abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217351995
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja als je vegan ijs zou willen, is sorbetijs de veiligste keuze :Y
Sommig vegan ijs is raar.
Vegan Ben & Jerry's is trouwens prima, maar goed, daar zit zoveel vulling in dat je het ijs amper merkt :P
Eens! Hoewel het vegan ‘room’ijs ook wel steeds beter wordt.

En lekker gewerkt vandaag, zo’n lading spullen afvoeren geeft altijd nieuwe headspace.
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:32:10 #103
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 15:44 schreef Tuindier het volgende:
De zon is inderdaad goed warm. Net een tijd liggen lezen en daarna een dutje. Nu toch maar binnen en Roubaix kijken. Als ik dan rustig moet doen, dan maar zo.
Er zijn slechtere dagen om niets te doen inderdaad. Maar wel jammer voor je zeg :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:41 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vandaag opgeruimd. Hele auto vol naar de stort -- voornamelijk oude kapotte electronica waar hij nog kratten vol van had staan. En dingen als gordijnen van 3 huizen geleden *G*
We hebben voor het eerst in een jaar of zo de vloer van zijn werkkamer kunnen zien _O_
Er is nog genoeg voor een tweede lading, want nu hebben we alleen de voor de hand liggende dingen meegenomen.

Hij vond het een stomme klus. Ik vond het eigenlijk wel leuk :@ vooral het eindresultaat. Nou hebben we de werkkamer meteen volgezet met was van de vrienden die vorige week een overstroming hadden, maar dat is goed want dat past dus nu weer *G*
Bij ons is dat hetzelfde, ik vind dat ook leuk. Gegarandeerd resultaat van je werk.
Spoilers!
pi_217352091
Afhankelijk van welke officiële kaart je bekijkt zitten er bij ons huis wel beren of geen beren. Maar inmiddels begrepen dat ze vorig jaar de bijenkasten naast het huis geplunderd hebben dus met zekerheid dat ze er wel zijn *)
pi_217352179
Ik vind dus echt helemaal niks aan B&J , maar dat heb ik altijd al overgewaarde (en geprijsde) smakeloze rommel gevonden :+

Sorbetijs vind ik dan veel lekkerder O+ . En de vegan Magnums zijn ook heel prima. De cornetto’s zijn dan weer mwoah. En vorig jaar had de Plus hier wel goed vegan roomijs, was dan zo’n groter merk.

Ik wil ook een kat die tegen je aankruipt! Jaloers! @vlindertje89
(Simon ligt pas sinds twee nachten weer op bed ‘s nachts sinds C weg is voor werk. Maar dan wel zoals altijd op een meter afstand)

Goed bezig @Tele6 . De klus zelf lijkt me ook niks, maar het resultaat is dan wel weer heerlijk.

Nascholing was best interessant. Nog wat kleine tips mee kunnen nemen uit een lezing, vrij uitgebreid de mogelijkheden van een nieuw type veterinair anesthesietoestel doorgenomen en nog meegedaan aan een simulatie. Ik mocht bepalen of de patiënt een hartruis had, dus uiteraard had ie die. Moest toch een beetje uitdagend worden ;)
Dat was erg leerzaam, want daar waren we niet met een enkele interventie vanaf, en het simulatieprogramma liet goed de effecten van onze keuzes zien op de monitor :Y

Maar de conclusie was wel weer dat ik voor dit soort lezingen in elk geval in theorie al meer dan veel collega’s uit de sector weet en dat ik natuurlijk de luxe van een ziekenhuis heb. (Ik was wel al bewust bij de artsen gaan zitten). Helaas is het op opleidingstraject voor meer gevorderde anesthesie vorig jaar stopgezet, dus ik moet toch eens verder zoeken.
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:48:30 #106
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217352205
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze griezel (ruim 3 centimeter) zat aan de buitenkant gelukkig
[ afbeelding ]
Heb er hier eentje in de hal net
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:50:43 #107
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217352221
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja als je vegan ijs zou willen, is sorbetijs de veiligste keuze :Y
Sommig vegan ijs is raar.
Vegan Ben & Jerry's is trouwens prima, maar goed, daar zit zoveel vulling in dat je het ijs amper merkt :P
Ik verheug me zo op de Lambadas deze zomer
pi_217352237
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afhankelijk van welke officiële kaart je bekijkt zitten er bij ons huis wel beren of geen beren. Maar inmiddels begrepen dat ze vorig jaar de bijenkasten naast het huis geplunderd hebben dus met zekerheid dat ze er wel zijn *)
Oei, dan maak je toch ee iets minder relaxed avond wandelingetje
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:54:28 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217352246
Weet iemand trouwens waar krakkemieke is gebleven?
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:55:57 #110
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217352257
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oei, dan maak je toch ee iets minder relaxed avond wandelingetje
Risico te overlijden aan een tekenbeet is groter denk ik.
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:58:41 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217352272
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Weet iemand trouwens waar krakkemieke is gebleven?
Die post al járen niet meer..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217352296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Risico te overlijden aan een tekenbeet is groter denk ik.
Of aangevallen worden door een zwijn.
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:02:34 #113
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217352304
Net een ontdekking gedaan. Mijn hollandaise was te zuur geworden. Deed er toen hij klaar was een snufje backing soda bij om de zuurgraad te verlagen, niet alleen werkt dat prima (doe dat vaker als sauzen te zuur zijn) maar hij schuimde ook prachtig op. De hollandaise had dubbel volume, was prachtig boterig van smaak maar was ook licht en luchtig. Effect krijg je ook met een slagroomspuit (kidde) met NOX, maar dit is veel eenvoudiger
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:07:45 #114
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217352346
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Of aangevallen worden door een zwijn.
Zeker in het voorjaar, kan je ook op de Veluwe gebeuren. Wilde zwijnen zijn gevaarlijker dan wolven
pi_217352601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 13:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Knobbout slagerij.
De grillworst was heerlijk dus een stuk meegenomen voor straks bij de borrel :9
Opgeslagen voor als ik ooit daar in de buurt ben.

Mocht je ooit in de buurt van Wierden zijn, Bram Knol heeft heerlijke grillworst.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217352672
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zeker in het voorjaar, kan je ook op de Veluwe gebeuren. Wilde zwijnen zijn gevaarlijker dan wolven
Loslopende niet aangelijnde boomers zijn ook gevaarlijker dan wolven :D
pi_217352682
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Loslopende niet aangelijnde boomers zijn ook gevaarlijker dan wolven :D
Oi, loop los, ben niet aangelijnd, wel een boomer volgens de lijstjes maar echt wel lief en niet gevaarlijk
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:51:00 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_217352686
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Opgeslagen voor als ik ooit daar in de buurt ben.

Mocht je ooit in de buurt van Wierden zijn, Bram Knol heeft heerlijke grillworst.
Ook genoteerd. Je weet maar nooit :9
pi_217352687
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oi, loop los, ben niet aangelijnd, wel een boomer volgens de lijstjes maar echt wel lief en niet gevaarlijk
"Die van mij bijt niet hoor!"
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:07:00 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352764
Test vanuit houthandel L&J

Spoilers!
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:08:02 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352768
Ha! Werkend!

Franse image host met mogelijkheid tot permanent en tijdelijk hosten.
Spoilers!
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:12:12 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352788
Mijn harde werk van vandaag.

Spoilers!
pi_217352791
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:41 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vandaag opgeruimd. Hele auto vol naar de stort -- voornamelijk oude kapotte electronica waar hij nog kratten vol van had staan. En dingen als gordijnen van 3 huizen geleden *G*
We hebben voor het eerst in een jaar of zo de vloer van zijn werkkamer kunnen zien _O_
Er is nog genoeg voor een tweede lading, want nu hebben we alleen de voor de hand liggende dingen meegenomen.

Hij vond het een stomme klus. Ik vond het eigenlijk wel leuk :@ vooral het eindresultaat. Nou hebben we de werkkamer meteen volgezet met was van de vrienden die vorige week een overstroming hadden, maar dat is goed want dat past dus nu weer *G*
Goed bezig!!
Mijn moeder komt volgende week vrijdag hier om weer samen op te ruimen. Ik vind het ook stom, samen werkt beter. In mn eentje trek ik tig kasten open en leeg en heb ik dan geen zin meer :+ met mam erbij word ik iets beter bij de les gehouden en blijft het meer afgekaderd en eindig ik ook daadwerkelijk met minder zooi haha.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Klinkt als goede weekendplannen O+

Wel jammer met sporten dat het morgen gaat regenen. Of misschien wel goed, want vandaag is ook wel warm om je in te spannen.
Ik loop morgen weer een survivalrun, en ga er 's middags nog als vrijwilliger helpen. Een wedstrijd dicht bij huis O+
Ik vind t inderdaad wel lekker dit keer. Gaat hier in de ochtend regenen en ik speel in de middag pas dus het is hopelijk dan wel iets koeler maar niet tijdens hockey nat. We zijn gelukkig met 16 morgen, dus ik kan rustig aan doen als te warm. Moet ik sowieso wel doen, ook met getapete enkel, heb er vandaag wel wat last van gehad.
Jij ook lekker sportief dagje zo zeg! Heerlijk zo dicht bij huis dat je zelf kan meedoen én kan helpen!

quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil ook een kat die tegen je aankruipt! Jaloers! @:vlindertje89
(Simon ligt pas sinds twee nachten weer op bed ‘s nachts sinds C weg is voor werk. Maar dan wel zoals altijd op een meter afstand)

Nascholing was best interessant. Nog wat kleine tips mee kunnen nemen uit een lezing, vrij uitgebreid de mogelijkheden van een nieuw type veterinair anesthesietoestel doorgenomen en nog meegedaan aan een simulatie. Ik mocht bepalen of de patiënt een hartruis had, dus uiteraard had ie die. Moest toch een beetje uitdagend worden ;)
Dat was erg leerzaam, want daar waren we niet met een enkele interventie vanaf, en het simulatieprogramma liet goed de effecten van onze keuzes zien op de monitor :Y

Maar de conclusie was wel weer dat ik voor dit soort lezingen in elk geval in theorie al meer dan veel collega’s uit de sector weet en dat ik natuurlijk de luxe van een ziekenhuis heb. (Ik was wel al bewust bij de artsen gaan zitten). Helaas is het op opleidingstraject voor meer gevorderde anesthesie vorig jaar stopgezet, dus ik moet toch eens verder zoeken.
Ja, het is heerlijk en ik geniet er enorm van O+
SPOILER: huidige situatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op bed liggen ze hier niet, mogen niet in mn slaapkamer tenzij ziek en ik ze in gaten wil houden. Toen ex net verhuisd was heb ik een paar nachten in logeerbed op zolder geslapen met de katten, maar ene kat gaat dan op mn benen liggen en dat werkt niet als je tig keer per nacht draait en ze gaan samen midden in de nacht over me heen rennen :') . Het idee vond ik heel knus en gezellig maar de uitvoering minder haha. Misschien komt het bij Simon nog! Ligt 'ie ineens tussen jullie in ;)

Wel jammer dat het gevorderde anesthesie traject is stopgezet zeg.. De nascholing klinkt wel heel interessant!
pi_217352798
Dat is zeker hard werk @Lucky_Strike _O_

Ik heb 2 vd 3 kattenbakken helemaal schoongemaakt en schone vulling gegeven, dat reken ik goed. Morgen de laatste. Zo eerst kat weer oogdruppel geven en dan maar eens naar bed.
pi_217352850
Wat een hout en wat een gepuzzel lijkt me dat @JFlip en flink wat werk verzet @ lucky_strike
Krijgen jullie, ooit eens, ook een echte kas?

Kat op schoot, Elin tegenwoordig alleen maar, of, zoals nu, dicht tegen me aan op de bank. Dat ook in de bloedhitte in de zon op t balkon. Iets minder fijn.
Ze komt wel op de slaapkamer en ligt het liefst op mijn benen maar dat doet zo’n pijn. Dan ga ik op m’n zij liggen en gaat zij op m’n heup. ‘S morgens ligt ze meestal naast m’n hoofd.
pi_217352910
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn harde werk van vandaag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Na ons tuinwerk kan ik geen grap over bakken vol met zaad meer horen :')
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:33:56 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352914
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een hout en wat een gepuzzel lijkt me dat @:Jflip en flink wat werk verzet @ lucky_strike
Krijgen jullie, ooit eens, ook een echte kas?

Kat op schoot, Elin tegenwoordig alleen maar, of, zoals nu, dicht tegen me aan op de bank. Dat ook in de bloedhitte in de zon op t balkon. Iets minder fijn.
Ze komt wel op de slaapkamer en ligt het liefst op mijn benen maar dat doet zo’n pijn. Dan ga ik op m’n zij liggen en gaat zij op m’n heup. ‘S morgens ligt ze meestal naast m’n hoofd.
Valt op zich mee hoor met de puzzel van het hout. Dat wijst zichzelf wel. Dat zaaien is een grotere puzzel eigenlijk.

Ik dacht net nog aan je Kaat. We keken net sportklimmen waarbij ze 147 meter omhoog klimmen op eens stuwdam. En er werd niet alleen van beneden naar boven gefilmd 8-)

Ik heb een kat tegen mijn scheen en een kat bij me op het kussen op de leuning liggen. Het is een groot kussen dus Jans en ik passen daar best samen op. Piep mag op bed slapen, Hans niet. Die spint als een flinke buitenboordmotor en is een wiebelkont. Zodra J uit bed gaat, mag ze naar boven. Ik ben wat toleranter :7 Er wordt elke ochtend eerst met mijn hand gespeeld en daarna vallen we samen in slaap.
Spoilers!
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:34:03 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217352917
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Niet alle zaad moet even diep he ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:35:11 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352931
Ik las laatst de Tina bij de huisarts. Jeugdsentiment O+

En daarin vond ik nog jeugdiger sentiment! Check de nieuwe naam.

Spoilers!
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:35:45 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352935
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
:')
Spoilers!
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:37:24 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217352948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:')
*)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 12 april 2025 @ 23:23:40 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217353174
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! Werkend!

Franse image host met mogelijkheid tot permanent en tijdelijk hosten.
Een foto hosten op een Amerikaans platform kost hun toch willen maar geld als je het zoals hier embed.

Ik zou zeggen, uploaden maar, die 70 megapixel TIF bestanden >:)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217353253
quote:

[ afbeelding ]
Wat was er verkeerd aan Jan Jans en de kinderen :o
pi_217353968
Niets. Dit is een spin-off voor de Tina dus staan de kinderen centraal. J, J & de k bestaat nog gewoon in de Libelle en gebundeld als stripboek. Blijkbaar zijn ze bij nummer 74 inmiddels. Ik ben geloof ik rond 25 opgehouden met lezen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 07:42:40 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217353997
quote:

[ afbeelding ]
Die DDZ motorwagen hebben ze wel erg nauwkeurig nagetekend.
pi_217354009
Mogge :)

Ik las enige tijd geleden een J,J&dK-album, wachtende op mijn pizza. Dat was een liefdeloos samengeprakt geheel. In stripje 5 was er een personage opeens aanwezig en werd bekend verondersteld, in stripje 15 kwam die persoon voor het eerst in het leven van JJ&dK. En meer van dat soort chronologiefouten.

Sowieso was het vanaf het moment dat het van Kruis naar de studio ging de echte liefde kwijt. Er is toch geen strip die ik ken die dat overleeft met behoud van de waarde van de verhalen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 07:46:01 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217354014
De EuroCity Praag-Hamburg die ons naar Berlijn zou brengen rijdt niet verder dan Dresden :(

Even zien hoe we terug gaan reizen. Voor mij nu meest makkelijke is Dresden naar Leipzig, van daar in een keer door naar Leer.

Betekent wel dat we niet meer gezamenlijk in Hannover kunnen eten. We gaan het zien.
pi_217354210
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 07:46 schreef derLudolf het volgende:
De EuroCity Praag-Hamburg die ons naar Berlijn zou brengen rijdt niet verder dan Dresden :(

Even zien hoe we terug gaan reizen. Voor mij nu meest makkelijke is Dresden naar Leipzig, van daar in een keer door naar Leer.

Betekent wel dat we niet meer gezamenlijk in Hannover kunnen eten. We gaan het zien.
Op reis met hindernissen. 8)7 Komt vast goed.

Doet mij denken aan @Jägertrut die met het gezin twee weken door 4/5 landen reisde mét de trein en 5 minuten vertraging.

Vannacht even gefunshopt. Er was nog één exemplaar in de webshop voor bijna de helft minder dan elders.
Liet mij niet ‘gek’ maken en wilde bij daglicht bestellen. Niet meer te vinden😢
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 april 2025 @ 08:55:09 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_217354308
Goedemorgen deze zondagmorgen. Na de topdag van gisteren vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het heeft hier vannacht wat gedruppeld en ik heb 3 dagen geleden toch de tuin gesproeid dus ik denk dat alles gaat ontploffen buiten.

Ik ben vandaag vrij maar het wordt een rustige dag. Heb een blessure die er nu een week zit en waar niet echt verbetering in zit. Ain't nobody got time fo' that.
pi_217354349
Goedemorgen c_/
Vannacht om 2u thuis gekomen van een erg gezellig bierfestival. Nu douchen en dan weer door naar de volgende. Gelukkig iets dichterbij huis. Alleen nog hopen op redelijk mooi weer.
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 09:39:46 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217354540
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 08:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
Op reis met hindernissen. 8)7 Komt vast goed.
2u wachten in Dresden, IC naar Hannover. In Hannover weer de oorspronkelijke IC140 richting Amsterdam. Alleen de anderhalf uur tijd in Hannover verspelen we daardoor.
  zondag 13 april 2025 @ 09:57:33 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_217354630
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 23:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een foto hosten op een Amerikaans platform kost hun toch willen maar geld als je het zoals hier embed.

Ik zou zeggen, uploaden maar, die 70 megapixel TIF bestanden >:)
Voor een foto, zonder metadata, op een openbaar forum maakt het niets uit waar deze op een server staat.
Alles en iedereen kan er al bij. De mogelijkheid om de foto automatisch na x tijd te laten verdwijnen, of zelf te kunnen verwijderen zou een plus punt kunnen zijn. Maar waarom? alle zoek machines van de wereld hebben al een copy. En AI heeft de foto ook al in bezit genomen.

Voor privé foto's is het wel opletten waar deze terecht komen. En wie of wat er bij kan. In de USA zeer waarschijnlijk alle opsporingsdiensten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 13 april 2025 @ 09:59:10 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_217354642
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 07:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die DDZ motorwagen hebben ze wel erg nauwkeurig nagetekend.
Alles is een stuk netter getekend. Ik kan JJ en de kinderen meer hoekig. Incl de rode jeweetwel kater.
  zondag 13 april 2025 @ 10:04:12 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_217354671
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen deze zondagmorgen. Na de topdag van gisteren vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het heeft hier vannacht wat gedruppeld en ik heb 3 dagen geleden toch de tuin gesproeid dus ik denk dat alles gaat ontploffen buiten.

Ik ben vandaag vrij maar het wordt een rustige dag. Heb een blessure die er nu een week zit en waar niet echt verbetering in zit. Ain't nobody got time fo' that.
Hier is de stoep nat. En de perenboom is in 1 nacht van kalle takken met wat bloesem naar groen gegaan, de andere peer was al een paar dagen compleet wit. En de appelboom is ineens roze. Alleen het onkruid en gras zal ook wel een sprint gaan trekken.
  zondag 13 april 2025 @ 10:40:43 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_217354871
Ik heb gisteren 2 emmers onkruid uit de tuin getrokken dus die kan al niet meer ontploffen. :7
pi_217354950
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 09:57 schreef z80 het volgende:

[..]
Voor een foto, zonder metadata, op een openbaar forum maakt het niets uit waar deze op een server staat.
Alles en iedereen kan er al bij. De mogelijkheid om de foto automatisch na x tijd te laten verdwijnen, of zelf te kunnen verwijderen zou een plus punt kunnen zijn. Maar waarom? alle zoek machines van de wereld hebben al een copy. En AI heeft de foto ook al in bezit genomen.

Voor privé foto's is het wel opletten waar deze terecht komen. En wie of wat er bij kan. In de USA zeer waarschijnlijk alle opsporingsdiensten.
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
En anders een ‘schone’ tel meeneem.

Onlangs geleerd, dat de iPhone een zg. privé functie heeft om te googlen.
Als ik dan imgbb daarin open en c/p naar fok bijv. ook in de privé modus…

Haha dream on. Werkt vast ook niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 13-04-2025 11:05:35 ]
  zondag 13 april 2025 @ 11:04:12 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_217355018
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
Dat altijd doen die kant op.
border control USA mag tot 100 airmiles, 115 miles, je gegevensdragers doorzoeken alsof je het land net binnenkomt. Dus zonder gerechtelijk bevel en enige vorm van privacy.
Iets dat aan de andere kant van de wereld, waar de USA zo op tegen is, niet mag.
Oogkleppen op en doorlopen graag.
pi_217355021
quote:

[..]
Was al niet van plan, maar las dit vanochtend bij Kirsten Verdel
“– Een man die al zeven jaar in de VS woont, wordt na een twee dagen durend bezoek aan Australië voor een herdenkingsmoment van zijn overleden zus 30 uur vastgehouden zonder toegang tot een telefoon. Zijn visum wordt geannuleerd en hij wordt gedeporteerd met een vijfjarig inreisverbod. De verklaring die hij naar eigen zeggen van officials krijgt is: “Trump is back in town, we doen het nu zoals we het altijd hadden moeten doen.’”
pi_217355053
Oh dat was dag 81, dacht ik.
Inmiddels dag 84 met een bak ellende voor de US, en de wereldeconomie.
Dit duurt nog 100 jaar om recht te breien.
  zondag 13 april 2025 @ 11:13:59 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217355098
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 09:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om dat iedereen erbij kan. Het gaat me er om dat al die data belastend is voor het milieu als alles maar eeuwig bewaard wordt.

En inderdaad, de opsporingsdiensten kunnen altijd bij de data die in de VS gestald is. Daar wens ik niet direct aan mee te werken. Wij zijn hier al een paar jaar bezig om zo veel mogelijk te verplaatsen maar dat is lastig als partner van Microsoft :')
Spoilers!
pi_217355102
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef AnneX het volgende:
Ze doet dit naast haar werk. Staa t om 5 uur op en post om ca 8 uur, dan werk, daarna huishouden en kinderen en daarna weer dit. Ze zal zo blij zijn wanneer het 16 dagen verder is.
  zondag 13 april 2025 @ 11:14:28 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_217355105
quote:
Met een beetje geluk nog 18 maanden ellende. Daarna, als de inwoners van de USA genoeg zijn gepest, kan er verandering komen. Hij kan het huis en de senaat verliezen. Zat hem vleugellam maakt.
Maar het vertrouwen in de USA is inmiddels wel weg. En dat gaat inderdaad wel een hele tijd duren voordat die weer terug is.
pi_217355111
quote:
100 jaar geleden was het 1925. In de afgelopen eeuw zijn er wel grote ontwrichtingen geweest die weer weggebreid zijn in het wereldweefsel. Maarrrrrr het wordt nooit meer zoals het was. Al was dat ook altijd al zo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217355434
quote:

[..]

Zo'n goed nr van Aerosmith O+ :D
pi_217355645
Dat waren 4 likes 😎
Na Buitenhof aan de IB en notaris geschriften.
Indien dan ook naar Kunst om de Hoek. Om 15 uur gedichten luisteren.
De opruimcoach is heel veel, oók dichter.

Buitenhof: Beatrice de Graaf. _O_
pi_217355718
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 12:29 schreef AnneX het volgende:
Dat waren 4 likes 😎
Na Buitenhof aan de IB en notaris geschriften.
Indien dan ook naar Kunst om de Hoek. Om 15 uur gedichten luisteren.
De opruimcoach is heel veel, oók dichter.

Buitenhof: Beatrice de Graaf. _O_
Fijn mens, goede duider
pi_217356353
Vruchten aan een van de perzik, een van de abrikoos en aan een van de peer 🍐
pi_217358381
Net een flinke voorraad citroen shortbread gemaakt. Had zin om te bakken maar niet zoveel spullen in huis.
Ze zijn lekker fris geworden
  zondag 13 april 2025 @ 17:15:33 #159
63722 z80
I fink you freaky
pi_217359245
quote:

[..]

Even inlezen wat de privé optie inhoud. En waarom/wanneer je dit gebruikt.
Laat ik het zo zeggen. Op een privé toestel heeft het weinig nut.
Alleen bij zoeken naar een goedkope vlucht of hotel kan het helpen, samen met een andere internet verbinding (vpn,wifi,g4/5)
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 20:00:31 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217361361
Zo, aanbeland in Rheine. Nog even wachten tot 20:33 want dan gaat m'n laatste trein. Qua eindtijd verloopt het zoals gepland maar uiteindelijk wel wat andere treinen moeten nemen.

@Dr_Flash maakt vast wel weer een travelsnack. Plannen voor volgend jaar zijn ook al gemaakt :)
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 20:08:07 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217361428
Hier klopt iets niet

Na vertrek _O-
pi_217361515
Hallo :W
Goede terugreis nog @derLudolf en @Dr_Flash O+
pi_217361525
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:

Wat voor blessure was er gebeurd ;(

Hier was meer regen en lijkt de natuur idd wel te ontploffen. Al waren de ganzenkuikens die ik vanmiddag zag al wel langer in de maak denk ik :P
pi_217361562
@vlindertje89 hoe ging de hockey?

Mijn wedstrijd ging prima, ik ben weer nagenoeg exact in de middenmoot geëindigd en heb er een behoorlijke eindsprint uit gekregen.
Aan het begin ben ik niet één, niet twee, maar drie keer omgegaan met de kano dus dat was niet zo'n topervaring. Lekker kopje onder :') maar die achterstand heb ik dus aardig ingehaald.
Na de wedstrijd afgedroogd en stinkend en wel gaan vrijwilligen *) lekker in de zon O+
Wat is een douche heerlijk als je een hele dag aan modder en zweet van je af kan spoelen O+ En wat zijn wasmachines ook fijne dingen O+
  zondag 13 april 2025 @ 21:04:13 #165
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_217361889
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 20:16 schreef Tele6 het volgende:
Hallo :W
Goede terugreis nog @:derLudolf en @:Dr_Flash O+
Ik ben net thuis *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 21:48:06 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217362333
Ik ook
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 april 2025 @ 23:09:54 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217363107
In Augustus voor de eerste keer eens de kleine zaal van het Concertgebouw in :P. Ken alleen de grote. Heb nog een paar kaartjes voor Fuse op de op getikt :)

Overigens over een maand naar Mahler 8. Dat is min of meer met tegenovergestelde van de kleine zaal. Vier koren Acht solisten. Klaus op de bok. Hopelijk is Ajax dan al kampioen. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217363145
quote:
:o de zeearend!!!
We hebben de livestream nonstop aan in de pauzeruimte op werk en waren ons al aan het afvragen hoe lang het nog ging duren.

Nou de mensenbaby van collega nog (uitgerekende datum van z'n vriendin is over een week) en dan is het feest compleet. :D
pi_217363183
quote:
Wat prachtig.
pi_217363334
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 23:17 schreef Tele6 het volgende:

:o de zeearend!!!
We hebben de livestream nonstop aan in de pauzeruimte op werk en waren ons al aan het afvragen hoe lang het nog ging duren.

Nou de mensenbaby van collega nog (uitgerekende datum van z'n vriendin is over een week) en dan is het feest compleet. :D
:D
Ik loer paar x per dag (als ik vrij ben) poosje in alle nestkasten O+
pi_217365441
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 hoe ging de hockey?

Mijn wedstrijd ging prima, ik ben weer nagenoeg exact in de middenmoot geëindigd en heb er een behoorlijke eindsprint uit gekregen.
Aan het begin ben ik niet één, niet twee, maar drie keer omgegaan met de kano dus dat was niet zo'n topervaring. Lekker kopje onder :') maar die achterstand heb ik dus aardig ingehaald.
Na de wedstrijd afgedroogd en stinkend en wel gaan vrijwilligen *) lekker in de zon O+
Wat is een douche heerlijk als je een hele dag aan modder en zweet van je af kan spoelen O+ En wat zijn wasmachines ook fijne dingen O+
Ehm, ja.
Ik speelde best goed, scoorde een - al zeg ik het zelf - heel mooi goal (bijna vanaf de achterlijn rechts vh goal flatste ik hem precies in de 10cm tussen keeper en paal vd goal zo erin). En mijn enkel hield zich fantastisch, ik heb eigenlijk gewoon een normale wedstrijd gespeeld. De fysio had er ook wel een kunstwerkje van gemaakt haha, de tape zit erg lekker.

Maar we verloren 2-1 en het was zo ongelooflijk onnodig, zij zijn 2x in onze cirkel geweest en wij hebben tig kansen gehad. Paar minuten voor het einde nog dat we hele mooie aanval hadden en ik echt heeeeelemaal vrij liep, als ik de bal in mn stick had gekregen stond ik voor een open goal en had ik de gelijkmaker gemaakt, maar hij werd te hard en te ver voor me gespeeld dus ik kon er niet bij en nou ja dat was wel tekenend voor hoe het de hele wedstrijd al ging zegmaar, veel en ook echt wel grote kansen maar niet scoren. Dus dat was bijzonder frustrerend. Al helemaal omdat zij 2 punten onder ons stonden en er nu 3 bij kregen en nu dus boven ons staan. Zelfs hun eigen publiek sprak hardop uit dat ze zich afvroegen hoe ze dit in godsnaam hadden kunnen winnen omdat wij veel beter waren :'(

Jouw sportdag klinkt beter O+ op het kano-omslaan na dan, maar gelukkig kwam ook dat goed!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 14-04-2025 09:56:59 ]
pi_217367040
quote:
Wat mooi om te zien O+
pi_217367302
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 21:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik ook
Iets heel anders: heb jij nou 1 of 2 zelfslachtende slagers in het dorp? Ik kan het maar bij eentje op de site vinden.
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 13:06:59 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217367344
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 13:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Iets heel anders: heb jij nou 1 of 2 zelfslachtende slagers in het dorp? Ik kan het maar bij eentje op de site vinden.
2, maar een doet het niet meer voor derden.
pi_217368239
En weer thuis. Donderdag de hele dag doorwerken loonde, ben zowaar helemaal bij, ook met het extra werk. Alleen jammer dat ik wel een afspraak had maar dat niemand dat had doorgegeven, dus wist niet wat, had geen dossier en geen vertaler (papieren lezen, dat gaat niet via een tolk).

Jammer van de verloren wedstrijd @vlindertje89 zeker op zo’n manier.

Was net bij de dierenarts medicatie voor Elin ophalen. In de wachtruimte zat een kat die het er niet mee eens was en dat liet die zeer luid weten _O-
pi_217368328
Hèhè het is volbracht. Gister onverwachts bezoek, kwam voor kopje thee en bleven eten.
Dus vandaag aangifte IB gedaan en ook de digitale info voor de notaris ingevuld.
De communicatie digitaal is ook wel handig.
Koppelverkoop: ¤ 75 reductie : wilt u info over testament ( ja, wijzigen) en over levenstestament.
En mnX klikte ja voordat ik het wist.😎

Straks op verjaarsbezoek bij de opruimcoach.
Zonovergoten dagje vrij. Nou ja, vrij..
pi_217368378
Bekijk deze YouTube-video
Varkentjes, boomgaard, moestuin :)
pi_217368654
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2025 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat leuk om dit te zien.

Wat doen jullie ‘s nachts met de varkens? Vraag ivm wolf/beren
pi_217368769
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat leuk om dit te zien.

Wat doen jullie ‘s nachts met de varkens? Vraag ivm wolf/beren
Het stuk bos waar ze staan is dubbel omhekt en op het binnenste hek staat stroom + de aardpen van het schrikdraad apparaat zit op een derde draad tussen het schrikdraad in (meer zap).
pi_217368786
Maar we hebben het wolvenpaar nu twee keer vastgelegd op tien meter rechts van de weg die naar de varkens hun bos loopt. De varkens zitten tien meter links van die weg; dus dat is wel dichtbij. Ook twee keer vossen nu. Beren zijn wel de hoofdprijs als we die zien of op camera krijgen O+
pi_217368930
Groetjes vanuit Barbados! In de haven terminal eindelijk goede wifi gevonden :)

Al blijven we hier niet lang want de stad wacht *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217368945
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Groetjes vanuit Barbados! In de haven terminal eindelijk goede wifi gevonden :)

Al blijven we hier niet lang want de stad wacht *O*
Veel plezier!
pi_217368946
@sigme en @Kaatje1 de schommelingen zijn nauwelijks aanwezig en prima te doen. De nachten doe ik pilloos ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217369258
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Sigme en @:Kaatje1 de schommelingen zijn nauwelijks aanwezig en prima te doen. De nachten doe ik pilloos ^O^
Zo blij voor je. Maar ik ga toch niet 😉
  maandag 14 april 2025 @ 16:37:53 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_217369270
:W * Barreltje ging vandaag ook met een boot, naar het zuidelijkste eiland van de schapeneilanden
dat schommelde WEL :)

gister at ik traditioneel

gefermenteerde walvis, walvis blubber, schapen worst , gefermenteerde schapen vlees en gekookt gefermenteerd schapenvlees..

het was een ervaring :)

verder gaat alles hier prima, LHO, wat voor camera's gebruiken jullie en heb je ergens een foto van de hekken opzet ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_217369327
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 16:37 schreef Barreltje het volgende:
:W * Barreltje ging vandaag ook met een boot, naar het zuidelijkste eiland van de schapeneilanden
dat schommelde WEL :)

gister at ik traditioneel

gefermenteerde walvis, walvis blubber, schapen worst , gefermenteerde schapen vlees en gekookt gefermenteerd schapenvlees..

het was een ervaring :)

verder gaat alles hier prima, LHO, wat voor camera's gebruiken jullie en heb je ergens een foto van de hekken opzet ?
Lumix G80 :)

Hekken tegen de kippen of de hekken om de biggen binnen / wolven buiten te houden?
pi_217369823
S
quote:
jonge: zwaar werk zeg! Goede conditie _O_
pi_217369907
quote:
Ah dit had ik ff nodig O+
pi_217369946
Klaagpost, lama O-)

[ Bericht 66% gewijzigd door Blues op 14-04-2025 18:13:39 ]
pi_217369950
Morgen vrij *O*
En er wordt een zalig soepje met extra's voor me gemaakt door g O+
pi_217369985
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Sigme en @:Kaatje1 de schommelingen zijn nauwelijks aanwezig en prima te doen. De nachten doe ik pilloos ^O^
Wat fijn! Enjoy *O*
pi_217370169
Gezien hier wellicht de iets meer experts zitten even een vraag. Ik ga woensdag bij een vriendin eten en beloofd om voor de biefstuk te zorgen. Nu had ik me niet gerealiseerd dat ik die dag een werkevent heb en dus niet een koelkast tot mijn beschikking heb. Is deze nog eetbaar als ik die s'ochtends rond 9 uur uit de koelkast haal en rond 6 uur s'avonds klaarmaak? Hij zit wel vacuum verpakt en zal in mijn tas op kamertemperatuur zitten.
pi_217370174
Ik zou het niet eten als ik je vriendin was en dit zou weten in elk geval :D
  maandag 14 april 2025 @ 18:15:59 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217370178
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:14 schreef Pinuts het volgende:
Gezien hier wellicht de iets meer experts zitten even een vraag. Ik ga woensdag bij een vriendin eten en beloofd om voor de biefstuk te zorgen. Nu had ik me niet gerealiseerd dat ik die dag een werkevent heb en dus niet een koelkast tot mijn beschikking heb. Is deze nog eetbaar als ik die s'ochtends rond 9 uur uit de koelkast haal en rond 6 uur s'avonds klaarmaak? Hij zit wel vacuum verpakt en zal in mijn tas op kamertemperatuur zitten.
Neem een koeltas met koelelementen (of ingevroren flesjes water) er in mee, dan red je het waarschijnlijk wel…
pi_217370351
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 18:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Neem een koeltas met koelelementen (of ingevroren flesjes water) er in mee, dan red je het waarschijnlijk wel…
Deze heb ik thuis helaas niet (zou ik eventueel wel kunnen kopen, maar oke). Een andere optie waar ik net aan dacht is een bakje vullen met water en daar de biefstuk indoen en invriezen en dat dan meenemen. Dan kan dat gedurende de dag smelten en zo koel blijven. De biefstuk zou ik dan gewoon met verpakking en al invriezen ipv alleen het vlees zelf. Zou dat een optie zijn of wordt het er dan niet beter op?
  maandag 14 april 2025 @ 18:48:54 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217370400
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Deze heb ik thuis helaas niet (zou ik eventueel wel kunnen kopen, maar oke). Een andere optie waar ik net aan dacht is een bakje vullen met water en daar de biefstuk indoen en invriezen en dat dan meenemen. Dan kan dat gedurende de dag smelten en zo koel blijven. De biefstuk zou ik dan gewoon met verpakking en al invriezen ipv alleen het vlees zelf. Zou dat een optie zijn of wordt het er dan niet beter op?
Zo lang het pakketje echt bevroren blijft, zal het wel in orde blijven.
Dat blijft het in de diepvriezer immers ook…

Maar je kan ook pizza, sushi of iets anders wat jullie lekker vinden regelen en een andere keer die biefstuk eten…
pi_217370415
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Dan zou ik wel eerst de biefstuk in een waterdicht zakje doen.
pi_217370427
quote:
3s.gif Op maandag 14 april 2025 18:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zo lang het pakketje echt bevroren blijft, zal het wel in orde blijven.
Dat blijft het in de diepvriezer immers ook…

Maar je kan ook pizza, sushi of iets anders wat jullie lekker vinden regelen en een andere keer die biefstuk eten…
Ik heb de biefstuk helaas al in huis. Haha. Of ik moet hem een andere keer eten, maar zij wil vaak biefstuk omdat haar vriend ervan gruwelt. En vgm heeft zij ook al wat ingredienten in huis gehaald.
Het blijft natuurlijk niet de hele tijd bevroren en zal langzaam smelten. Maar dan blijft het in ieder geval enkele uren langer koel.
pi_217370442
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan zou ik wel eerst de biefstuk in een waterdicht zakje doen.
Hij zit wel nog vacuum verpakt in de plastic. Zou je er dan nog een extra zakje omheen doen voor de zekerheid?
  maandag 14 april 2025 @ 18:59:19 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_217370482
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2025 16:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Lumix G80 :)

Hekken tegen de kippen of de hekken om de biggen binnen / wolven buiten te houden?
Beide wel. Ik kan wat inspiratie gebruiken nu er op 50 km wolven gesignaleerd zijn.

En zet je die camera dan gewoon buiten? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_217370635
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 18:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Beide wel. Ik kan wat inspiratie gebruiken nu er op 50 km wolven gesignaleerd zijn.

En zet je die camera dan gewoon buiten? :o
Oh, wacht. De beelden in filmpje zoals net gedeeld met Lumix G80. De wildcamera is een trap-camera die afgaat op beweging en een infraroodschijnwerper heeft.

Suka camera 32MP van Bezos; https://www.amazon.es/dp/(...)10721_302_E_DDE_dt_1

Hekken ga ik even voor je op de foto zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')