik die dag een werkevent heb en dus niet een koelkast tot mijn beschikking heb. Is deze nog eetbaar als ik die s'ochtends rond 9 uur uit de koelkast haal en rond 6 uur s'avonds klaarmaak? Hij zit wel vacuum verpakt en zal in mijn tas op kamertemperatuur zitten.
Neem een koeltas met koelelementen (of ingevroren flesjes water) er in mee, dan red je het waarschijnlijk wel…
pi_217370351
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 18:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Neem een koeltas met koelelementen (of ingevroren flesjes water) er in mee, dan red je het waarschijnlijk wel…
Deze heb ik thuis helaas niet (zou ik eventueel wel kunnen kopen, maar oke). Een andere optie waar ik net aan dacht is een bakje vullen met water en daar de biefstuk indoen en invriezen en dat dan meenemen. Dan kan dat gedurende de dag smelten en zo koel blijven. De biefstuk zou ik dan gewoon met verpakking en al invriezen ipv alleen het vlees zelf. Zou dat een optie zijn of wordt het er dan niet beter op?
  maandag 14 april 2025 @ 18:48:54 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217370400
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Deze heb ik thuis helaas niet (zou ik eventueel wel kunnen kopen, maar oke). Een andere optie waar ik net aan dacht is een bakje vullen met water en daar de biefstuk indoen en invriezen en dat dan meenemen. Dan kan dat gedurende de dag smelten en zo koel blijven. De biefstuk zou ik dan gewoon met verpakking en al invriezen ipv alleen het vlees zelf. Zou dat een optie zijn of wordt het er dan niet beter op?
Zo lang het pakketje echt bevroren blijft, zal het wel in orde blijven.
Dat blijft het in de diepvriezer immers ook…

Maar je kan ook pizza, sushi of iets anders wat jullie lekker vinden regelen en een andere keer die biefstuk eten…
pi_217370415
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Dan zou ik wel eerst de biefstuk in een waterdicht zakje doen.
pi_217370427
quote:
3s.gif Op maandag 14 april 2025 18:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zo lang het pakketje echt bevroren blijft, zal het wel in orde blijven.
Dat blijft het in de diepvriezer immers ook…

Maar je kan ook pizza, sushi of iets anders wat jullie lekker vinden regelen en een andere keer die biefstuk eten…
Ik heb de biefstuk helaas al in huis. Haha. Of ik moet hem een andere keer eten, maar zij wil vaak biefstuk omdat haar vriend ervan gruwelt. En vgm heeft zij ook al wat ingredienten in huis gehaald.
Het blijft natuurlijk niet de hele tijd bevroren en zal langzaam smelten. Maar dan blijft het in ieder geval enkele uren langer koel.
pi_217370442
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan zou ik wel eerst de biefstuk in een waterdicht zakje doen.
Hij zit wel nog vacuum verpakt in de plastic. Zou je er dan nog een extra zakje omheen doen voor de zekerheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')